Echte streetfighter te koop op basis van YZF750R

Status
Niet open voor verdere reacties.
kom op mensen: YZF750R blok, is een supersnelle machiene; verlos gerard van dit beest, unieke fiets, weet je iig zeker dat er niemand op dezelfde fiets rijdt en 4500,- is geen geld voor zo'n pracht van een fiets; het is geen diversion 600 ofzo?!?!
 
quote]
Op zondag 05 maart 2006 20:13 schreef Momient het volgende:
kom op mensen: YZF750R blok, is een supersnelle machiene; verlos gerard van dit beest, unieke fiets, weet je iig zeker dat er niemand op dezelfde fiets rijdt en 4500,- is geen geld voor zo'n pracht van een fiets; het is geen diversion 600 ofzo?!?!
[/quote]
De prijs is zeker goed te noemen voor zo`n mooie machine............
En die uitlaten.......... :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Grtjssssss 8-) 8-) 8-) 8-)
 
quote]
Op zondag 05 maart 2006 20:13 schreef Momient het volgende:
kom op mensen: YZF750R blok, is een supersnelle machiene; verlos gerard van dit beest, unieke fiets, weet je iig zeker dat er niemand op dezelfde fiets rijdt en 4500,- is geen geld voor zo'n pracht van een fiets; het is geen diversion 600 ofzo?!?!
De prijs is zeker goed te noemen voor zo`n mooie machine............
En die uitlaten.......... :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Grtjssssss 8-) 8-) 8-) 8-)
[/quote]
kan gerard ook wel maken voor jouw fiets hoor ;)
 
Bedankt voor het compliment Steven.(Ach ja,je probeert wat inmekaar te prutsen.)
 
Up,vaste prijs E3500.-(Hij moet plaats maken voor een volgend project.)
 
Bedankt gixxer,als je een dikke fiets hebt om in te ruilen is dat bespreekbaar.
Gr,Gerard
 
Nee,nog niet,hij is wat extreem.Moet net een liefhebber hebben die de centen er voor over heeft.
 
Kom op jongens,is toch een echt eyecatcher.Mooie prijsE3500.-
Moet echt plaats maken voor een volgend project!
 
Ik ben serieus geinteresseerd voor 3000€!!! Meer kan ik niet geven dus daar ik niet over discussieren!

Laat iets weten alstublieft!

Groetjes

Kristof :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan