Echte streetfighter te koop op basis van YZF750R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tis niet te geloven,hij mag niet weg volgens mij.Moet ik nu nog verder zakken met de prijs.Kan hem ook wel aan de weg zetten:Gratis mee te nemen.
 
Kan je dat systeem om ketting aan te spannen misschien wat verduidelijken, ben hier een leek in.. Is deze machine dagelijks te gebruiken? (als het niet regend)
Heb interesse, mail maar zoveel mogelijk door als je wil..
 
Kan je dat systeem om ketting aan te spannen misschien wat verduidelijken, ben hier een leek in.. Is deze machine dagelijks te gebruiken? (als het niet regend)
Heb interesse, mail maar zoveel mogelijk door als je wil..

Nog nooit excenters gezien ? Dan ben je nog nooit bij een Kawasaki-dealer binnen geweest .. veel Kawa's hebben dat standaard (of een Benelli Tornado TnT).
In lekentaal: De achteras zit op de achterbrug in een schijf vast, en dan niet in het midden (centrisch) maar uit het midden (excentrisch) zodat de afstand tussen voortandwiel en achteras veranderd als je de schijf draait.
Zie de goudkleurige "schijf" op mijn Kawa ZRX1100R:

full


ik kan trouwens niet geloven dat deze bike nog niet verkocht is voor deze fooi :?
 
Ik snap niet dat die prachtfiets nog niet verkocht is!
Is er dan niemand die 2750 euro heeft liggen?
Als ik ze had stond ie nu bij mij in de schuur!

Suc6 met de verkoop!
 
Bedankt jongens voor de reacties,als iemand E2500.-heeft liggen gaat die ook weg.
Gr.Gerard
 
Achterna wel,ja.Maar voor dit geld wil ik er echt niks op inruilen,ben ik straks vrij om voor heel weinig centen iets heel leuks te kopen,want zo is de handel wel momenteel,dus.
 
spijtig genoeg wel ja, snap er ook niks van. Mijn bandietje is perfect in orde en vraag er dacht ik toch niet te veel voor. maar succes met de verkoop. Vette motor :]
 
Bedankt Pallie
Ben momenteel een gsxr1000(2004)blok aan het inbouwen in een Bakker frame(zat een gsx1100blok(1984)in dus moest behoorlijk worden varanderd)En er komt een achterbrug in zoals in de yzf ook zit.Zal proberen om een Topic te starten maar ben niet zòn pc nert.
 
Hij is eindelijk verkocht,de eerste kijker dus ook de koper.
Heeft toch nog E2900.-opgebracht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan