een chatbox op motorforum??

Status
Niet open voor verdere reacties.

WebwindoW

Die hard MF'er
14 feb 2003
287
0
Alblasserdam
Misschien wel een idee om een chatmogelijkheid in te bakken op motor-forum of motorfreaks.
Aangezien sommige toppics in chat vorm gevoerd worden :)

Misschien is het een stom idee omdat het voor jullie servers niet mogelijk is maar toch....
 
De hoer :P

Maar ik vond het wel een leuk grapje O-)
je weet niet eens wat je zegt.... hoer.....schelden....ik weet dat je het niet tegen mij hebt, maar als je mijn HD afkraakt kan je bij mij wat terug verwachten.......Ik ben niet op mijn bek gevallen en zeker niet met een plastik badkuip. Kinderachtig dat jij als kerel je zo laat kennen........als een andere kerel dit had gezegd had je er om gelachen....
 
je weet niet eens wat je zegt.... hoer.....schelden....ik weet dat je het niet tegen mij hebt, maar als je mijn HD afkraakt kan je bij mij wat terug verwachten.......Ik ben niet op mijn bek gevallen en zeker niet met een plastik badkuip. Kinderachtig dat jij als kerel je zo laat kennen........als een andere kerel dit had gezegd had je er om gelachen....

Euh, lieve schat ik had het over Niels. Niet over jou. Maar zal m'n topic wel ff aanpassen :?

Die kasten zijn niet meer zo hoog tegenwoordig geloof ik, want iedereen zit er in no-time bovenop :+
 
je weet niet eens wat je zegt.... hoer.....schelden....ik weet dat je het niet tegen mij hebt, maar als je mijn HD afkraakt kan je bij mij wat terug verwachten.......Ik ben niet op mijn bek gevallen en zeker niet met een plastik badkuip. Kinderachtig dat jij als kerel je zo laat kennen........als een andere kerel dit had gezegd had je er om gelachen....
Gevalletje miscommunicatie? :?
 
Euh, lieve schat ik had het over Niels. Niet over jou. Maar zal m'n topic wel ff aanpassen :?

Die kasten zijn niet meer zo hoog tegenwoordig geloof ik, want iedereen zit er in no-time bovenop :+
ja en dat geld dus ook voor jou, en dan lekker met dat hamertje tikken....ben ik niet echt van onder de indruk hoor.......dus kom maar van die kast af, rij veilig en gezellig met je jappie over de weg, dan kom ik je vast wel een s tegen....enne ik zwaai wel naar jappies......
 
Ok, zo kan ie wel weer. Geintje gemaakt, verkeerd opgevat, maar tis niet de bedoeling dat we hier op mekaar gaan zitten schelden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan