een ervaring rijker

jeeron

Die hard MF'er
25 mrt 2005
850
222
Groningen
Instagram
Kortom ik naar grolloo vanwege een kleine collectie van oude gp motoren e.d.. Wil ik terug naar huis, 100m verderop een fantastische rotonde waarvan ik wist dat er rotzooi lag dus ik nam em al rustig en binnendoor. Dit heeft helaas niet mogen baten en ben toch onderuit gegaan :+ kan er goed om lachen ik hou er hooguit een miniatuur blauwplekje aan over en de guz bijna niks.

Man na alle doemsdag verhalen hier dacht ik zo ongeveer dat je na elke uitglijder je motor bijna total loss kan verklaren -O- en vervolgens zie ik behalve een scheur in zijkapje en een krasje hier en daar helemaal niks *O*.

Etens tijd
Guz repareren met ijzerdraad, tape en lijm
Vanavond op stap met de guz :]
 
Jij loopt van geluk nog eens onder een trein!
Wil jij voor mij een eindejaarslot kiezen?
 
ik zit er zelf over te denken om een lot te kopen maar ik denk er alleen aan wanneer ik thuis zit |(. Wat kleding betreft.. alleen krasje op mn broek :P en helm heeft de groend niet geraak 8-) en nog ff een klein plaatje.... snap niet waarom maar ik zit om de 1 of andere reden constant met een grijns op mn kop :+

motor.JPG


ik heb die troep (modder, takjes etc) dus niet aangereaakt.... nog geen milimeter.
Het is zo uitnodigend rij over me heen ik laat je uitglijden en dan ga je ervoor op je muil :(
 
Laatst bewerkt:
Valt gelukkig mee *O*...

zie btw ook wel waarom je onderuit bent gegaan, als je zo gaat zitten slingeren op een rotonde :+
 
en als je driekwart rond moet kan je toch beter 1 kwart de andere kant op doen?
 
tzijn die verkeers regels he die je ervan weerhoudt om direct linksaf te gaan :+
 
tzijn die verkeers regels he die je ervan weerhoudt om direct linksaf te gaan :+

Maar hij weet ook dat vallen pijn kan doen,
hij wist zelfs dat er ''iets''lag waardoor hij onderuit zou kunnen gaan
en toch doet hij het :Z

Aan welke regel kan hij zich dan het beste houden? ;) ;) ;)
 
Ik wist dat het er lag, ik raakte datgene zelfs niet aan! Mn guz vond het leuk om te gaan liggen 3 a 4 meter voordat we die troep zouden bereiken |(
 
Ik wist dat het er lag, ik raakte datgene zelfs niet aan! Mn guz vond het leuk om te gaan liggen 3 a 4 meter voordat we die troep zouden bereiken |(

Net zo'n domme actie als ik 1 jaar geleden had dus.

Met me nieuwe en dus gladde banden op een regenachtige dag een klinkerweg oprijden.
En dan veel te veel gas geven in de bocht.
En daar lag ik })
 
Tis maar hoe kritisch je bent........

als het niet opvalt waarom dan niet :p zijn natuurlijk nog wel wat kleine dingetjes die even gedaan moeten worden maar als de motor weer draait. waarom dan niet zo.
 
Je hebt veel mazzel gehad.
De meeste hebben meer schade, maarja jij was voorbereid he 8-)
Of het een slimme aktie was ? :N _O-
 
Laatst bewerkt:
Je hebt zeker mazzel gehad Jeeron,

Mijn schuiver van een paar weken geleden heeft me 3000 euro schade opgeleverd!
Kap voor en kap links kapot, blok beschadigd, richtingaanwijzer voor en achter kapot, spiegel afgebroken, middenbok krom, helm, broek en jas beschadigd.

En dat ook op een rotonde bij een snelheid van nog geen 20km/uur!!
Het was er te glad. Op het overstapmoment van 'het naar rechtsinsturen' en het 'naar links sturen' om 3kwart rond te gaan, ging het fout.

Door deze stuurhandeling verloor mijn voorband de grip op het asfalt. Niets aan te houden.

Ongeluk zit in een klein hoekje met dit vreselijke weer. (Gelukkig was/ben ik goed verzekerd en had ik er zelf maar 1 dag een stijve schouder en een lichte pijn in mn dijbeen aan overgehouden)
 
Hoe kan je vallen als je rustig aan doet. :? Lag er een dikke laag ijs. :?

En waarom nam je hem aan de binnenkant. :? Dan moet je toch juist meer sturen. |(
Lag daar de minste troep. :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan