Een forummer ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is in ieder geval iemand die heel snel op zn teentjes is getrapt.
 
Mocht het iemand van hier zijn zou ik hem toch willen verzoeken iets aan z'n korte lontje te doen..... Treurige kerel! Vooral direct verbaal gaan rellen :/
 
Wat een sukkel die gast. Moet zijn vrindin maar niet op de racebaan gaan rijden. Daar word je gewoon zo ingehaald.
 
In het eerste filmpje zie ik niks bijzonders, in het tweede ook niet, maar hoor ik ongemoduleerde kreten in een onbekende taal.
Is dit opgenomen in Zuid Afrika nabij de bavianenkolonie? :+ 8-)
 
Hey, maar hij haalt hem wel gemakkelijk in ;)
:^

Die gixxer haalt em in alsof ie gewoon op straat aan het rijden is ?

Vind het wel lol uitzien.. ook met het vingertje :P als hij zegt van jij komt met mij mee..


Het was idd wel wat debiel om zo nog in te halen... kan me voorstellen dat er wel wat had kunnen gebeuren.. maar k weet dan ook niet welke groep dit is ?

Als het al advanced is kan ze dit verwachten... en als dit groep 1 is dan vind ik het idd beetje kinderachtig om te laten zien wat je kunt met gevaar voor newbs...
 
:^

Die gixxer haalt em in alsof ie gewoon op straat aan het rijden is ?

Vind het wel lol uitzien.. ook met het vingertje :P als hij zegt van jij komt met mij mee..


Het was idd wel wat debiel om zo nog in te halen... kan me voorstellen dat er wel wat had kunnen gebeuren.. maar k weet dan ook niet welke groep dit is ?

Als het al advanced is kan ze dit verwachten... en als dit groep 1 is dan vind ik het idd beetje kinderachtig om te laten zien wat je kunt met gevaar voor newbs...
:^ want na de inhaalactie gaan de ankers wel erg hard uit om die chicane nog te kunnen halen, daar moet ie haar wel flink mee gestoord hebben op de lijn, dus als ze niet erg ervaren is, zal ze best moeite hebben gehad om de fiets te houden want ook zei moet door die chicane, en ook nog van de ideale lijn af, want daar rijd onze cameraheld ineens (in de verkeerde versnelling zo te zien)...niet echt netjes dus :N

en dat Belgische taaltje op dat forum is echt om te bescheuren _O-
als ik van u persoonlijk was had ik die kerel een paar ferme stampen in zijn gezicht geven, en het laat mij koud wat jullie daarover denken
hahahaha _O- zoiets kun je toch niet serieus nemen...klinkt te grappig :Z
 
Laatst bewerkt:
Inhaalactie niets mis mee.
Na de inhaalactie te traag uit de bocht weg (Niet de juiste versnelling).
Maar wel vrij ver links gehouden dus witte rijder kon er gemakkelijk tussendoor komen.
Gixxer ging in de laatste ronde inhalen, mag normaal niet.
Gixxer liep boel kabaal te maken over niets.
 
mij hadden ze kunnen opvegen als iemand zulke yadda yadda swahili tegen me uit zou slaan... _O-
 
Laatst bewerkt:
Niet een belg?
Zoe veel vrouwe reden er vrijdag niet dus iemand zou toch moeten weten wie het zijn.

Ook al was de inhaal actie voor haar schrikken, hij zal het echt niet met opzet doen.

Ik denk dat we allemaal wel een keer zijn ingehaald en er niet echt blij mee zij met de inhaal actie van die andere rijder. Maar als je niet veel sneller bent ik het wel moeilijk om heel net in te halen.

Dus z'n reachtie op de baan heeft helemaal geen zin en later gaan schreeuwen ook niet echt.
 
Just another loser... :Z

'K zag nix bijzonders aan die inhaalactie op die R6, die zeverende zool moest zonodig optreden omdat ie bang was voor z'n meissie... hij ken d'r beter van het circuit afhalen, want als ze hier van schrikt, hoort ze er niet thuis... :z...
 
niet echt nuttig voor M-F, denk niet dat die persoon zich hier zal melden ;)

slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan