Een nieuwe Suzuki SV650S gekocht

Zoefzuki

MF veteraan
25 sep 2002
2.748
1
Zutphen
Ik heb afgelopen vrijdag op de beurs dus mijn eerste motor gekocht. *D *D
Ik had nog niet eerder een topic gemaakt en dit is de tijd om het te doen.
Zoals je aan mijn nickname kan zien wou ik graag een ducati monster. Dit was voor mij niet te betalen. Ik was van plan om een occasion te kopen en ben met een nieuwe thuis gekomen door toedoen van mijn vriend Prikkie. Hij had het oog laten vallen op een CB600. Ik was hier nog niet kapot van en zag de suzuki staan en was eigenlijk meteen verkocht. Het prijsje was natuurlijk ver boven mijn beraamde budget, maar met uitgestelde betaling kan ik verder sparen en toch alvast rijden. :] :]
Ik ben afgegaan op de verhalen van mijn vriend en een andere motorvriend, want ik heb zelf geen ervaring (ik heb afgelopen september mijn rijbewijs gehaald) en denk dat dit een leuke motor voor mij wordt. Prikkie heeft trouwens vandaag gelijk een andere uitlaat op de beurs voor mij gekocht. Heb ik ook nog een leuk geluidje.
Prikkie kan ik toch niet bijbenen met zijn mille (ook qua geluid niet), maar ik kan nu wel lekker zelf rijden wanneer ik wil. Huren is ook niet alles namelijk.
Ik hoop dus veel rijplezier te hebben vanaf 8 maart, want dan kan ik hem ophalen.
Voor mensen uit Zutfun, misschien tot ziens op de speelplaats ;) ;)
 
Hij is zwart en hij koste 6800 euro (model 2002).
Ik ga nu natuurlijk mijn nickname nog veranderen, want dit kan natuurlijk niet meer. '(
 
Goeie bike joh! Heel veel veilige kilometers toegewenst! En wel naar een MF meeting (landelijke) komen he!

Lekker :] nu hoor!
 
Heb je nog opties (veren, hugger, mono-seat) als opties in die prijs zitten?
Ik heb dus voor een overjarigmodel (zilver) met kleine knippers, hugger, solo seat, puntbak en WP veren een bedrag staan voor 7600 euro... das dus veel, want ik denk nie dat de opties 1000 euro is...
dealert :(
Andere dealert :} of tweedehands ( :X )
 
Ik heb de motor bij de stand van van der Heyden in Den bosch gekocht (1 van de 3 vrije motordealers). Ik had er geen verdere accessoire bij de prijs in. Wel wat korting voor een andere uitlaat en gratis montage. Prikkie heeft vandaag een lazer demper gescored met een hoge montage (met behoud van voetsteun), dus die zal er 8 maart gelijk opzitten. Volgens hem zal ik smillen van oor tot oor :) :) als ik dat geluidje hoor. We zullen zien. Ik kan haast niet wachten.
 
Gelukkig maar. De SV van mijn vriendin is volgehangen met accessoires, dus zijn prijs toch dubbel en dwars waard.

Klink Schakel, ben je er al uit?
 
Nette prijs,

Superfiets om mee te beginnen, en lekker sportief ook.

Veel plezier en veilige kilometers ermee.
 
Je hebt een hele goede keus gemaakt. Ik had hiervoor ook een SV650S. Vooral met een Laser demper klinkt de SV geweldig. De motor heeft door zijn V-twin karakter zeer veel bruikbaar vermogen en is op landweggetjes haast niet te kloppen.
Heel veel plezier toegewenst; aan de SV zal het niet liggen.
 
En lekker sturen met de SV...

full
 
Banditbiker hoop u spoedig op de speelplaats van Zutfun te treffen.....

echt meesterlijk zo'n SV....

ga zelf 8 maart mijn B1200 op halen :}

dan ff paar keertje oefenen want ik ben nog nooit in de speeltuin geweest (woon pa 13 jaar in zutphen....... :? )
 
Terug
Bovenaan Onderaan