Een vraag met een verhaal

Reden is een ander woord voor aanleiding of oorzaak. B| Nogmaals sterkte voor TS, maar ga aub nooit met een kop vol moeilijke gedachten motorrijden.


Ik heb meer met zoiets dat ik dan aan het motorrijden denk en juist niet aan alles in m'n kop.
Sowieso is het al orienteren voor volgend jaar dus het is vooral het levensgenieten.


Iedereen die tot nu toe al gereageerd heeft bedankt, iedere suggestie bekijk ik serieus.
Ook bedankt voor het medeleven, dat doet me toch goed.
 
Laatst bewerkt:
Gecondoleerd en veel sterkte komende tijd.

Een Gen 1 Tuono durf ik een comfortabele motor te noemen. Lekker ruim en door het rechte stuur een fijne zitpositie.
zonder problemen 1000km op een dag. ik vind hem ook erg comfortabel, maargoed dat zal niet voor iedereen gelden.
 
Heel veel sterkte kerel!

Moet het persé ongeveer 1000cc zijn? Ik weet niet hoeveel ze 2dehands kosten als ze er al zijn maar een van mijn droombikes is een Husqvarna Nuda 900R, een (in de motorvlog wereld) bekende YouTuber heeft er een en dat ding is toch gaaf!
 
Bedankt.

Rond de 1000cc en 2 cil. i.v.m. het koppel onderin dus niet perse om 200+ km/h te rijden.
Ik ben me aan het orienteren op wat voor volgend jaar dus ik zit niet op hete kolen.

Die Nuda is mooi allen dun bezaaid en ik denk eerder richting 8k i.p.v. 4k.
 
Laatst bewerkt:
Geen advies betreffende motorkeuze, is voor iedereen anders.
Wel een groot medeleven, voor jou en misschien vooral voor de ouders van je vriendin. Een kind verliezen is het meest heftige wat iemand kan overkomen. Sterkte
 
Bedankt.

Rond de 1000cc en 2 cil. i.v.m. het koppel onderin dus niet perse om 200+ km/h te rijden.
Ik ben me aan het orienteren op wat voor volgend jaar dus ik zit niet op hete kolen.

Die Nuda is mooi allen dun bezaaid en ik denk eerder richting 8k i.p.v. 4k.

Mijn 4-cilinder heeft ook 1000cc en ruim voldoende koppel. Zijn de dikke twwe cilinders niet voornamelijk de H-D achtigen???
Ik heb 1, 2 en 4 cilinders gehad, de 4 cilinder rijdt wel het lekkerst voor mij dan....
 
Voor jouw budget kun je een hele mooie (wat oudere) Speed Triple halen. Zet daar eventueel een wat agressievere tandwielverhouding op en dan heb je echt wat leuks wat niet onderdoet voor een tweecilinder kwa karakter.

Speed Triple is naast de Ducati Monster dé echte karakter-naked.
 
Gecondoleerd man sterkte!

Bmw s1000r/yamaha mt09/mt10/ of een ducati monster is waar ik zelf aan zou denken..
 
Terug
Bovenaan Onderaan