Eigen circuit

Sparkyl

Rookie
2 nov 2002
17
0
Leiden
Iedere gummer is op zoek naar een paar mooie bochten, het liefst achter elkaar zonder veel rechte stukken (mooiste is natuurlijk een klaverblad).

Zijn er gummers die een eigen eigen "circuit"(alles volgens de verkeersregels natuurlijk) hebben op de openbare weg

Circuit Veghel en ringweg Den Bosch is mij al bekent. Er schijnt ook iets te zijn in de buurt van Den Haag. :W
 
ja ik heb een heel mooi circuit :}
dat ga ik hier op internet groot publiceren, dan weet ik zeker dat het binnen de kortste keren over is |(
 
ja ik heb een heel mooi circuit :}
dat ga ik hier op internet groot publiceren, dan weet ik zeker dat het binnen de kortste keren over is |(

vooral als je daar met zijspan gaat rijden. Veelal worden dit soort stukken weg als ontmoetings plaats gebruikt dus niet iedereen zal het met je eens zijn.
 
De bochten bij vilsteren zijn ook wel leuk O-)

alleen hebben ze daar nu van die blokkies op de middenstrook gelegt B| beetje oppassen dus dat je de bocht niet te ruim neemt
 
Iedere gummer is op zoek naar een paar mooie bochten, het liefst achter elkaar zonder veel rechte stukken (mooiste is natuurlijk een klaverblad).

Zijn er gummers die een eigen eigen "circuit"(alles volgens de verkeersregels natuurlijk) hebben op de openbare weg

Circuit Veghel en ringweg Den Bosch is mij al bekent. Er schijnt ook iets te zijn in de buurt van Den Haag. :W

vertel! deze ken ik helaas niet :(
 
hallo oma! :W

ff dit topic weer wat leven inbrengen :)

Industrieterrein De Munt in Emmeloord is ook altijd wel leuk om te rijden.
Vooral op zondag, er staat namelijk 1 bedrijf en dat is dan gesloten.
Je bent ook vrijwel niemand tot last want het is geen doorgaande weg oid.

1206531199-530.jpg


1206531211-380.jpg


Alleen ligt het industrieterrein wel vlak langs een doorgaande weg.
Ik was wat foto's aan het maken en op een goed moment kwam er plots een donkerblauwe ford focus het terrein opgereden.
Gelukkig had mn motorcompagnon het ook al meteen door.
De agent kwam even een praatje maken dat we niet moest scheuren, want dat kon in duitsland veel beter blabla. Afijn, niks aan het handje.

1206531554-760.jpg


Iig een leuk stukje om te rijden :)
 
hallo oma! :W

ff dit topic weer wat leven inbrengen :)

Industrieterrein De Munt in Emmeloord is ook altijd wel leuk om te rijden.
Vooral op zondag, er staat namelijk 1 bedrijf en dat is dan gesloten.
Je bent ook vrijwel niemand tot last want het is geen doorgaande weg oid.

[afbeelding]

[afbeelding]

Alleen ligt het industrieterrein wel vlak langs een doorgaande weg.
Ik was wat foto's aan het maken en op een goed moment kwam er plots een donkerblauwe ford focus het terrein opgereden.
Gelukkig had mn motorcompagnon het ook al meteen door.
De agent kwam even een praatje maken dat we niet moest scheuren, want dat kon in duitsland veel beter blabla. Afijn, niks aan het handje.

[afbeelding]

Iig een leuk stukje om te rijden :)


Zullen zijn Duitse collega's blij mee zijn. _O- Schön wieder einer Holländer der nach hir geschickt ist bei unsere mit Arbeiter von über dem Grenz. _O-
 
hallo oma! :W

ff dit topic weer wat leven inbrengen :)

Industrieterrein De Munt in Emmeloord is ook altijd wel leuk om te rijden.
Vooral op zondag, er staat namelijk 1 bedrijf en dat is dan gesloten.
Je bent ook vrijwel niemand tot last want het is geen doorgaande weg oid.

[afbeelding]

[afbeelding]

Alleen ligt het industrieterrein wel vlak langs een doorgaande weg.
Ik was wat foto's aan het maken en op een goed moment kwam er plots een donkerblauwe ford focus het terrein opgereden.
Gelukkig had mn motorcompagnon het ook al meteen door.
De agent kwam even een praatje maken dat we niet moest scheuren, want dat kon in duitsland veel beter blabla. Afijn, niks aan het handje.

[afbeelding]

Iig een leuk stukje om te rijden :)

wel beetje oppassen voor de putdeksels ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan