Eindelijk een GSX-R gekocht

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Vandaag mijn nieuwe motor opgehaald, wat een verbetering :} . Ik wou al zoooooooo lang een GSX-R maar de financien lieten het nog niet toe maar dit seizoen moest het er toch maar van komen.
What can I say? Lekkere brommert met 23.000 km op de klok en hoewel ik de bochten nog neem als een oud wijf gaat het nu na +/- 250 kilometer al een stuk beter.
Uiteraard ook even een paar piccies gemaakt:

Kleine knipperlichtjes en Nikko demper:
08_resize.jpg


De andere kant 8-)
05_resize.jpg


Carbon spatbordje + heelpads
04_resize.jpg


De enige modificatie die ik nog moet doorvoeren is de Safe sticker van het voorspatbord afpulken. :P (Ik heb hem overigens niet bij Safe gekocht)
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd Johan...


Mooie fiets en veel plezier ermee :]
 
hoewel ik het kontje nou niet echt het mooiste van de motor vind is de rest :9~
Veel plezier ermee :]
 
Mooie bike :}




Vind alleen de demper niet mooi (moet toch wat te zeiken hebben) :P

Dank u voor alle felicitaties (ik lijk wel jarig ;) ) Het onderhoudsboekje en de user manual zitten er overigens ook nog bij :)

En wat betreft de uitlaat, ik wil nog een andere die meer herrie maakt }) Ik heb al een Yoshimura (zie een ander topic), die moet sowieso nog gepoetst worden maar ik heb hem al getest en hij maakt nog niet genoeg herrie dus voorlopig laat ik deze uitlaat er aan hangen.
 
Vette brommer en GSX-R rules. :}

Weet dat je al heel lang hiervan hebt gedroomd... nu komt die droom uit. ;) Veel plezier!
 
Dank u voor alle felicitaties (ik lijk wel jarig ;) ) Het onderhoudsboekje en de user manual zitten er overigens ook nog bij :)

En wat betreft de uitlaat, ik wil nog een andere die meer herrie maakt }) Ik heb al een Yoshimura (zie een ander topic), die moet sowieso nog gepoetst worden maar ik heb hem al getest en hij maakt nog niet genoeg herrie dus voorlopig laat ik deze uitlaat er aan hangen.

Dus dan ga je nog weer een andere demper kopen :? En hoeveel herrie moet het ding maken dan als een yoshi nog niet genoeg herrie maakt |(
Misschien is een LeoVinci iets voor je dan?? Die maken wel een tering herrie })
Gefeliciteerd overigens!!! :)
 
En wat betreft de uitlaat, ik wil nog een andere die meer herrie maakt }) Ik heb al een Yoshimura (zie een ander topic), die moet sowieso nog gepoetst worden maar ik heb hem al getest en hij maakt nog niet genoeg herrie dus voorlopig laat ik deze uitlaat er aan hangen.

als je de yoshi wilt verkopen, dan wil ik hem misschien wel hebben.ben nu ook aant kijken voor een gsxr 750. mail dan maar naar george_1999@hotmail.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan