Eindelijk een nieuwe fiets

ThaSentinel

MF'er
11 mrt 2003
232
0
Berghem
Gisteren was het dan zo ver, na lang twijfelen tussen een aantal fietsen, heb ik toch mijn keuze gemaakt. Mede dankzij de goede adviezen van de mede MF-ers (nog mijn dank hiervoor) heb ik dus gekozen voor een GSX-R750 uit 2000.

Ik weet dat er nog in ieder geval 3 dingen aan mijn motor veranderd kunnen worden, namelijk:
1. Uitlaat
2. Ruitje
3. Achterspatbord
Maar hierover kan ik zeggen dat ik een iets duurdere fiets gekocht heb dan dat ik oorspronkelijk wou en heb hier dus geen geld voor (over).

Voorlopig zal ik nog niet op MF-bijeenkomsten te zien zijn, dit omdat ik eerst de motor nog wil leren kennen. De rijstijl is nu namelijk een beetje als het spreekwoordelijk 'Oude wijf'.

Hier nog even een paar piccies (hoop dat het lukt).

full
 
Laatst bewerkt:
murkel, bedankt voor de hulp. Ik weet nu alleen nog niet hoe ik er meerdere in 1 post kan zetten, dus doe ik het maar even los.

full
 
He Nick,

Gefeliciteerd, veel plezier ermee. Geen R6 dus.
Hiermee kun je voor de dag komen op het motorzegenen. Als we bij Basten zijn komen we wel effe kijken.
Groetjes, Marcel en Stephanie.
 
He Nick,

Gefeliciteerd, veel plezier ermee. Geen R6 dus.
Hiermee kun je voor de dag komen op het motorzegenen. Als we bij Basten zijn komen we wel effe kijken.
Groetjes, Marcel en Stephanie.

Inderdaad geen R6, dankzij adviezen in andere posts heb ik voor deze gekozen, vooral omdat ik hier langer plezier van verwacht te hebben.

Maar ik had je stiekem vandaag al verwacht ivm vaderdag, maar ik zie je wel een keer verschijnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan