Eindelijk foto's van mijn fiets!

ff m'n goede daad voor vandaag doen:

000931-1.jpg

000931-2.jpg

000931-3.jpg

000931-4.jpg
 
Heb gisteren 230 op de teller gezet. Dit moet iets van 270 kunnen (250 echte kilometers). Mijn broertje zijn vriendin woont in Enschede. Als we daar naar toe gaan pakken we wel ff een stukje autobahn mee. Eindelijk ff testen wat zijn top is! Denk dat ik na gisteren ook maar ff een schaapje bij mijn buurman langsbreng ja!
 
Ja, of "600". Hij is niet overgspoten, ik denk dat die stickers er gewoon af zijn gehaald door de vorige eigenaar. Er komt nog wel wat op. Ik ben van plan heel mijn motor over te gaan spuiten van de winter. Ik zat zelf te denken aan mat zwart, maar daar krijg je snel glimmende plekken op heb ik gehoord. dus..... de foto's komen vanzelf!
 
Lekker ding hoor (die fiets dan ;) )
Mijn jaloezie op Gixxer-eigenaren groet met de dag. Wat zal dat lekker geilen worden de 18e op de Gixxerdag :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
Die uitlaat hoor je op de foto al bijna janken! 270 op de teller is mij nooit gelukt op de 600 srad maar je weet maar nooit, misschien ben jij wel gestroomlijnder.
 
Die uitlaat maakt inderdaad een erg wreed geluid!Lekker zwaar onderin en heerlijk janken als je het gas open trekt. Wat die snelheid betreft, ik weeg zelf maar iets van 70 Kg dus das niet echt zwaar. 270 moet op zich haalbaar zijn want de teller afwijking is redelijk groot. 250 Is de fabrieksopgave.......
 
Dat moet zeker lukken jah!, alleen heb ik nu ongeveer mijn eerste 1500 Km erop zitten. eerst maar een beetje vertrouwder raken met me fiets en dan steeds platter...... ik was wel van plan om em heel te houden.... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan