Eindelijk geluk(t)

Amazone

MF veteraan
Na veel zoeken, ontgoochelingen en alle hulp van sommige MFers is het ons dan toch gelukt een prachtige fiets op de kop te tikken.
Dus Péétje blij, ikke blij en waarschijnlijk nog vele anderen, zo is iedereen van mijn gezeur af. *D *D

Deze is het geworden: een VF750F Interceptor uit 1988 met 50K op de klok en in zeer goede staat een beetje duurder dan het oorspronkelijke budget, maar deze kon ik echt niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Een echte schoonheid, voor mij toch, en hij maakt prachtig geluid :9~ :9~


full
 
Na veel zoeken, ontgoochelingen en alle hulp van sommige MFers is het ons dan toch gelukt een prachtige fiets op de kop te tikken.
Dus Péétje blij, ikke blij en waarschijnlijk nog vele anderen, zo is iedereen van mijn gezeur af. *D *D

Deze is het geworden: een VF750F Interceptor uit 1988 met 50K op de klok en in zeer goede staat een beetje duurder dan het oorspronkelijke budget, maar deze kon ik echt niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Een echte schoonheid, voor mij toch, en hij maakt prachtig geluid :9~ :9~


(Afbeelding)
PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!




 
Stoere fiets Madame!

Veel plezier en dat zal wel lukken als ik je gezicht zo zie...de zon verbleekt bij je aanschijn ;)
 
Proficiat Amazone, veel veilige kilometers, mooie motor hoor
btw wat een smile heeft ze op die foto :+
 
Ben hééél content voor jou dat je eindelijk je "klikmoment" hebt gehad, maar minstens zoveel voor Péétje en Gor. }) :) :)
'k Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik dat ding nog wel es in levende lijve zal aanschouwen, maar hopelijk niet van te kort. }) :)
 
Gasten, het is ons gelukt, als het deze niet was geweest, had CB1100R nog een mooie CB900F voor Amazone (pekelfiets voor Péétje) :X :+ , nogmaals iedereen bedankt voor zijn steun, MF rules.

:}

full
:+
 
Gasten, het is ons gelukt, als het deze niet was geweest, had CB1100R nog een mooie CB900F voor Amazone (pekelfiets voor Péétje) :X :+ , nogmaals iedereen bedankt voor zijn steun, MF rules.

:}

ben benieuwd naar de eerste piccies als amazone je met de deegroller achterna komt als je voorstelt om hem uit elkaar te schroeven :P



r.......

nah... ik zeg het maar niet ;) :+
 
Dat is inderdaad de fiets die op mij wachtte, en ik heb hem gevonden in Olland, Zaamslag. Iedereen bedankt voor de felicitatie's . :} :} :}
Eindelijk terug :]

particulier of bij de plaatselijke motor/scooter/koekblik leverancier op het kerkpleintje? heb met de kerst in de etalge staan kijken, hij heeft daar veel brikkies staan. waaronder een peugot een cilinder :}
 
Gasten, het is ons gelukt, als het deze niet was geweest, had CB1100R nog een mooie CB900F voor Amazone (pekelfiets voor Péétje) :X :+ , nogmaals iedereen bedankt voor zijn steun, MF rules.

:}

(Afbeelding) :+

Héé Ouwe Man, heb je eindelijk een beetje naar me geluisterd zeg! Gaaf hoor, Amazone op d'r mooie fietske... :)







Denk nog maar ff terug, zei nog dat je slagvaardiger moest zijn... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan