eindelijk: m'n nieuwe fiets!

kneeslider

MF veteraan
9 dec 2002
6.307
59
Houten
Een zwarte tundercat uit 98, met 14.000 km (tenminste voor het weekend)
full
 
en de laatste (toen ik al aan het knutselen was)

full



Owja: kan iemand mij de kleurcodes geven? D'r zit namelijk geen sticker meer onder het zadel met die codes . . |(
 
Laatst bewerkt:
leuk ding.

maar wanneer komt er een andere uitlaat op??
of doe jij niet aan die ´´onzin´´??

gr. Racekipje
 
idd een strakke fiets O-) hebbie mn 1e mailtje nog ontvangen :? ?
Ik heb er nog maar 1 :?

Enne helaas issie dus niet zo strak als ie lijkt:
Voorspatbord mist een stukkie, wat (kleine) krasjes hier en daar en (inmiddels gerepareerd) scheurtje in de kuip.
Maar ach wat wil je ook voor €5100 :+
 
Strakke fiets..alleen niet echt een outfit om te gaan kneesliden toch? :?

Ik had geen zin om m'n leren pakkie midden op een industrieterrein aan te gaan trekken, dan is zo'n allweather combi makkelijker. En ik was achteraf best blij dat ik dat gedaan heb, want het was toch een beetje frisjes vrijdag avond . .
 
Goede keuze!.
Heb zelf 3 jaar rondgereden op een 97'er Thundercat en ik beschouw dat nog altijd als de meest "vriendelijke" fiets die in mijn bezit is geweest. Liep trouwens ontzettend hard in vergelijking met de FZR die ik ervoor had. Daarna twee R6'en gehad en sinds j.l Vrijdag ben ik gelukkig eigenaar van een rode 600RR.
Veel plezier en voorzichtig.
 
Goede keuze!.
Heb zelf 3 jaar rondgereden op een 97'er Thundercat en ik beschouw dat nog altijd als de meest "vriendelijke" fiets die in mijn bezit is geweest. Liep trouwens ontzettend hard in vergelijking met de FZR die ik ervoor had.

Dit kan ik alleen maar beamen, al rij ik er dan pas een weekend op. Is idd een stuk vlotter dan mij 'oude' FZR. Al ging die hard zat.
Pfew een 600RR, is ook errug mooi, maar dan moet ik nog wel ff sparen . . .Veel plezier ermee!
 
Heb mijn thundercat drie jaar gehad, echt prachtige motor, ben er zelfs mee op vakantie geweest tot in het zuiden van Spanje.

Ooh ja, hij staat trouwens te koop.

thundercat.jpg
.
 
Mooi fiets hoor. Kheb er zelf ook een (een blauw witte) daar zal ik binnenkort even een aantal fotos van plaatsen.

Veel plezier ermee.
 
Hee, ik zie dit topic pas na je meeltje.
'kZal straks de info 'ns opzoeken die je vraagt, en terug meelen.

Proficiat!! En veel rijplezier.

Het is idd precies dezelfde. :)

PICT0010.jpg
 
Coool,
alvast bedankt! Enne, later eens afspreken? Ben zekers van plan om eens naar "De Baars" te komen! Als ik het goed begrepen had van Q_tjoeng ben je daar ook wel eens te vinden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan