3wheel heeft toch ook een 1000sp met bak en originele wielen? Die komt volgens mij echt wel boven de 90 km/u met tegenwind, dus lijkt me dat er toch ergens niet helemaal goed zit in het blok/carburatie/ontsteking etc of dat er ergens in het rijwielgedeelte iets niet goed gaat (aanlopende remmen, slechte lagers etc).
hee die ken ik! Jij rijdt vaak met ozze mee naar treffens of niet? Hebben jullie toevallig een tent in de vorm van een tiet?
Tent in de vorm van een tiet en een roze zijspan. Over smaak valt niet te twisten dus dat doen we dan ook maar niet.
Tent in de vorm van een tiet en een roze zijspan. Over smaak valt niet te twisten dus dat doen we dan ook maar niet.
Ik antwoord maar even langs men echtgenoot zen login.
Ja ik ben vaak in de buurt van Ozze en nee die tent is niet de mijne.
Maar wel van men dochter haar vriendinnetje, zij slapen daar beiden in.
Meisjes zijn nu helemaal gek op roos
Vroeger voor ik de blok heb laten aanpakken reed deze in zen 5 de tegen 4500 toeren makkelijk 150.
Maar dan deed men pols wel zeer van de gas op zen einde te houden.
Mits de blok al ruim over zen 100 000 km zat hebben we hem aan gepakt.
In de koppen zijn Dubbele bougies gezet mits dit beter vermogen zou geven, volgens een mede SP rijder.
En de rest, op het laatste is er na men gezeur dat hij niet hard meer ging nog open kelkjes geplaatst ipv de originele luchtfilter.
Maar niks mag baten, tot men grote ergernis gaan we niet harder vooruit.
Ik ben van in het begin en snelheidsduivel geweest met het span tegen alle ergernis van manlief.
Eerste jaar nu drie jaar geleden kwam ik tegen 140 de bochten in Verviers door gereden.
Reed toen pas men derde ritje met het span,toen heeft het ventje alle kleuren gezien uit schrik dat ik het niet ging halen.
Ik had niks verkeerds gevoeld of gedaan
Nu dit jaar kon ik op momenten echt maar 90 in zen derde halen tegen 4000 toeren hoger ging het niet.
6000toeren heb ik nog nooit kunnen bereiken.
Zal ik ook eens een keer proberen in vierde dan ik schakel meestal over als hij net boven de 4000toeren zit.
Heb menig maal woorden gehad met men man over te hoge toeren volgens hem mocht ik met zo een oude motor niet zo hoog in toeren gaan en was 3000 wel genoeg.
Vind ik dus niet voor een 1000 mag het wel wat meer leeftijd of niet.
Men Fazer komt nooit onder de 7000 toeren en is maar een 600 ok een vier cilinder.
En daar kan ik zelf 190 mee maar dan hang ik er nog net aan vast.
oja: hier staan 30 mm carburators op
Vroeger voor ik de blok heb laten aanpakken reed deze in zen 5 de tegen 4500 toeren makkelijk 150.
Maar dan deed men pols wel zeer van de gas op zen einde te houden.
Mits de blok al ruim over zen 100 000 km zat hebben we hem aan gepakt.
In de koppen zijn Dubbele bougies gezet mits dit beter vermogen zou geven, volgens een mede SP rijder.
En de rest, op het laatste is er na men gezeur dat hij niet hard meer ging nog open kelkjes geplaatst ipv de originele luchtfilter.
100.000 is niks voor een guzzi; mijn SPII staat momenteel op 255.000; waarvan de laatste ca 70.000 met de bak ernaast
Wat alleen wel heel belangrijk is voor een guzzi zeker met open kelken is de afstelling van de carburateurs!, zijn er na het plaatsen van de kelken grotere sproeiers ingegaan e.d. anders staat de motor namelijk veel te arm en is het logisch dat er boven de 4000 toeren niemand meer thuis is; ook als de carburatuers niet volledig synchroon staan reageert een guzzi daar bovenin de toeren het heftigst op en gaat inhouden
verder sluit ik mij aan bij de eerdere opmerking over de ontsteking: is er behalve een extra bougie ook iets aan de bobines en afstelling gedaan? anders werkt het inderdaad alleen averechts