Elektrisch probleem KTM 1290 GT

ThomK

MF'er
19 jul 2015
164
11
Apeldoorn
Kom terug van rit van hele dag motor op de oprit om m naar binnen te rijden. Als ik m wil starten, licht t scherm kort op om daarna blanco te worden. Als ik druppellader aansluit hoor ik soort getik onder zadel vandaan komen en achterlicht begint te knipperen.

Accu geeft 12,9v aan maar toen t net gebeurde 13,5. Zekeringen gecheckt (allemaal) en alles nog heel.

Aangezien t scherm helemaal niks meer doet, heb ik niet het idee dat t aan de accu ligt.

Iemand idee waar dit aan kan liggen?

 
13.5v voor een accu met de motor op contact is wel erg hoog, Zou je het toch eens willen meten? Dat display heb ik niet zo veel boodschap aan om eerlijk te zijn :)
 
13.5v voor een accu met de motor op contact is wel erg hoog, Zou je het toch eens willen meten? Dat display heb ik niet zo veel boodschap aan om eerlijk te zijn :)
95558034-7BFD-46EF-B1C6-27E85D0650A0.jpeg

Contact of geen contact maakt geen verschil. Heb accu er nu overigens uitgehaald.
 
Als de accupolen goed vast zitten, kan je dan eens aan de bedrading van je contactslot rommelen, zien of het contact dan wel wil aanspringen (verlichting/dashboard/kenmerkend elektronisch gezoem van div. componenten)
 
Terug
Bovenaan Onderaan