email notificaties

Status
Niet open voor verdere reacties.

MR-tin

Die hard MF'er
18 mei 2006
434
0
Zaandam
Ik wil graag notificaties ontvangen van nieuwe berichten in topic die ik interessant vind.
Maar ik op dit moment krijg ik er eentje elke keer als iemand gereageerd heb.
Na een dagje werken kom ik thuis en vind ik 300 nieuwe mailtjes in m'n hotmail, allemaal crew@motor-forum :+
Je kan dat veranderen maar als ik dat doe krijg ik helemaal geen notificaties meer...
Ik wil er dus maar 1 per topic ontvangen als er gereageerd is, totdat ik het forum weer bezoek.
Hoe stel ik dat precies in??
Danku :)
 
Notificaties:
Notificaties zijn handig als je een specifiek onderwerp in de gaten wilt houden. Klik (in het onderwerp wat je in de gaten wilt houden) op het envelopje rechts bovenin het onderwerp, je komt dan in het notificatie-scherm. Hieronder wat korte uitleg over dit scherm:

Notificatie methode: Kies of je via email of via een persoonlijk bericht een notificatie wilt krijgen. (Persoonlijke berichten kan je vinden in je "Mijn Motor-Forum")
Alleen als het bericht de volgende woorden bevat: Je krijgt alleen een notificatie als er in het onderwerp of in de reactie woorden staan die je daar hebt ingevuld.
Frequentie:Hier kan je aangeven of je bij élke nieuwe reactie een notificatie wilt krijgen of éénmalig.
Alleen als ik afwezig bent: Als je het vinkje hier aanzet zal de notificatie niet werken als je op het forum aanwezig bent.
Actief: Wil je deze notificatie gelijk activeren? zet dan het vinkje aan. Je kan via de notificatielijst alle notificaties (de)activeren wanneer het je uitkomt.
Tot: Geef aan tot wanneer je een notificatie wilt ontvangen. Voer handmatig een datum in of klik op het kalender-icoontje (icoontje) om een dag te kiezen.
Je kan bestaande notificaties bekijken en verwijderen door in het menu "Overige Acties..." te kiezen voor "notificatielijst". Zet een vinkje voor de onderwerpen die je wilt verwijderen en klik dan op de knop "Verwijder geselecteerde onderwerpen".

:)
 
Laatst bewerkt:
Helaas is dit nog niet mogelijk, maar staat al lange tijd op de wensenlijst van de forumsoftware.

Wat Viccie bedoeld is ook écht eenmalig, nadat je een mailtje hebt gekregen zal je geen nieuwe mails krijgen, ook niet na het forum opnieuw te bezoeken.
 
Precies dat bedoel ik dus.
Maar dat is (nog) niet mogelijk begrijp ik.
Dan weet ik t :)
 
K

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan