En dan volgt hier de uitslag (226km/h)

ajjjj dat is mooi shit zeg.

ik mocht me rijbewijs houden ondanks ik met 56 te hard werd geflitst. *D
wel 510 euro boete.
maar om nou z'n hoge boete te geven voor 146 te hard. bah

146km/h is wel zo'n 121.66% harder dan normaal de Max. snelheid in Nederland

maar inderdaad, 2000 euro is wel overdreven veel.
 
Voor de beeldvorming:
Nieuwe deventerweg loopt van Raalte naar halverwege Deventer. Tis een lang, recht, overzichtelijk stuk weg dat gescheiden wordt door 2 rontondes.

Tja, tis iets te hard, maar wel begrijpelijk op dit stukkie asvalt met (voor 3/4) een dubbele doorgetrokken streep :+ .
 
Belachelijke hoge straf. Gewoon boete voor snelheid en rijontzegging. 2000 euro en taakstraf erbij is fck overdreven.


Ook die fraudeur van ahold kreeg 30000 boete, met een toenmalige jaarsalaris van paar miljoen.

Ik snap het niet meer.

Ik ook niet.

Bankiers die de economie naar de kloten helpen krijgen zelfs een miljoenen mee...... |(

Een pechvogel draait ff aan het gas (wie niet) en wordt genadeloos beboet, (de 'kleine man kunnen ze pakken en bankiers.... die lachen zich te barsten.....)
 
Tsja.. het was wel een mooie snelheid. Ik vind de straf zoals de meeste van jullie ook nogal overdreven. Ik had 1200 euro boete, 4 maanden fietsen en geen taakstraf beter gevonden.

Overigens zijn dat geen argumenten waarmee je bij een rechter moet aankomen ;)
 
Ik ook niet.

Bankiers die de economie naar de kloten helpen krijgen zelfs een miljoenen mee...... |(

Een pechvogel draait ff aan het gas (wie niet) en wordt genadeloos beboet, (de 'kleine man kunnen ze pakken en bankiers.... die lachen zich te barsten.....)


Die taakstraf die zou ik nog kunnen verkroppen, maar die ontzegging! Het hele seizoen weg... Hoewel, hij bedenkt zich toch nog wel een keer als hij nu opstapt, en dan is het rijden een stuk minder leuk kan ik je vertellen..
 
Misschien had deze beste meneer al een paar streepjes achter z'n naam..... dat daarom deze boete zo hoog uitvalt? (terecht)
 
Beetje buitenproportionele straf in dit geval. De weg kan er dan wel niet specifiek voor gemaakt zijn, maar met een motor is het geen probleem om daar relatief gezien veilig deze snelheden te rijden. Zelf heb ik ook wel degelijke snelheden op de N348 gereden, er zijn gewoon veel rechte stukken die prima te overzien zijn.

De straf staat ook niet in verhouding met andere (veel zwaardere) delicten ...
 
Beetje buitenproportionele straf in dit geval. De weg kan er dan wel niet specifiek voor gemaakt zijn, maar met een motor is het geen probleem om daar relatief gezien veilig deze snelheden te rijden. Zelf heb ik ook wel degelijke snelheden op de N348 gereden, er zijn gewoon veel rechte stukken die prima te overzien zijn.

De straf staat ook niet in verhouding met andere (veel zwaardere) delicten ...
hyper heb je zoveel circuit dagen geboekt }) ? ik was het zelfde van plan maar er kwam iets anders tussen...weg spaarcenten -O-
 
hij is geflitst en dan moet je een naam opgeven wie er gereden heeft,iedereen zegt moet je een andere naam opgeven, maar wie dan je schoonmoeder ?
of zijn er hier die hun naam en rijbewijsnr beschikbaar stellen voor het goede doel (en hun banktegoed)
 
en sowieso, ik vind het behoorlijk triest als je eerst de wet overtreedt en daarna niet de ballen heb om op de blaren te zitten.
jaa de wet is veel te streng ;( ga dan demonstreren ofzo..
 
hij is geflitst en dan moet je een naam opgeven wie er gereden heeft,iedereen zegt moet je een andere naam opgeven, maar wie dan je schoonmoeder ?
of zijn er hier die hun naam en rijbewijsnr beschikbaar stellen voor het goede doel (en hun banktegoed)

Is niet zo moeilijk...
Hier in huis heb ik alle auto's (4) en motoren (3) op naam staan en verzekerd met een gezins polis..... Dat betekend dat iedereen er in en op kan rijden, dus alle pv's komen op mijn naam binnen, maar zijn dus eigenlijk NOOIT O-) voor mij, en je denkt toch niet dat ik ga bijhouden wie er op welke dag met welk voertuig waar heeft gereden...... :+
 
:) haha en als je dan voor moet komen en je weet niet wie er gereden heeft die dag mag je mischien wel met het hele gezin op een compleet verzorgde vacantie van vader staat
 
Ik denk dat 226 het al niet meer doet, tegenswoordigs...

Ik wil er één die 380 kan, anders is het niks. Een R0 of zoo (hoe lager het getalletje achter de R, hoe poser, toch?)
ik heb een 1 met 3 0-en en een s erachter.
Super poser dan toch :Y :P

226, ja dan schakelen we naar de 6 :+
 
:) haha en als je dan voor moet komen en je weet niet wie er gereden heeft die dag mag je mischien wel met het hele gezin op een compleet verzorgde vacantie van vader staat

nee gewoon gebruik maken van de wet, je hoeft als persoon NOOIT een belastende verklaring voor je vrouw af te leggen, dus gebruik maken van je zwijgrecht
 
Terug
Bovenaan Onderaan