En mijn nieuwe motor wordt..

Nope, ik ga deze erop plakken:

(Afbeelding)
Het schiet trouwens niet op met een bedrijf vinden die die stickers voor me kan maken. Hoe fucking moeilijk kan dat zijn? Ik heb 10.000 stickers in miljoenen kleuren liggen thuis. Waarom kan niemand de mijne maken??? ;(
hahaha goed bezig :P

:+


 
Laatst bewerkt:
Dag oma,

Blitze, heb jij ooit gedacht aan het monteren van een undertray.

Ooit iets goeds gezien etc?

Thanks voor de info.
 
Dag oma,

Blitze, heb jij ooit gedacht aan het monteren van een undertray.

Ooit iets goeds gezien etc?

Thanks voor de info.
Dag opa :+

Ik ken er 1, maar die kennen we allemaal, ik ben de naam kwijt... met die uitlaat erin... fast bodies ofzo? Verder ben ik er nog niet 1 tegen gekomen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet denk dat ik er ooit 1 zou kopen, de demper zit er toch grotendeels voor.

Dit is trouwens wel het bezichtegen waard, een 'RCV tail':

http://www.600rr.net/forums/viewtopic.php?t=25478&highlight=undertray

small_DSC_0116.jpg


img6246_1.JPG
 
Met een beetje mazzel wordt dit mijn week. Ik verwacht m'n power commander, een funsticker uit Amerika (kon 't niet laten en als ik 't niks vind trek ik 'em er gewoon weer af), komt op m'n kuipruitje:

bz0ef1r2.jpg



En als het goed is zijn deze week m'n nummers klaar en m'n kuipruit naampje:

Patrick_79.JPG
 
Jezus de gore debiel wat mooi!
Ja zoiets dacht ik ook toen ik dat voor 't eerst zag, echter ik kreeg geen woord meer uit m'n bek :+

Jammer genoeg is 't best duur. De tail kost zo'n 350 euro en dan moettie nog gespoten worden en dat is exclusief de achterlichten. De leverancier zit in Portugal en spreekt geen woord engels, dus 't heeft behoorlijk wat voeten in de aarde om 'em op je bike te krijgen. Maarja, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden heh ;)
 
Deze al gezien?

CBR600RR JMV undertray incorporating led indicators. Two options available.

www.rhencullen.co.uk/cbr600f.htm

Wil er zelf wek geen knippers in verwerken, staan bij mij op de gewone plaats (kleine leds).

Vraag me ook af hoe warm het dan gaat worden... :X
 
Deze al gezien?

CBR600RR JMV undertray incorporating led indicators. Two options available.

www.rhencullen.co.uk/cbr600f.htm

Wil er zelf wek geen knippers in verwerken, staan bij mij op de gewone plaats (kleine leds).

Vraag me ook af hoe warm het dan gaat worden... :X
Ja die heb ik ook al eens gezien, maar ik vind het niet mooi. De uitlaat ziet er dan zo stom uit. Ik vind 't wel racy om er niks onder te hebben :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan