Enduro Bilstain

Dr.Dead

MF'er
26 dec 2004
185
0
Delft
Is er iemand van jullie wel eens wezen rijden in Bilstain België?
En zo ja wat is jullie ervaring met dit terrein?
 
daar ben ik ook benieuwd naar!!

wij willen er ook eens heen gaan.

graag ook dan cross ervaring mededelen over Bilstain!
 
Bilstain, is dat belgisch voor remspoor :+ of is die grap al 100.001 keer gemaakt
 
voor mij niet!!

kom uit het zuiden des lands

maar wil wel meegaan, alleen hebben wij (3 beginnelingen) geen echt goede ervaring.
 
Lekker ruifert...in bilstain zie je alleen nog maar m'n achterkant van m'n KTM

Jeroen geeft niets man!!
wij hebben ook niet veel ervaring maakt toch niets uit..
Zolang je zelf maar weet waar je grenzen zijn..

Of is dat nou juist je probleem? ;)
 
nee maar we zijn afgelopen jaar pas eigenlijk echt serieus iedere week wat gaan rijden en dat met een crosser, niet met enduros, in de belgische bossen, en we vinden alle 3 het offroad rijden cooler dan het rondje crossen op de baan.

dus we rijden wel met crosser, zonder kenteken!!

nee kan zeggen dat niemand zich laat opfokken door de ander, iedereen bepaalt zijn eigen grens onder het rijden.

maar zoals gezegd, we gaan graag in groepsverband mee.

wij rijden echt voor de lol!!
 
wat ik heb begrepen, mag je daar rijden zonder kenteken, je betaalt gewoon een dag-verzekering bij de ingang, maar dat heb ik gehoord van jongens die 2-3 jaar geleden zijn geweest,

kan nu natuurlijk anders zijn, maar we nemen wel contact op met bilstain.
 
is het te doen met een 125er, vertel eens wat meer over het terrein?????hoe groot?

wachten tot goed weer: in de tussentijd misschien een groep organiseren en een weekend vastleggen???

en mij lijkt het verstandig om de ervaring erbij aan te geven, want ik wil de mannen met ervaring niet gaan ophouden en het liefst met een groep rijden die niet al teveel ervaring heeft. Verder aangeven waar je vandaan komt!!
 
Ik woon 10 km van Bilstain :X

Er is ook een SM baan, met mooie hoogteverschillen. Afgelopen seizoen is er WK-SM gereden...
De endurobaan is geloof ik zowat iedere dag open, SM op woensdag en de crossbaan is woensdag en vrijdag geopend.
 
Ik woon 10 km van Bilstain :X

Er is ook een SM baan, met mooie hoogteverschillen. Afgelopen seizoen is er WK-SM gereden...
De endurobaan is geloof ik zowat iedere dag open, SM op woensdag en de crossbaan is woensdag en vrijdag geopend.

Kan jij dan eens checken om hoe laat de SM baan opengaat, ik hoorde laatst om 14.30, gezien het om 17.00 donker is ga ik er no fucking way zo een eind voor rijden
 
Voor zover ik weet, 14.30 open, 18.00 dicht ;)

P.S. Sigma, ik was het toen op MSN samen met Chungie... :P
 
Voor zover ik weet, 14.30 open, 18.00 dicht ;)

P.S. Sigma, ik was het toen op MSN samen met Chungie... :P

Ahaa...en waar blijft de Chungmeister op het hipste forum van de lage landen 8-)


Alleszins toch sneller dan een niet genoemd ander forum dat ze beter superschildpad.be kunnen noemen :X |(
 
Klinkt allemaal lekker..
Jerone ga jij dan voor de cross of enduro?
Ik zelf ga voor de enduro..

Maar leuk idee om een x op een Zondag????
af te spreken om daar een beetje te gaan crossen..
En iedereen is natuurlijk welkom ...
Ben benieuwd wie er nog meer wil??

Welke datum is het meest relex?
Tja roep maar!! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan