Enige gele Bandit 400?

Chantay

MF veteraan
15 mei 2002
1.097
0
Mijn Bandit 400 zou de enige gele in Nederland zijn. Ik ben benieuwd of dit ook zo is. Zijn er hier personen zijn die er nog een weten te vinden?
 
zeg nou gewoon dat je geen kaart kan lezen.... :P

:+
Klopt, als je mij de weg vraagt weet je zeker dat je op plekken komt die je nog nooit gezien hebt :9
Vandaar dat ik nu een heel mooi stratenboek heb gekregen en die ligt in mijn auto
 
:+
Klopt, als je mij de weg vraagt weet je zeker dat je op plekken komt die je nog nooit gezien hebt :9
Vandaar dat ik nu een heel mooi stratenboek heb gekregen en die ligt in mijn auto

is iedere keer een wonder dat je thuis komt?
 
Ik heb nog nooit een gele gezien, alleen rood, donkergroen en zwart dacht ik. Maar dat zwarte ben ik niet zeker van ;) Is die gele van jou niet zelf gespoten ?
 
Ik heb nog nooit een gele gezien, alleen rood, donkergroen en zwart dacht ik. Maar dat zwarte ben ik niet zeker van ;) Is die gele van jou niet zelf gespoten ?

Nee is niet gespoten, kleur is origineel
 
De huiskleur van mijn rijschool is geel :r Dus ik heb gelest op een gele Yammie Div, volgens mij was er ook een Bandit... Instructeur op een gele BMW :+ Ik herken ze gelijk als ik ze tegenkom :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan