Er ging iets niet helemaal goed

Toxopeus

Je ne suis Rob RD pas
24 jun 2003
970
1.850
Loosduinen
@Duderuud ik krijg zowel bij mij thuis vandaan, als bij Rob en op mijn telefoon regelmatig tot zeer vaak deze melding

1629958625184.png


Ik kan op mijn computer F12 aanslaan maar daar komt een boel abacadabra te staan. Het gebeurt dus op verschillende soorten platforms
Op Android met de samsung browser
Thuis op W7 met firefox
Bij Rob op W10 met Firefox.

Ik kan met die F12 abacadabra niet overweg, wil je daar meer van weten moet ik het de deskundige vragen.
 
Het gebeurt meestal als ik een linkje aanklik, nu met een lijkie uitdelen zeer veelvuldig maar ook met links naar topics of bij het beroeren van knoppen zoals "plaats reactie" Het is geen melding die uit FF komt want op mijn telefoon gebruik ik een andere browser
 
Probeer als dit weer eens gebeurt inderdaad op F12 te drukken. Dan komt er een hoop acradabra (wat gewoon HTML is). Je ziet een aantal tabbladen. Je moet Console hebben. Maak van dit scherm een screenshot en we kunnen je verder helpen.

Je kan ook direct de console openen door ctrl + shift + j te gebruiken

1629965280470.png
 
Probeer als dit weer eens gebeurt inderdaad op F12 te drukken. Dan komt er een hoop acradabra (wat gewoon HTML is). Je ziet een aantal tabbladen. Je moet Console hebben. Maak van dit scherm een screenshot en we kunnen je verder helpen.

Je kan ook direct de console openen door ctrl + shift + j te gebruiken

Bekijk bijlage 1669499
Ik ben vrij zeker dat voor de heer in kwestie abacadabra en 'gewoon HTML' hetzelfde zijn maar je punt staat desalniettemin.
 
Dat is toch leuk. Nu kan meneer gericht zoeken en HTML leren. Voor we het weten speelt hij met JavaScript en maakt hij de overstap naar Java of Kotlin. Van hobby naar meer. Carriere switch. En dat allemaal door mijn snuggere opmerking.
 
@Duderuud mag met teamviewer mijn computer overnemen om te ctrl F12 alt shift te doen maar ome Tox beperkt zich lekker tot de eigen disciplines
 
Laatst bewerkt:
Wil je de error die begint met PHP kopiëren?

Het kan ook helpen je cookies te verwijderen en Firefox opnieuw op te starten
 
Sorry dat was ik even vergeten. Ik heb er in ieder geval geen last van. Dan moet het dus server side zitten. En dat is PHP. Dus even de PHP error kopiëren :)
 
Heb het ook wel eens, maar zit zelden op de desktop naar mf te kijken, dus fouten uit de console moet ik je voorlopig ook schuldig blijven
 
De reactie van het forum op bijvoorbeeld "volgen" is ook heel verschillend, en soms lijdt het forum een eigen leven. Klikken op "volgen" heeft soms als resultaat dat je op "HOME" terecht komt. En het aanklikken van een topic geeft ook wel eens een ogenschijnlijk willekeurige reactie. Volgens mij als gevolg van een snellere opbouw van het scherm als dat de links geladen worden

Bij het laden van de pagina is de style ze laat na de pagina dat je bijvoorbeeld een like in de eerste secondes moet bevestigen tot de style geladen is en het forum weet dat je de bevestiging over kan slaan, maar de TS is Presemtum Non Grata dus er wordt geen aandacht aan besteedt...
 
En na het plaatsen van deze post druk ik op "volgen" en kom ik in dit topic bovenaan de pagina terug
 
De reactie van het forum op bijvoorbeeld "volgen" is ook heel verschillend, en soms lijdt het forum een eigen leven. Klikken op "volgen" heeft soms als resultaat dat je op "HOME" terecht komt. En het aanklikken van een topic geeft ook wel eens een ogenschijnlijk willekeurige reactie. Volgens mij als gevolg van een snellere opbouw van het scherm als dat de links geladen worden

Bij het laden van de pagina is de style ze laat na de pagina dat je bijvoorbeeld een like in de eerste secondes moet bevestigen tot de style geladen is en het forum weet dat je de bevestiging over kan slaan, maar de TS is Presemtum Non Grata dus er wordt geen aandacht aan besteedt...

Een trage verbinding levert dus op dat Javascript niet op tijd inlaad, voordat jij acties gaat ondernemen. Daar is niet veel aan te doen vanuit een server kant. Is het een optie om voor jezelf even een paar seconden in te bouwen voordat je wat doet? Dit is waarschijnlijk de reden dat er willekeurige reacties plaatsvinden. De ene keer is Javascript wel geladen, en de andere keer niet.

En na het plaatsen van deze post druk ik op "volgen" en kom ik in dit topic bovenaan de pagina terug
Maar de volgen knop zit toch ook bovenaan de pagina? Of bedoel je wat anders?
 
Terug
Bovenaan Onderaan