er zijn goede agenten

mippy

Die hard MF'er
19 okt 2005
349
0
ouderkerk aan den ijssel
je kent dat,wel je rijd tussen de auto,s door naar voren, naar jouw ideale bocht, je gaat er lekker in, en ziet het bord 70 over het hoofd. volgende stoplicht: 2 banen leeg voor je neus 100 weg, dus 1 max 2 max 3 gas los goed voor een piek van 130, verder weer een paar stoplichten kijk goed in mijn spiegels en op eens zie ik een 2 tal stropdassen(je kent ze wel maar wilt ze eigenlijk niet kennen) dus maar wat rustiger aan gereden, toch volgden ze mijn helemaal naar mijn werk. natuurlijk word je staande gehouden voor een volle kantine :( :( . het ging zo: goedemiddag heeft u ons stopteken niet gezien |( nee anders was ik wel gestopt,reden we niet een beetje te hard? valt toch wel mee.vervolgens 5 min preek. nu bleek dat deze agent ook een motor rijder was en kon het allemaal wel begrijpen *D ,maar een piek van 130 waar je 70 mag vond hij toch wel wat hoog :? ,maar omdat ze mij niet bijkonden houden en dus ook niet goed konden klokken bleef het bij een waarschuwing :} :} . ze hadden mij er helemaal bij kunnen naaien met zijn tweeen, ook omdat ik nog met een open leo vince rijd!!! dus alle agenten moeten motor gaan rijden.
 
je kent dat,wel je rijd tussen de auto,s door naar voren, naar jouw ideale bocht, je gaat er lekker in, en ziet het bord 70 over het hoofd. volgende stoplicht: 2 banen leeg voor je neus 100 weg, dus 1 max 2 max 3 gas los goed voor een piek van 130, verder weer een paar stoplichten kijk goed in mijn spiegels en op eens zie ik een 2 tal stropdassen(je kent ze wel maar wilt ze eigenlijk niet kennen) dus maar wat rustiger aan gereden, toch volgden ze mijn helemaal naar mijn werk. natuurlijk word je staande gehouden voor een volle kantine :( :( . het ging zo: goedemiddag heeft u ons stopteken niet gezien |( nee anders was ik wel gestopt,reden we niet een beetje te hard? valt toch wel mee.vervolgens 5 min preek. nu bleek dat deze agent ook een motor rijder was en kon het allemaal wel begrijpen *D ,maar een piek van 130 waar je 70 mag vond hij toch wel wat hoog :? ,maar omdat ze mij niet bijkonden houden en dus ook niet goed konden klokken bleef het bij een waarschuwing :} :} . ze hadden mij er helemaal bij kunnen naaien met zijn tweeen, ook omdat ik nog met een open leo vince rijd!!! dus alle agenten moeten motor gaan rijden.
Ben een keer (dan wel met de auto) geklokt op 135 buiten de bebouwde kom en 90 binnen de bebouwde kom...stond allemaal op video...verzon ter plekke een mooi lulverhaal (die ik niet ga verklappen want dan kan ik hem niet nog eens gebruiken) en kwam ook weg met een waarschuwing. Had de auto van hun allang gezien maar dacht dat iemand wilde racen (burger-koekblik). Zag pas op mijn plaats van bestemming dat het politie was...
Als je zelf rustig en relax blijft valt er best te praten met de meesten...
 
Tja... zodra ik al door heb dat een auto probeert bij te blijven is het al over met de pret en gaan er 20 alarmbellen rinkelen totdat ik zeker weet wat voor voertuig het is en wie er in zitten.
 
Het probleem heb ik ook maar als ik de auto dichterbij laat komen zitten er toch vaak burgers in :(
 
Tja... zodra ik al door heb dat een auto probeert bij te blijven is het al over met de pret en gaan er 20 alarmbellen rinkelen totdat ik zeker weet wat voor voertuig het is en wie er in zitten.

:^ en noem me maar paranoide als je wil :+
 
:^
helemaal mee eens... doe ik ook regelmatig... voorkomen is beter dan genezen..
vaak laat ik em er dan langs.. effe kijken en dan wel of niet doorgassen 8-)
 
Tja... zodra ik al door heb dat een auto probeert bij te blijven is het al over met de pret en gaan er 20 alarmbellen rinkelen totdat ik zeker weet wat voor voertuig het is en wie er in zitten.
:^

Zodra ik ook maar denk dat iets me begint te volgen, verschijnt er een aureooltje boven mijn helm en ben ik modelweggebruiker... Ook altijd ff in je spiegel kijken als je iets ingehaald hebt of het je niet begint te volgen.
 
en daar komt bij dat inhalen best leuk is (GAAAAAS), dus altijd: ff checkuh *O*

kan een boel schelen O-)
 
je kent dat,wel je rijd tussen de auto,s door naar voren, naar jouw ideale bocht, je gaat er lekker in, en ziet het bord 70 over het hoofd. volgende stoplicht: 2 banen leeg voor je neus 100 weg, dus 1 max 2 max 3 gas los goed voor een piek van 130, blablabla

wat voor motor hebie dan :?
je schakelt vol door in de 1 en 2 daarna in zijn 3 gegooid en dan een piek van 130
:?

owja

:W

welkom
 
Vanmorgen ook...
Baalde al als een stekker dat een mooie weg levensgevaarlijk gemaakt is met een verkeersdrempel op een 80km/h weg, IN EEN BOCHT, de middenmarkering weggehaald is en op de ideale lijn witte strepen zijn getrokken.
Tot overmaat van ramp ook nog overal nieuwe 'vlekken' asfalt.
Daarna een kilometertje achter een muts gezeten die net geen 50km/h haalde op een 80km/h weg en dankzij de drukte op de andere weghelft niet kunnen inhalen.
Vervolgens hetzelfde verhaal op de oprit met een andere muts.
Enthousiast laat je dan de pk's eindelijk eens los en dan zit je achter zo'n "ik rij lekker 90km/h op de LINKERBAAN Fiat Stilo Abarth...

Toen ik Abarth zag had ik al iets van "rinkelllllll" (zo vaak kom je die op die autosnelweg niet tegen) toen zag ik dat de auto vol zat (en wanneer gebeurt DAT nu 's morgens vroeg, nog voor de echte ochtendspits?
Toen zag ik de lichtkrant op de hoedenplak en de uitstulping bij de achteruitkijkspiegel.

Toch maar effe iets meer afstand gehouden ipv de auto proberen te duwen naar de 120km/h O-)

Maar toen gingen ze 90 op de rechterbaan rijden en dat is toch echt te langzaam, dus maar weer ingehaald...
Netjes 120 waar je 120 mocht :Y (het KAN wel... als je maar goed gemotiveerd bent *O*
 
ze gaan trouwens wel steeds meer zeiken.................. volgens mij krijgen (HEBBEN GEHAD) ze allemaal een zeikcursus. Behalve de enkele redelijke agenten die er tussen zitten hebben zich vast gedrukt voor dit soort verplichte cursussen, ha.
groet @ndré.

ps, ik zwaai al lang niet meer naar onze "collega" motoragenten.
 
Laatst bewerkt:
ze gaan trouwens wel steeds meer zeiken.................. volgens mij krijgen hebben ze allemaal een zeikcursus. Behalve de enkele redelijke agenten die er tussen zitten hebben zich vast gedrukt voor dit soort verplichte cursussen, ha.
groet @ndré.

ps, ik zwaai al lang niet meer naar onze "collega" motoragenten.
Al dat gescheld op die agenten, gedraag je dan toch eens een keer! O-)
 
Laatst met mn broers in de auto gezeten. Zij zaten voorin, allebei met een donkerblauwe marine-trui.

Je wilt niet weten hoeveel mensen hun mobieltje hebben weggegooid, snel hun gordel vastdeden en de snelheid wat minderden toen we voorbij kwamen _O-

[me]Shimmy ging even off-topic[/me]
 
mijn bakfiets is een gsxr 600 , en ja deze gaat echt wel harder. maar vol in zijn 1 tot het rood is 110, snel overschakelen naar 2 en 3 anders rij je echt altijd rijbewijs gevaarlijk! :( wat ik wel vind is, dat het met de huidige SP motoren pas leuk word als je rijbewijs gevaaarlijk rijd :r :r , daarom overweeg ik om een ktm supermoto 950 tekopen lekkere rag en stuurfiets. wat is jullie mening hier over????
 
de beste agent is er 1 die niet aan het werk is..die @#$^$$%&$@@!! kosten me bakken met geld!!!

geniet ervan!! onthou die koffie komt van mij af
 
ze gaan trouwens wel steeds meer zeiken.................. volgens mij krijgen hebben ze allemaal een zeikcursus. Behalve de enkele redelijke agenten die er tussen zitten hebben zich vast gedrukt voor dit soort verplichte cursussen, ha.
groet @ndré.

ps, ik zwaai al lang niet meer naar onze "collega" motoragenten.

Geeft niks, ik zwaai ook allang niet meer terug naar jou!! :W


Naar de rest wel ;)
 
wat voor motor hebie dan :?
je schakelt vol door in de 1 en 2 daarna in zijn 3 gegooid en dan een piek van 130
:?

owja

:W

welkom
goede interpreteren blijft moeilijk he..
in de 1e en 2e gas open en dan doorschakelen naar 3 mar niet meer vol open ín zn 3 3 snappie ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan