er zijn goede agenten

Ik was laatst ook ff aan het knallen. Maar toen ik ze vrij in de spiegel had en zag dat ze wel heel enthousiast mij aan het proberen bij te houden waren hadden ze al wat leuke beelden. 124 ipv 100 en rechts inhalen a 185 euro samen. Shit happens. Maar idd, soms kan je geluk hebben. De Varsselring ff 3/4 gedaan (1/4 is verboden) en weer weg (100km/h ongeveer) ik zie busje achterons 2 aankomen... netjes 85 gaan rijden. Stopteken. Weet je hoe hard je hier mag? Euhm.. als u het zo zegt zeker zo'n 60 zone? Jup. Maar geen prent. :}
 
Vanmorgen ook...
Baalde al als een stekker dat een mooie weg levensgevaarlijk gemaakt is met een verkeersdrempel op een 80km/h weg, IN EEN BOCHT, de middenmarkering weggehaald is en op de ideale lijn witte strepen zijn getrokken.
Tot overmaat van ramp ook nog overal nieuwe 'vlekken' asfalt.
Daarna een kilometertje achter een muts gezeten die net geen 50km/h haalde op een 80km/h weg en dankzij de drukte op de andere weghelft niet kunnen inhalen.
Vervolgens hetzelfde verhaal op de oprit met een andere muts.
Enthousiast laat je dan de pk's eindelijk eens los en dan zit je achter zo'n "ik rij lekker 90km/h op de LINKERBAAN Fiat Stilo Abarth...

Toen ik Abarth zag had ik al iets van "rinkelllllll" (zo vaak kom je die op die autosnelweg niet tegen) toen zag ik dat de auto vol zat (en wanneer gebeurt DAT nu 's morgens vroeg, nog voor de echte ochtendspits?
Toen zag ik de lichtkrant op de hoedenplak en de uitstulping bij de achteruitkijkspiegel.

Toch maar effe iets meer afstand gehouden ipv de auto proberen te duwen naar de 120km/h O-)

Maar toen gingen ze 90 op de rechterbaan rijden en dat is toch echt te langzaam, dus maar weer ingehaald...
Netjes 120 waar je 120 mocht :Y (het KAN wel... als je maar goed gemotiveerd bent *O*

Pfff met 90? Das ook pure uitlokking B|
 
Die zijn net zo zeldzaam als werkende negers, maar dat wil dus niet zeggen dat ze niet bestaan, maar wel zeldzaam zijn
 
Als ik in m'n spiegels kijk, dan let ik er altijd op of het 1 van de bekende automodellen is die de politie bezit en of er 2 mensen inzitten. Dan heeft het een redelijke kans dat het politie is.
 
vanwaar eigenlijk de naam baksteen??? :?

In de computerwereld heb je een 'brick'...
Dat is een ding wat niets meer doet ;)

Baksteen is ook Belgisch voor politie agent... Beetje als 'zwaantjes'... Heel lokaal gebruikt in de regio achel/lommel.

Geen idee waarom Baksteen heet zoals die heet... Was er niet ergens een topic over de uitleg van gebruikers en hun nick?
Oeps, voor de heren OM-ers... "schuilnaam"... :P
 
In de computerwereld heb je een 'brick'...
Dat is een ding wat niets meer doet ;)

Baksteen is ook Belgisch voor politie agent... Beetje als 'zwaantjes'... Heel lokaal gebruikt in de regio achel/lommel.

Geen idee waarom Baksteen heet zoals die heet... Was er niet ergens een topic over de uitleg van gebruikers en hun nick?
Oeps, voor de heren OM-ers... "schuilnaam"... :P


:? Hoe kom je daar nu bij.. :? :?

Daar heeft het absoluut niets mee te maken, wel met motoren ;)
 
:? Hoe kom je daar nu bij.. :? :?

Daar heeft het absoluut niets mee te maken, wel met motoren ;)
Is dat niet de naam voor een type BMW. Het K-model werd vligende baksteen genoemd vanwege het hoekige motorblok.

0



Ik had overigens een "schikking" omdat ik 58 (55 op papier) had gereden op een vrijliggende weg die helaas in de BK ligt. Niet om te scheuren maar gewoon even niet op mijn teller gelet. Ik blijf dat BS vinden. Mag men dan echt zijn ogen niet meer van de teller afhalen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan