Erg vreemd...Scheur in helm :(

Ik vind dat er een topic zou moeten zijn voor het restje mensen dat hier hangt op tijdstippen waarop ieder ander mens iets echt leuks aan het doen is.
(slapen bijvoorbeeld ;) )
 
Ik vind dat er een topic zou moeten zijn voor het restje mensen dat hier hangt op tijdstippen waarop ieder ander mens iets echt leuks aan het doen is.
(slapen bijvoorbeeld ;) )
Dat vindt ik nou ook he',maar dan voor blauwe fietsen met ringbaard.
})
 
Zo dit is em, dé vervanger van de agv. Ik heb er net voor t eerst een stukje mee gereden en tot nu toe is ie top.

full
 
Vanavond ga ik mn testje doen :)

Omdat ik me afvraag wat er met mn helm gebeurd moet zijn om zo'n scheur te krijgen ga ik em vanavond testen. Ik ga er van zachtjes tot steeds harder met een hamer op slaan tot er nog een barst in komt. Dan weet ik wat er voor nodig is en kan ik mischien gokken wat er mee is gedaan.
owja, en t is natuurlijk dikke pret :+
 
En nu de grote test...wat zie je aan de binnenkant als de voering er uit is ? O-)

full


Niks! Maar als je em laat scannen zou ie vast wel aardig stuk zijn :X
 
Ja , vreemd dat er zomaar een scheur in zit.
Als je heel zeker weet dat je het niet zelf gedaan hebt dan zou dat misschien in de winkel gebeurd kunnen zijn. Bewijzen, laat maar.
Elke winkelier zal ten alle tijden de verantwoordelijkheid van zich af willen schuiven. Zeker in dit geval, want de helm kan ook gewoon gestuiterd zijn.
Ikzelf heb al een aantal malen met dat bijltje gehakt en bewaar nu ieder flutbonnetje voor de garantie.

Gr.
Henk
 
Terug
Bovenaan Onderaan