ervaring combi...

Louis/motozoom windbreaker shirt met lange mouwen werkt perfect!
€39,- bij motozoom, €29,- bij Louis.
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens aan, iemand met smaak :D

Heb hetzelfde pak maar dan de zwartwitte uitvoering.

Ik had geen last van de kniëen en eerlijk gezegd zat het pak al in één keer prima.

As for temperaturen, ik merk idd dat mijn thermo ondergoed nog al onder de maat is. Dus dat zal ik wellicht opnieuw aan moeten schaffen.
 
Zondag aardig end snelweg (350km) gereden met een nieuwe lederen combi en die Lidl-thermowear (lange broek+shirt lange mouwen) daaronder. Wel nog een extra t-shirtje daaronder. Geen last gehad van knellen (leer is zo extreem soepel tegenwoordig), koude en/of wind (heb echter wel tupperware voor me): meerdere lagen, kleding, ook meer isolatie. Voor de (echte) zomer wil ik nog wel die ademende Airotex-onderkleding aanschaffen (shirt/broek/helmmuts) maar dan natuurlijk meer voor de vochtafvoer.
 
Ik reed alleen met leer in het voorjaar en zomer, de rest van het jaar textiel.

Maar ik ben ook een enorme kou kleum
 
wat ik me nog afvraag is of het verstandig is om meteen met mijn dainese rug protector (heb de zachte mat uit het pak gehaald)in het pak te gaan rijden of om eerst het pak naar mijn lichaam te laten vormen?
 
Tip, doe er een maillot onder aan. Scheelt een paar graden. Als 't koud is ook nog een regenbroek aan, ook dat scheelt weer een paar graden. En dat blijkt zo'n koe bij -5 toch best prima te doen :)
 
Tip, doe er een maillot onder aan. Scheelt een paar graden. Als 't koud is ook nog een regenbroek aan, ook dat scheelt weer een paar graden. En dat blijkt zo'n koe bij -5 toch best prima te doen :)


dan kanik net zo goed mijn textiele jas met wintervoering en windkraag plus gevoerde broek aan doen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan