Ervaring Mad racing II

StreetCore

Die hard MF'er
19 mei 2008
794
0
noord holland
Als vervolg op
Ervaring Mad racing met testbank resultaten

Ben met de motor op 9 April dus naar Madracing geweest voor de afstel sesie.
Aangezien dit voor Mark de 1ste daytona 900 was moest er veel ge-experimenteerd worden.
Om 11 uur begonnen en 'savonds om 18.30 uur pas gestopt.

Op de afstel dag werden er diversen merken,types sproeiers geprobeerd,verschillende standen op de gasnaald(dyno jet kit) en werd de co afstelling ge-optimaliseerd samen met 16 runs op de testbank.

Er bleef nog een kleine dip en Mark vroeg of hij de motor nog een dagje mocht heben zonder extra kosten aangezien dit nog bij het afstellen hoorde.

Afgelopen vrijdag de motor weer opgehaald.
Er zitten nu andere gasveren in voor een betere response,de vacuum gaatjes zijn vergroot in de gasschuif en 1 gaatje in de gasnaalden is dicht gemaakt.

de motor staat nu echt super goed afgesteld.
Het topvermogen is iets omlaag gebracht maar daar zijn in het lage toeren gebied veel meer koppel en pk's direct voor terug gekomen.
Ook lopen de koppel en pk kromme heel mooi strak omhoog het geen in een zeer snelle acceleratie resulteerd.

Al met al is hij er best lang mee bezig geweest wat voor hem ook weer een leer curve was.
Ik ben nog steeds heel erg tevreden over de geleverde resultaten,de klantvriendelijkheid,en de prijs die het uiteindelijk moest kosten om dit te realiseren.

Ik kan Madracing i.i.g. aan iedereen aanraden :}

before:
Foto-RG7SZOKK.jpg

after:
Foto-MVUL7VCG.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dus ook mijn motor bij hun laten afstellen,

Ten 1e, als je daar binnenstapt lijkt het net een huiskamer van iemand en ik vind het ook maar een beetje vreemde uitstraling hebben.

Ten 2e, ik kreeg dus een afgestelde motor terug en een uitdraai, en het leek net alsof ze met een teken programma de oude lijn naar beneden hadden getrokken.
zodat het leek dat er een hele grote dip in zat.

Van te voren zeiden ze tegenmij, ja het afstellen gaat niet meer dan 250 kosten, daarna is het eigen rekening. Bij mij koste het dus 220.
Dus heb zo het gevoel dat ze al na 2 runs klaar waren en dan gewoon lekker de prijs hebben opgeschroefd..
 
Ik heb dus ook mijn motor bij hun laten afstellen,

Ten 1e, als je daar binnenstapt lijkt het net een huiskamer van iemand en ik vind het ook maar een beetje vreemde uitstraling hebben.

Ten 2e, ik kreeg dus een afgestelde motor terug en een uitdraai, en het leek net alsof ze met een teken programma de oude lijn naar beneden hadden getrokken.
zodat het leek dat er een hele grote dip in zat.

Van te voren zeiden ze tegenmij, ja het afstellen gaat niet meer dan 250 kosten, daarna is het eigen rekening. Bij mij koste het dus 220.
Dus heb zo het gevoel dat ze al na 2 runs klaar waren en dan gewoon lekker de prijs hebben opgeschroefd..
Ik kom bijna elke dag bij MADRacing,
Er wordt 100% niet opgelicht door Mark en Miek :N ,daar ik durf m'n hand in het vuur voor te steken.
Omdat het en klein bedrijf is zullen ze niet met alles goedkoop zijn (onderdelen/banden per container kopen is nu eenmaal goedkoper, per stuk heb je die korting als bedrijf niet).

Heb je hun ook vertelt hoe je er over dacht??
 
Vorig jaar bij Madracing geweest om de thundercat van me maatje terug te schroeven tot 25KW..

Wij konden overdag geen vrij maken om de motor langs te brengen, geen probleem.. bleef hij toch gewoon iets langer.

Ik vond het juist wel gezellig hoe die zaak is ingericht. Hou wel van die kleinere zaakjes waar je
persoonlijk word behandeld. Mark is zeker geen beroerde gozer en hij kwam op mij heel kundig en eerlijk over.

Jammer dat de zaak voor mij een stukje rijden is in verhouding tot me huidige dealer maar al zou ik mijn motor moeten laten afstellen zou ik zeker weer naar hem gaan.
 
Mark was ook zeer over de motor te spreken.
En ja dat geluid.....3 cilinder 4 takt met open carbon :9~~
Aha, die was van jou dus... :}
Ik heb hem niet vol op toeren gehoord, alleen tijdens het synchroonstellen, maar inderdaad: Wat een geluid... :9~
 
ik kom er iig nooit meer, mijn motorblok zou niet goed zijn, last van zakkende bussen, hij had natuurlijk nog wel een goed blok liggen, blablablabla.....navraag bij horeon was mijn blok tiptop, en heb nog een heel jaar met plezier gereden!
 
Ik heb dus ook mijn motor bij hun laten afstellen,

Ten 1e, als je daar binnenstapt lijkt het net een huiskamer van iemand en ik vind het ook maar een beetje vreemde uitstraling hebben.

Ten 2e, ik kreeg dus een afgestelde motor terug en een uitdraai, en het leek net alsof ze met een teken programma de oude lijn naar beneden hadden getrokken.
zodat het leek dat er een hele grote dip in zat.

Van te voren zeiden ze tegenmij, ja het afstellen gaat niet meer dan 250 kosten, daarna is het eigen rekening. Bij mij koste het dus 220.
Dus heb zo het gevoel dat ze al na 2 runs klaar waren en dan gewoon lekker de prijs hebben opgeschroefd..


ja.....ik ben er dus de hele dag zelf bijgeweest van 11-18.30 alleen de 2e dag niet......
Ik geloof niet dat ze mensen oplichten. :N
 
Dit is juist een goed topic omdat er dan ervaringen worden uitgedeeld..

Ik heb niet me mening tegen hun verteld, maar hoezo moet dat?
Hier is de een tevreden en de ander niet..

Ik vind zo'n kleine shop maar niets, 2 meter verderop licht een hond in ze mand en op dezelfde afstand ligt een baby te krijsen..
en ik kom daar om serieus pk's te scoren...

Dat was dus voor mij 1malig
 
Dit is juist een goed topic omdat er dan ervaringen worden uitgedeeld..

Ik heb niet me mening tegen hun verteld, maar hoezo moet dat?
Hier is de een tevreden en de ander niet..

Ik vind zo'n kleine shop maar niets, 2 meter verderop licht een hond in ze mand en op dezelfde afstand ligt een baby te krijsen..
en ik kom daar om serieus pk's te scoren...

Dat was dus voor mij 1malig
knap stom van je dan dat je hier wel je mening ventileert en niet tegen hun
topics als deze hebben weinig nut omdat ontevreden klanten altijd eerder zich laten horen dan tevreden klanten
ondanks dat kwam MAD er al eens eerder positief uit dus zit het wel goed daar
ik ben er een paar keer geweest en nix dan lof over hun
 
Dit is juist een goed topic omdat er dan ervaringen worden uitgedeeld..

Ik heb niet me mening tegen hun verteld, maar hoezo moet dat?
Hier is de een tevreden en de ander niet..

Ik vind zo'n kleine shop maar niets, 2 meter verderop licht een hond in ze mand en op dezelfde afstand ligt een baby te krijsen..
en ik kom daar om serieus pk's te scoren...

Dat was dus voor mij 1malig
Tuurlijk moet je ervaringen kunnen delen :Y je kan nooit al je klanten 100% tevreden stellen.
En iedereen stelt andere eisen aan een bedrijf.
De 1 heeft liever een klein 'huiskamer' bedrijf, de ander gaat liever naar grote ketens.
Zelfs grote ketens maken fouten.
Was laatst een Honda die was afgesteld door Ten Kate (volgens mij toch DE Honda specialist) en die was gewoon niet goed afgesteld.
Ik vind wel altijd dat je klachten ook moet vertellen, dan kan een bedrijf er eventueel iets aan doen.
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk moet je ervaringen kunnen delen :Y je kan nooit al je klanten 100% tevreden stellen.
En iedereen stelt andere eisen aan een bedrijf.
De 1 heeft liever een klein 'huiskamer' bedrijf, de ander gaat liever naar grote ketens.
Zelfs grote ketens maken fouten.
Was laatst een Honda die was afgesteld door Ten Kate (volgens mij toch DE Honda specialist) en die was gewoon niet goed afgesteld.
Ik vind wel altijd dat je klachten ook moet vertellen, dan kan een bedrijf er eventueel iets aan doen.

amen :}

Zal ik vanmmiddag overbrengen? Ik weet precies wat ie zegt: niets!
Het enige wat ie doet is met opgetrokken wenkbrauwen zijn schouders ophalen.

Daarna zal hij zoiets als dit zeggen: "Moet je luisteren, 99 mensen gaan met een glimlach de deur uit, alleen die ene niet... Kijk es naar dat whiteboard! Het woord VOL domineert daar niet voor niets he?"

Een heleboel motorrijders staat de sfeer bij MAD wel aan. Juist de hond en de baby dragen bij aan die ontspannen "huiselijke" sfeer. De klant voelt zich meteen op zijn gemak en kan makkelijker en duidelijker uitleggen wat hij wil.
Persoonlijke benadering, kennis maken, aanvoelen wat de klant precies wil en dan 100% tevreden willen stellen: Dat is het doel bij MAD.
Eerlijke mensen, eerlijke service.
 
iedereen mag ervan vinden wat hij wilt,mijn ervaringen zijn positief en ik kom daar zeker terug.
ik hou zeker van die huiselijke ongedwongen sfeer.
ik heb juist niets met die zakelijke ketens ....
 
Ook ik heb alleen maar goede ervaringen bij Mark (mad racing = mark douwes racing)

En iedereen die ik ken en er ook is geweest/regelmatig komt is het erover eens.

Madracing oplichters.. :N hij/ze werken keihard voor hun centen
 
Tuurlijk moet je ervaringen kunnen delen :Y je kan nooit al je klanten 100% tevreden stellen.
En iedereen stelt andere eisen aan een bedrijf.
De 1 heeft liever een klein 'huiskamer' bedrijf, de ander gaat liever naar grote ketens.
Zelfs grote ketens maken fouten.
Was laatst een Honda die was afgesteld door Ten Kate (volgens mij toch DE Honda specialist) en die was gewoon niet goed afgesteld.
Ik vind wel altijd dat je klachten ook moet vertellen, dan kan een bedrijf er eventueel iets aan doen.



Klinkt een beetje of je verhaal niet helemaal volledig is????
Hoe weet je dat de motor niet goed is afgesteld, heb je er dan meer verstand van of loopt je motor nog niet naar je verwachtingen en ga je ervan uit dat je motor niet goed is afgesteld of zit er een manco in je motor die je liever niet verteld???????
 
ik denk dat je bij elk bedrijf tevreden en ontevreden klanten hebt, de sfeer weet je al als je binnenkomt, en die is mark erg relaxt, ik vind dat je daar niet over moet zeuren achteraf, die hond lag er ook al toen je er de eerste keer kwam.
En achteraf ergens op internet zeuren zonder het tegen de betreffende persoon te zeggen.

tja....
 
Ja zelfsleutel bedrijf he ook :Y Das t grote voordeel van MAD racing je kan het allemaal aan hun overlaten (bijv tricky werkjes of afstelwerk) maar ook zelf aan de slag voor 15 euro per uur op de brug ofzo.

Als ik zie wat voor absurde bedragen sommige motorzaken vragen voor een klein beurtje.. (olie/oliefilter/bougies/luchtfilter).. terwijl je dat zelf in 20minuutjes gedaan hebt.
 
Klinkt een beetje of je verhaal niet helemaal volledig is????
Hoe weet je dat de motor niet goed is afgesteld, heb je er dan meer verstand van of loopt je motor nog niet naar je verwachtingen en ga je ervan uit dat je motor niet goed is afgesteld of zit er een manco in je motor die je liever niet verteld???????
Was niet mijn fiets ;)
Dat ie niet goed wasd afgesteld kwam aan het licht na de 0-run.
 
Terug
Bovenaan Onderaan