ervaring met go pro?

Eeeeh volgens mij is ie verhuisd ondertussen naar Noordwolde/Steggerda die kanten op in ieder geval. Dus in Gorredijk hoef je hem niet meer te zoeken dus....
 
Even een vraagje omtrent de GoPro hero wide.
Is dit echt alleen een helmet cam? of kan je hem ook ergens bevestigen?

En is het gewoon een kwestie van thuis opladen en filmen,of moet ie op de accu vd motor worden aangesloten?
 
Zat op google streetview te kijken mooi leeg hoekhuisje ,niet echt een bedrijfspand ,dus denk dat jullie mazzel hebben gehad.
Zou er zelf nog geen ventieldopje bestellen.
 
Heel goede maat van me heeft er een kuipset besteld van een west honda, voor de cbr 600.
Kuip is meer dan een half jaar onderweg geweest en waren vaak wat smoesen bij.
Uiteindelijk kwa hij toch en bleek het ook nog niet te passen dus moest maar wat worden aangepast.
Ik zelf zou hier niet iets bestellen en vooral niet betalen voor dat ik het bestelde spul daadwerkelijk zie liggen.
 
Even een vraagje omtrent de GoPro hero wide.
Is dit echt alleen een helmet cam? of kan je hem ook ergens bevestigen?

En is het gewoon een kwestie van thuis opladen en filmen,of moet ie op de accu vd motor worden aangesloten?
Ik heb hem

1. er komen een heleboel montagestukken bij, je kan hem op véél plaatsen monteren, maar je moet een voetje "kleven", dus niet met tie-wraps of zoiets
1.1: oplaadbare batterijen zijn wel bruikbaar (ik film dik 1 uur aan een stuk door), het is een "zelfstandig" cameraatje

2. je kan er een 16 GB geheugenkaartje insteken, maar de maximum duur van de filmpjes is 1uur (max 2047 MB), ga je daar over, dan kun je de filmpjes slechts met moeite openen (vb wel in virtualdub))
3. De lens vervormt het beeld, je krijgt een "visoog" effect, vooral aan de randen vind ik dat storend.
4. Opnames in het donker (verlichte autosnelweg) zijn zo goed als onmogelijk
5. er is géén tijd of datumregistratie mogelijk (wel zo vervelend als je verschillende opnames na elkaar maakt en niet onmiddellijk het geheugenkaartje leegmaakt en de bestanden hernoemt)
6. Het toestelletje moet altijd in de waterdichte behuizing gebruikt worden, er is géén montagemogelijkheid in het toestelletje zelf.
7. de besturing is eenvoudig, maar het is ook eenvoudig om je te vergissen...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan