Ervaring met Rokker Kevlar jeans

Asfaltkouwer

MF'er
30 mrt 2016
111
26
Heeft er iemand ervaring metde Rokker Kevlar jeans.
ZIjn erg prijzig maar als ik zo test lees en zie op you tube ( vooral uit de USA ) komen deze er wel erg goed uit,

Dank
 
Geen ervaring mee, maar ze bieden meer bescherming dan gewone jeans.

Maar hoever wil je gaan mbt alle verkoop ‘plussen’ op de label cq filmpjes op YouTube.

Ik heb kevelaar jeans op internet in de aanbieding en zelf heup/knie CE protectoren bij de plaatselijke motorzaak gekocht.

Kortom, goed genoeg.....voor mij dan.

En die Amerikaanse YouTube recensies geloof ik geen meter, hoop geschreeuw om niks...
 
Ik vind het maar een debiel merk, je betaald echt puur voor het naampje. Een simpel T-shirtje met hun logo'tje is al €60.
 
Ik dacht dat die johndoe jeans al duur waren maar dit is behalve ”Ja maar...fashionista” verder door niks te rechtvaardigen.
Of je koop een horloge of je koopt een breitling/Rolex/wattanook.
 
Geen ervaring mee, maar ze bieden meer bescherming dan gewone jeans.

Maar hoever wil je gaan mbt alle verkoop ‘plussen’ op de label cq filmpjes op YouTube.

Ik heb kevelaar jeans op internet in de aanbieding en zelf heup/knie CE protectoren bij de plaatselijke motorzaak gekocht.

Kortom, goed genoeg.....voor mij dan.

En die Amerikaanse YouTube recensies geloof ik geen meter, hoop geschreeuw om niks...
Dat geldt in NL gewoon ook hoor. Ik heb wel eens op proef iets (uit mijn branche welliswaar) getest dat door "onafhankelijke reviewers" in de hemel geprezen werd. Artikel was ronduit sh*t, op alle gebieden. Dat heb je in een wereld waar reclame stiekem is (een blik social media influencers open trekken om tegen betaling te blééren hoe geweldig iets is).
 
Dat geldt in NL gewoon ook hoor. Ik heb wel eens op proef iets (uit mijn branche welliswaar) getest dat door "onafhankelijke reviewers" in de hemel geprezen werd. Artikel was ronduit sh*t, op alle gebieden. Dat heb je in een wereld waar reclame stiekem is (een blik social media influencers open trekken om tegen betaling te blééren hoe geweldig iets is).
Daarom trek ik niks van anderen aan en bepaal het zelf. Geen idee of het goed is, maar ik ben met mijn keuzes tevreden.

Bovendien kan ik slechts mijn ervaringen delen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan