Ervaring met Visser tweewielers in Santpoort

Da Gum

MF'er
12 jan 2007
70
0
Almere
Heeft er iemand ervaring met Visser tweewielers in Santpoort?

Ik heb hier een motor :] gezien en ben benieuwd wat jullie ervaring met deze dealer is.
 
beroerde zaak. Heb daar 1 keer een motor gekocht en ik kom er echt noooooit meer.

Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk :+

In dit geval vraag je naar mijn mening......

Ik kan nu een heel gefrustreerd verhaal af gaan steken, maar daar heb ik (en jij ook)
helemaal niets aan. Maar de korte samenvatting is:

Een ongemotiveerde toko, totaal geen idee hoe een klant graag behandeld zou willen worden (zelfs niet een beetje) en daarnaast helemaal geen hart voor het vak.

Als ik nog eens een oude motor over heb, dan zal ik die ook graag door de niet
reguliere ingang bij hem naar binnen rijden ;)
 
Ohja, een splinter nieuwe motor zou ik daar heel misschien als ie echt goedkoper is
nog bij hem willen kopen.

Maar tweede hands..........zelfs niet misschien.
 
Kijk, hier heb ik iets aan........

Inmiddels ook elders op internet 2 reacties van (ex)klanten gelezen en die kwamen precies overeen met wat ik hier lees.........

Hopelijk komen er nog meer ervaringen, maar vooralsnog lijkt het me verstandig om dan nog maar even verder te zoeken.....
 
Ik heb een site gezien, waar je je ervaring met een motorzaak kan posten. Kwam visser iid niet echt goed uit. De site is:

baatsen.com
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er eens geweest om een jack te kopen,
ik moet zeggen dat ik erg netjes geholpen door het vrouwtje daar,
ik mocht zelfs wat ik uiteindelijk niet gedaan heb haar motor lenen/huren terwijl ze dat toen nog niet deden.
Wel probeerde die kerel daar mijn maatje een nieuwe motor aan te praten terwijl hij alleen maar voor een lekkage in z'n spruitstuk kwam, en bij de vraag kan je er ff na kijken werd er alleen een nieuwe aangeboden.

Wel weet ik dat er een aantal figuren bij hun gewerkt hebben dit is van horen zeggen welliswaar, waarvan er eentje nu helaas bij mij in het bedrijf loopt (dat duurt niet lang meer }) ) maar dit persoon-en zijn niet goed geweest voor hun zaak.

Moraal van dit verhaal? ik denk dat je het zelf een keer moet ervaren, er zijn zoveel verschillende zaken waar matige verhalen over zijn terwijl een ander daar graag komt!
En visser bestaat toch al een beste tijd

(ik vermaak me prima bij bikersworld in beverwijk)
 
ik ga geen motor kopen bij een fietszaak, maar ja als je er geweest bent, je hebt er een goed gevoel bij en de motor is goed , waarom niet.
 
Ik heb daar een paar keer een tweedehands motor gekocht.

Voor onderhoud kan het zeker een stuk beter. De oudere vent die er staat neemt het volgens mij niet helemaal serieus, er staat nu een jongere jongen. Die komt al klantvriendelijker over.

Met onderhoud heb ik niet een hoge pet van de zaak op, dan ga ik liever naar Jos Smit hier om de hoek.
 
Ik heb daar een paar keer een tweedehands motor gekocht.

Voor onderhoud kan het zeker een stuk beter. De oudere vent die er staat neemt het volgens mij niet helemaal serieus, er staat nu een jongere jongen. Die komt al klantvriendelijker over.
Met onderhoud heb ik niet een hoge pet van de zaak op, dan ga ik liever naar Jos Smit hier om de hoek.

toch blijf ik die ouwe daar maar een vage vinden, nukkige vent :X
 
Ik ben er eens geweest om een jack te kopen,
ik moet zeggen dat ik erg netjes geholpen door het vrouwtje daar,
ik mocht zelfs wat ik uiteindelijk niet gedaan heb haar motor lenen/huren terwijl ze dat toen nog niet deden.
Wel probeerde die kerel daar mijn maatje een nieuwe motor aan te praten terwijl hij alleen maar voor een lekkage in z'n spruitstuk kwam, en bij de vraag kan je er ff na kijken werd er alleen een nieuwe aangeboden.

Wel weet ik dat er een aantal figuren bij hun gewerkt hebben dit is van horen zeggen welliswaar, waarvan er eentje nu helaas bij mij in het bedrijf loopt (dat duurt niet lang meer }) ) maar dit persoon-en zijn niet goed geweest voor hun zaak.

Moraal van dit verhaal? ik denk dat je het zelf een keer moet ervaren, er zijn zoveel verschillende zaken waar matige verhalen over zijn terwijl een ander daar graag komt!
En visser bestaat toch al een beste tijd

(ik vermaak me prima bij bikersworld in beverwijk)
hannes en co......toppers!
 
Ik kan hier aleen een negatieve reactie geven.

Korte samevatting verhaal:
- Motor wegbrengen voor nieuwe bandje (honda VTR 250 '89)
- Op vakantie gaan
- Terugkomen van vakantie
- Motor ophalen :)
- Motor van brug laten vallen :(
- Schade niet willen vergoeden
- Ca 8 maanden later via Rechtsbijstandsverzekering schade toch nog vergoed gekregen...

Voor het hele verhaal mail je me maar...

Succes met een nieuwe motor zoeken!

PS: Wat voor motor is het eigenlijk?? (woon in velserbroek, dus kan altijd ff kijken :P)
 
Een keer een voorbandje laten vervangen. Na thuiskomst bleek het wiel niet goed vastgezet te zijn......pffff :(

1 positief ding geleerd van Visser : Altijd de fiets nalopen na een reparatie!
 
Hm, mijn pa is volgens mij daar aardig lang vaste klant geweest, maar hij deed al zijn onderhoud zelf... Nooit klachten over Visser gehoord, misschien zijn ze alleen goed in verkopen? :P
 
Aangezien ik zelf uit Almere kom, ben ik sowieso niet van plan om ook het onderhoud daar te laten doen.
Maar als blijkt dat en (bijna) alleen maar negatieve ervaringen zijn, heb ik er ook niet zo'n goed vertrouwen in dat ik een motor koop met de kwaliteit die me voorgehouden wordt (verborgen gebreken).
Daarbij....als het onderhoud daar niet goed is, zal die 3 maanden garantie ook wel niet veel voorstellen.....
 
Zoals je in het onderschrift kunt zien was mijn eerste motor een honda VTR250 uit '89. :] Deze kwam bij Visser vandaan als zijnde geschikt voor 25Kw.

Nu liep ik van de week bij de motoport in Hillegom en daar stond een identiek model. Hier stond echter expliciet bij "Niet voor 25Kw!". :? Ik ben dus bang dat naast slechte service, Visser mij ook 'illegaal' heeft laten rondrijden.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan hier aleen een negatieve reactie geven.

Korte samevatting verhaal:
- Motor wegbrengen voor nieuwe bandje (honda VTR 250 '89)
- Op vakantie gaan
- Terugkomen van vakantie
- Motor ophalen :)
- Motor van brug laten vallen :(
- Schade niet willen vergoeden
- Ca 8 maanden later via Rechtsbijstandsverzekering schade toch nog vergoed gekregen...

Voor het hele verhaal mail je me maar...

Succes met een nieuwe motor zoeken!

PS: Wat voor motor is het eigenlijk?? (woon in velserbroek, dus kan altijd ff kijken :P)

ik neem aan dat de vissertjes dat deden...
wat was de reden dan om de schade niet te herstellen/betalen?
toch vrij aso om iemands motor te mollen en dan moeilijk gaan doen....
 
ik neem aan dat de vissertjes dat deden...
Inderdaad...
wat was de reden dan om de schade niet te herstellen/betalen?
De reden was dat het een zeer oude (geen oldtimer :+ ) motor was, die het niet meer waard was. (ergens in 25Kw afdeling staat wel een foto (zilver/blauw)) Tevens hadden ze een eigen risico van € 5000, waardoor de verzekering het niet zou dekken. Dus moesten ze het uit eigen zak betalen.
toch vrij aso om iemands motor te mollen en dan moeilijk gaan doen....
Helemaal mee eens!
 
Terug
Bovenaan Onderaan