Ervaring rijles

Nou Sjaap vergeet snel maar, U bent pas in oktober aan de beurt :(

Daarom gaan wij pas in het voorjaar 2003 :(

Meen je niet!! :( had ik nou toch maar even eerder geboekt...
Maarja, nu weer even extra centen in de zak voor om mn brommer op te knappen :P
Je mag wel 'je'zeggen hoor ;)
 
Nou Sjaap vergeet snel maar, U bent pas in oktober aan de beurt :(

Daarom gaan wij pas in het voorjaar 2003 :(

Hebben ze geen reservelijst?
Zou je daarop kunnen gaan staan.

Al wordt dat lastiger als je met vrienden ofzo wil gaan.
 
Heb net geboekt voor 13 september. Toch nog een maandje eerder.
Volgend jaar komt het er toch niet meer van, ga naar alle waarschijnlijkheid een half jaar naar Australie voor stage. :)

Ohja, geboekt voor Assen.
 
Laatst bewerkt:
zo had ik op mijn examen dikke sneeuw. de eerste keer werd toen ook afgezegt omdat er teveel sneeuw lag. de tweede keer moest ik op de snelweg gewoon de sneeuw van mijn vizier vegen. maar het bleef niet liggen dus het viel nog wel mee. tijdens de bijzondere verrichtingen sneeuwde het zelfs zo hard dat ik de examinator bij de remproef nauwelijks meer zag staan!!
ach ja, geslaagd is geslaagd...!
 
Ik hoop dat je slaagd op 24/7, veel succes.
Zet je het nog even op MF als je axamen gedaan hebt ben wel benieuwd naar de afloop. Groeten Annie
 
Nee, ik heb bij Rob Kersten les gehad, maar die zou op een soortgelijke manier reageren. Hele Fijne vent om les van te hebben..
 
Gisteren nog achter een panda gezeten gevuld met bejaarde die besloten had dat het hele dorp 30 km zone was :(
 
Gisteren nog achter een panda gezeten gevuld met bejaarde die besloten had dat het hele dorp 30 km zone was :(
Dit soort gevallen vind ik zwaar irritant!!
50 waar je 80 mag,een km voor een verkeerslicht vaart minderen,voor iedere scheet boven op de rem staan |(

Ja,ja,Dragon gaat ff tot 10 tellen :(
 
Lessers, welkom in de malloten wereld.
Het lijk wel een sport van sommigen om motorrijders niet te zien of van de weg te drukken.
Ze zitten waarschijnlijk in de rijdende koepel der frustraties.

Let op iedereen en alles om je heen, das beter dan op jezelf letten.

( hoor mij eens wijze taal uit slaan...., maar wel met ervaring )
 
Terug
Bovenaan Onderaan