Ervaringen met communicatieapparatuur....

Microdude

Die hard MF'er
20 jan 2003
366
0
Winsum (Groningen)
Ik ben op zoek naar een setje, dat je samen met een andere motorrijder een beetje kunt lullen op de motor. Laatst was er een setje te kooop bij LIDL dat je met een medepassagier kon praten, maar dat was een setje die aan elkaar vast zat.

Ik heb een link gevonden:
www.louis.de/_20949f076519418401d02aac19fd586518/shop/shop_dispatch.php?grwgr=590&article_context=list&menu_rubrik=5]www.louis.de/_20949f076519418401d02aac19fd586518/shop/shop_dispatch.php?grwgr=590&article_context=list&menu_rubrik=5]www.louis.de/_20949f076519418401d02aac19fd586518/shop/shop_dispatch.php?grwgr=590&article_context=list&menu_rubrik=5

Wie heeft ervaringen hiermee?
Is dit een beetje goed spul voor een goede prijs?

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
En MIP voor een intercom met geintegreerde PMR zender. Wel wat duurder dan ALAN, maar goedkoper dan AUTOCOM of BAEHR...

Zo, heb jij er weer wat zoekwoordjes bij... :)
 
Ik heb een setje bij safe gekocht vorig jaar.
Opzich redelijk te doen op de motor.
 
off-topic

Volgens mij lees jij te veel boeken van Frank Herbert als ik je onderschrift zo lees.... *D
off-topic

Nee, hoor. :P

Maar ik gebruik de Litany of Fear van de Bene Gesserit regelmatig als ik met 140 door Waterland scheur:
20558407-M.jpg
 
En MIP voor een intercom met geintegreerde PMR zender. Wel wat duurder dan ALAN, maar goedkoper dan AUTOCOM of BAEHR...

Zo, heb jij er weer wat zoekwoordjes bij... :)

Het voordeel van systemen als die van AUTOCOM, BAEHR of STARCOM is dat je zowel met een passagier als met een andere rijder kan communiceren, je er ook je GSM of mp3speler op kan aansluiten en ze een actieve ruisfilter hebben die er bovendien ook voor zorgt dat het volume automatisch aangepast wordt aan de hoeveelheid windruis...
Voor ervaringen met het starcom systeem, lees dit topic ff
 
Ik heb vandaag de cobra 725 set gekocht inclusief headsets.

Even langs de dixons eerst voor een alecto FR28 die ze in de aanbieding hadden voor 45 euro... geen headset voor te krijgen :(

Toen hier bij Okaphone in Groningen (elektrashop) binnengelopen, de aanbieding van dixons om de oren gezwaaid en voor 79 euro all in dus die cobra's eruit gelult (winkelwaarde alles samen 119 euro) :D

http://www.erconline.nl/product_info.php/name/Motor_intercom_Cobra_MT-725/products_id/62

Zit alleen nu te pielen om de boel in mn helm te passen, rotwerk B|
 
die intercom van lidl is echt geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
voor de 8euro dat hij kostte.
 
Boven de 80km/u werken ze allemaal minder, dus op binnendoorweggetjes gaat het wel.

mijn setje Cobra PMR's in combinatie met een Starcom intercomsysteem doet het anders ook nog bij snelheden tot 160km/u En die Cobra's zijn nu ook niet meteen top-of-the-line
 
Terug
Bovenaan Onderaan