fireblade65
Die hard MF'er
- 30 dec 2009
- 921
- 0
Een paar jaar terug een CBR600F uit 2001 gekocht voor mijn vriendin.
Eigenlijk helemaal geen problemen gehad met die lui of de motor.
Motor was orgineel nederlands en alle papieren van de vorige eigenaar en onderhoudsgescheidenis zat erbij, dus wij durfden de gok wel te nemen.
Maat van mij had daar ook een motor gekocht, en die had ook een positieve ervaring.
Blijft altijd zo dat je erg goed moet gaan kijken naar een motor, en als je zelf niet zo technisch bent neem dan iemand mee met enige kennis.
Dot codes op banden, staat van de banden, staat van de ketting, balhoofdlagerring, vering, oliekeerringen en dergelijke zaken kun je zo op voorhand bekijken.
And last but not least, altijd een proefrit maken, dan voel je de motor, remmen, hoe hangt tie aan het gas en stuurt hij goed.
Over elke zaak zal er altijd wel iemand zijn met een negatieve ervaring, maar dit betreft niet alleen motor zaken. Kijk maar eens op (trosradar.nl) alleen maar ellende.
Eigenlijk helemaal geen problemen gehad met die lui of de motor.
Motor was orgineel nederlands en alle papieren van de vorige eigenaar en onderhoudsgescheidenis zat erbij, dus wij durfden de gok wel te nemen.
Maat van mij had daar ook een motor gekocht, en die had ook een positieve ervaring.
Blijft altijd zo dat je erg goed moet gaan kijken naar een motor, en als je zelf niet zo technisch bent neem dan iemand mee met enige kennis.
Dot codes op banden, staat van de banden, staat van de ketting, balhoofdlagerring, vering, oliekeerringen en dergelijke zaken kun je zo op voorhand bekijken.
And last but not least, altijd een proefrit maken, dan voel je de motor, remmen, hoe hangt tie aan het gas en stuurt hij goed.
Over elke zaak zal er altijd wel iemand zijn met een negatieve ervaring, maar dit betreft niet alleen motor zaken. Kijk maar eens op (trosradar.nl) alleen maar ellende.