Ervaringen met Jos Engbers Motoren

The DanMan

MF veteraan
25 jun 2005
8.588
1.911
Rotterdam
Ik kan hier op MF bijzonder weinig vinden over Jos Engbers Motoren te Tubbergen.
Mijn vader heeft daar een motor op het oog, vandaar.

Hoe staat deze zaak bekend?
 
Heb er wel eens ketting vet gekocht.
Kan alleen zeggen dat het een vriendelijk persoon is
 
Right :')

Omdat ik het zonde vind om 450 km te rijden als zo'n zaak als onbetrouwbaar te boek staat.
 
Wat voor een enorm bijzondere motor is dat dan dat je er 450km. voor wilt gaan rijden? Is er geen vergelijkbare te koop bij een betrouwbare zaak wat dichterbij?
 
Laatst bewerkt:
Wat voor een enorm bijzondere motor is dat dan dat je er 450km. voor wilt gaan rijden? Is er geen vergelijkbare te koop bij een betrouwbare zaak wat dichterbij?


450 km retour uiteraard. Maar idd, een vergelijkbare dichterbij zijn we nog niet tegengekomen :-)
 
Jos Engbers alleen maar goede verhalen over.. vroeger kocht mij pa de motoren in Vasse. Daar was hij destijds monteur.. toen Vasse er mee gestopt was begon hij zelf iets in Tubbergen. Nu is er iemand in ons groepje die daar de BMW S1000RR heeft gekocht en in onderhoud heeft. Geen slechte verhalen gehoord.

Weetje zo'n kleine zaak kan geen slechte reclame gebruiken.. Twente is zo klein en ons kent ons. Dan gaat het vrij snel bergafwaarts wanneer je de boel bedonderd.

succes
 
Kijk, dat zijn berichten! Dank je!

En nee hoor, niks geheims aan. Zodra de betreffende motor is aangekocht (of niet) zal ik hier een mooie foto plaatsen ;)
 
Wat voor een enorm bijzondere motor is dat dan dat je er 450km. voor wilt gaan rijden? Is er geen vergelijkbare te koop bij een betrouwbare zaak wat dichterbij?

Waarom? Als het een motor is die je aanstaat waarom niet? Zeker op de occasion markt moet je soms net iets tegen het lijf lopen wat je 100% zint. 450km is peanuts op een aanschaf waar je lang plezier van gaat hebben.

Ik heb laatst nog 450km gereden.. het was echt fantastisch!!!!!!! :')
 
Laatst bewerkt:
Waarom? Als het een motor is die je aanstaat waarom niet? Zeker op de occasion markt moet je soms net iets tegen het lijf lopen wat je 100% zint. 450km is peanuts op een aanschaf waar je lang plezier van gaat hebben.

Ik heb laatst nog 450km gereden.. het was echt fantastisch!!!!!!! :')

Gevalletje garantie kost je minimaal 900km en twee vrije dagen, daarom dus liever wat dichter bij huis.
 
Laatst bewerkt:
Waarom? Als het een motor is die je aanstaat waarom niet? Zeker op de occasion markt moet je soms net iets tegen het lijf lopen wat je 100% zint. 450km is peanuts op een aanschaf waar je lang plezier van gaat hebben.

Ik heb laatst nog 450km gereden.. het was echt fantastisch!!!!!!! :')

Het ging mij niet om die 450 km 2x 225 km. . Die rijd ik regelmatig voor een dagje Eiffel of Ardennen. Maar dan is het de moeite ook waard. Ik was benieuwd om welke motor het ging. Op de site van Jos Engbers staat niks bijzonders waarvoor ik 450 km zou gaan rijden.Maar blijkbaar wil TS niet zeggen om welke motor het gaat. Mij best. :W
 
Laatst bewerkt:
Hier in Twente goed bekend, op positieve manier.
:^

had hij niet ook een ernstig ongeluk gehad in de buurt?

Staat verder prima bekend, en ach als je daar dan toch een proefritje gaat maken kun je ook nog eens mooi de omgeving bekennen want die is prachtig :] succes met kijken/kopen iig
 
Haha okee stelletje azijnzeikers :P

Jos Engbers is een prima zaak! Was die 2x 225km meer dan waard!
Echt een familiebedrijf en dat straalt het ook uit.
Ik persoonlijk hou er wel van!

En geloof het of niet: zulke mooie nette occasions ben ik nog nergens tegengekomen...
Werkelijk alles stond erbij alsof ze net uit de krat kwamen.
Daarom was de keuze ook niet moeilijk, het is geworden een;

Yamaha Fazer 1000 *O*

Voor mijn vader, dat wel.

Nergens ook maar een spoortje van pekel, roest of ook maar gebruikersplekjes.
Zie de foto's;

Jos Engbers motoren
 
Wat schreef ik... 8-)

En maak een mooie rit van, ff over de grens rijden en genieten... :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan