Ervaringen met Motoport Rotterdam

Ooit een transalp daar gekocht, mijn eerste centen voor een motor. Ik zou de eerste eigenaar zijn. Via via er achter gekomen dat ik de 8e eigenaar was, km stand 50.000 was teruggedraaid en dat de motor schade had gehad.
( kwam ik pas achter die schade toen ik um in ging ruilen)

Kenteken was ook pleite, 2 weken met een groene plaat rondgereden.
 
Ik zou de eerste eigenaar zijn. km stand 50.000 was teruggedraaid en dat de motor schade had gehad.



:+ nu zeker verhuist naar België?
Jij bent ook niet helemaal lekker he,50k op de teller en geloven dat je de eerste bent :+ en je moer is nog maagd zeker :? ik bedoel de boutjes waren nog schoon? hahahaa
 
Laatst bewerkt:
Ben het volledig met de mensen eens die zeggen dat motoport rotterdam een klotezaak is. Ze bestellen altijd het verkeerde en het duurt er ook eeuwen. Overal willen ze een aanbetaling op, zelf op iets van 7 euro!!! Gelukkig heb ik mijn fiets zelf in onderhoud en heb een sleutelplek want ik zou mijn fiets daar echt nooit brengen. Ik vind het personeel ook erg arrogant.

Je hebt helemaal gelijk!! |(

MP R'dam is ook afhankelijk van zijn leveranciers. Fouten worden zowel bij het magazijn van MP r'dam als in het magazijn van de leverancier gemaakt. Geloof me... maak het dagelijks mee!
Wat betreft de aanbetaling, zul je bij mij niet voor onder de 15 euro te hoeven aan te betalen (ook niet op GANGBARE artikelen zoals luchtfilters)
Je moest eens zien hoeveel rotzooi er in ons magazijn ligt van debielen die hun bestelde spullen niet komen ophalen. Je mag je collega 'klanten' dus bedanken voor het verzieken van het 'vrij' bestellen.
Sorry, werk er part time en probeer me elke dag 100% in te zetten voor de klanten. Word er gewoon droevig van als mensen zo hun gal spugen. Lijkt net alsof ik en mijn collega's een stel bloedzuigers zijn... :(
 
Je hebt helemaal gelijk!! |(

MP R'dam is ook afhankelijk van zijn leveranciers. Fouten worden zowel bij het magazijn van MP r'dam als in het magazijn van de leverancier gemaakt. Geloof me... maak het dagelijks mee!
Wat betreft de aanbetaling, zul je bij mij niet voor onder de 15 euro te hoeven aan te betalen (ook niet op GANGBARE artikelen zoals luchtfilters)
Je moest eens zien hoeveel rotzooi er in ons magazijn ligt van debielen die hun bestelde spullen niet komen ophalen. Je mag je collega 'klanten' dus bedanken voor het verzieken van het 'vrij' bestellen.
Sorry, werk er part time en probeer me elke dag 100% in te zetten voor de klanten. Word er gewoon droevig van als mensen zo hun gal spugen. Lijkt net alsof ik en mijn collega's een stel bloedzuigers zijn... :(


ik geloof je
 
Ik snap wel waarom je alles bij Motoport Rotterdam vooruit moet betalen!

Heb je die zaak eens gezien?Nog niet zo lang geleden de zaak uitgebreid en er staan vrij veel motoren met 30000 km of meer op de teller.

Moraal van dit verhaal: Er komt niet genoeg geld binnen om de schoorsteen goed te laten roken dus pakken we elke euro die we maar kunnen pakken want motoren verkopen kunnen we niet *O*
 
Je hebt helemaal gelijk!! |(

MP R'dam is ook afhankelijk van zijn leveranciers. Fouten worden zowel bij het magazijn van MP r'dam als in het magazijn van de leverancier gemaakt. Geloof me... maak het dagelijks mee!
Maar dan heeft ie toch ook gewoon gelijk :? Hij doet toch zaken met MP, niet met een toeleverancier. Het hoe&waarom is voor een klant toch van geen enkel belang wel?
Als ik het toeleveranciersexcuus altijd maar zou aanvaarden, zou ik ja niets meer te klagen hebben. :)
 
Je hebt helemaal gelijk!! |(

MP R'dam is ook afhankelijk van zijn leveranciers. Fouten worden zowel bij het magazijn van MP r'dam als in het magazijn van de leverancier gemaakt. Geloof me... maak het dagelijks mee!
Wat betreft de aanbetaling, zul je bij mij niet voor onder de 15 euro te hoeven aan te betalen (ook niet op GANGBARE artikelen zoals luchtfilters)
Je moest eens zien hoeveel rotzooi er in ons magazijn ligt van debielen die hun bestelde spullen niet komen ophalen. Je mag je collega 'klanten' dus bedanken voor het verzieken van het 'vrij' bestellen.
Sorry, werk er part time en probeer me elke dag 100% in te zetten voor de klanten. Word er gewoon droevig van als mensen zo hun gal spugen. Lijkt net alsof ik en mijn collega's een stel bloedzuigers zijn... :(
Ik zou daar graag verandering in zien. Fouten zijn menselijk maar teveel fouten maken ligt gewoon aan het niet opletten en nonchalant doen over je werk. Kijk als ik iets van een vfr400r bestel en ik krijg iets van een vfr750 omdat jouw collega dacht dat het wel zou passen..... dan word ik daar dus niet vrolijk van. Of als ik stuurgewichten bestel en ik 3 weken moet wachten op die dingen en ik na de 4e week maar eens langsga om te vrgaen waarom het zo lang duurt krijg ik te horen dat ze nog niet binnen zijn. Vervolgens zie ik de door mij bestelde stuurgewichten achter de balie hangen!! Ja zo komt je magazijn vol door debielen die hun spullen niet op komen halen. Mensen willen gewoon service en een korte levertijd anders gaan ze ergens anders hun spullen kopen, en daarom ligt jullie magazijn vol.
 
ik vind t geen leuke zaak, maar toen ik een vizier zocht voor mn lazer helm, hebben ze me perfect geholpen. vizier voor mijn helm was niet meer te bestellen, maar van een ander type zou ook passen dus vrijblijvend besteld. na 1 week op kunnen halen en paste perfect. was niet eens duur. (was eerst bij martijnsmotorkleding geweest omdat iedereen hem zo geweldig vind, maar die kon mij absoluut niet verder helpen. ik moest maar een andere helm kopen. :? )

2e helm ook een ander vizier voor besteld en dat was zelfs binnen 3 dagen binnen. dus ben er eig dik tevreden over.

wel moet ik zeggen na al die verhalen dat ik mn fiets daar niet in onderhoud doe. dat doe ik lekker bij giga-twin ouderkerk. bij mij om de hoek. wel zo makkelijk. :)
 
Ik weet wel dat MP wel heel veel fouten maakt, ik kan er over mee praten. Voorbeeldje: Ik bestel een koppelingshendel en een remhendel en ik krijg twee remhendels en ik moet ze allebei kopen anders krijg ik niks. Daarbij zouden ze de koppelingshendel opnieuw bestellen die ik dan ook moet kopen. Wat the fuck moet ik nou met twee remhendels??

Ik kom er nog steeds ( kleine dingetjes)maar sorry hoor het zijn wel een stel dwazen!
 
Ik weet wel dat MP wel heel veel fouten maakt, ik kan er over mee praten. Voorbeeldje: Ik bestel een koppelingshendel en een remhendel en ik krijg twee remhendels en ik moet ze allebei kopen anders krijg ik niks. Daarbij zouden ze de koppelingshendel opnieuw bestellen die ik dan ook moet kopen. Wat the fuck moet ik nou met twee remhendels??

Ik kom er nog steeds ( kleine dingetjes)maar sorry hoor het zijn wel een stel dwazen!

Ik vind die zaak 1 grote commerciële ruktent!! B|

duidelijk? :9
 
Ik weet wel dat MP wel heel veel fouten maakt, ik kan er over mee praten. Voorbeeldje: Ik bestel een koppelingshendel en een remhendel en ik krijg twee remhendels en ik moet ze allebei kopen anders krijg ik niks. Daarbij zouden ze de koppelingshendel opnieuw bestellen die ik dan ook moet kopen. Wat the fuck moet ik nou met twee remhendels??

Ik kom er nog steeds ( kleine dingetjes)maar sorry hoor het zijn wel een stel dwazen!

Vind ik ook niet kunnen! Als ik een fout zou hebben gemaakt en per ongeluk twee remhendels zou hebben besteld hoef je echt niet alle twee af te nemen!! Bestel volgende keer bij mij...hopelijk minder gezeik ;)
 
Vind ik ook niet kunnen! Als ik een fout zou hebben gemaakt en per ongeluk twee remhendels zou hebben besteld hoef je echt niet alle twee af te nemen!! Bestel volgende keer bij mij...hopelijk minder gezeik ;)


Is goed! Ik heb twrs niet alleen maar slechte ervaringen hoor maar die verkoop afdeling boven vind ik niet echt goed functioneren. Daarintegen kan heb ik wel weer alleen maar goede ervaringen met de werkplaats ( ja ja echt waar ! ). Dit kan ook wel komen door dat mijn motor helemaal totall loss was en zij hem weer in elkaar mochten zetten, konden dus ook niks slopen. Maar dit is goed gedaan door de monteurs.
 
Is goed! Ik heb twrs niet alleen maar slechte ervaringen hoor maar die verkoop afdeling boven vind ik niet echt goed functioneren. Daarintegen kan heb ik wel weer alleen maar goede ervaringen met de werkplaats ( ja ja echt waar ! ). Dit kan ook wel komen door dat mijn motor helemaal totall loss was en zij hem weer in elkaar mochten zetten, konden dus ook niks slopen. Maar dit is goed gedaan door de monteurs.

Fijn te horen! Ik sta bij de onderdelen/magazijn. Lange blonde jongen en sta er i.i.g. altijd op zaterdag! (heb ook een ZXR400 gehad dus heb enige ervaring met dit type :Y )
 
_O- lachu dat dit topic weer eens naar boven is geschoten...

ennu nee

De relatie is nooit meer goedgekomen....

Een maat van mij komt er nog wel maar na hij zijn vervangen kettingspanner na een maand weer verrot heeft gereden is ook hij niet zo blij meer met MP
 
Vanmiddag in ieder geval zeer goed geholpen bij motoport r.dam met de aankoop van carbonfiber spullen voor een zx10r. Er was een onzinnig probleem met de importeur daarover maar zij hebben het netjes voor mij opgelost.Zo verlies je een klant en zo krijg je er weer eentje bij.
 
Volgens mij is 'Motoport' een franchise-formule, en zijn het verder volstrekt zelfstandige zaken.
Inderdaad, de eigenaren kopen gezamelijk in onder de naam motoport.

Ik heb zelf goede ervaringen bij MP Goes, vind de MP Rotterdam geen uitstraling hebben net als die in Breda, maar dat is slechts mijn mening.
 
Bij motoport rotterdam geweest voor een ik wilde mijn k1200rs inruilen kreeg ik net 5000 terwijl ze er daar een in de showroom hebben staan van bijna 10000 ik heb hem maar uitgelachen en heb hem verkocht op marktplaats.
 
Bij motoport rotterdam geweest voor een ik wilde mijn k1200rs inruilen kreeg ik net 5000 terwijl ze er daar een in de showroom hebben staan van bijna 10000 ik heb hem maar uitgelachen en heb hem verkocht op marktplaats.

De kunst van het weglaten (van informatie): waren die beide BMW's van hetzelfde bouwjaar, zelfde km's, zelfde staat etc. etc., of zaten daar grote verschillen tussen? Om tegen jou te kunnen zeggen dat je groot gelijk hebt zou er wat meer informatie moeten zijn..........
 
Heb mijn leren pak gekocht bij MP Rotterdam. Was dik afgeprijsd, maar er zat wel een klein gaatje achter op mijn rechterkuit. Als ik klaar was met rijden dit seizoen, kon ik de broek terugbrengen, en dan zetten hun er een nieuw stuk in. Netjes toch!?

Dus ik heb er maar 1 ervaring mee, en die is goed. Kan verder niet oordelen.
 
Zelfde jaar,die van mij had minder km en die van hun was een verkleurde rooie.Toen ik 2 jaar geleden ging kijken voor een k1200 stond hij er al voor de zelfde prijs.
 
Zelfde jaar,die van mij had minder km en die van hun was een verkleurde rooie.Toen ik 2 jaar geleden ging kijken voor een k1200 stond hij er al voor de zelfde prijs.

Misschien waren ze er wel vreselijk aan gehecht geraakt _O-
Heb je die van jou uiteindelijk ook kunnen verkopen voor 10.000 euro?
 
Terug
Bovenaan Onderaan