Ervaringen met Roadsitalia

Bart82

MF veteraan
7 jun 2006
1.156
26
Er bestaat al een ouder topic uit 2010 over, hier staan echter weinig ervaringen in..

Dus:
Wie heeft er ervaring met de uitlaten van Roadsitalia?

Denk er zelf sterk over na zo'n setje aan te schaffen, maar kan heel erg weinig ervaringen met dit merk vinden, enkel dat ze voor die prijs goed eruit zien en goed klinken.

Ben benieuwd! *D
 
Oh, oeps... Dacht dat ik 'm gisterenochtend geopend had.... Zie nu de datum van vandaag.
Excuus. Beetje druk met vanalles, lijkt de tijd toch een stuk sneller te gaan.
 
Thanks voor je medewerking, helaas blijkbaar weinig ervaringen met het merk hier...
 
@ Fladder: Shark heeft geen model voor mijn motor, maar bedankt voor de tip..

@ Harmus: Dat topic bedoelde ik inderdaad in mijn openingspost. Staat vaak in wat alternatieven zijn, maar uiteindelijk slechts 2/3 echte gebruikerservaringen. Helaas niet na langere tijd (dus levensduur). Vandaar dit topic.

Bedankt voor jullie bijdrage!
 
Een aantal mensen uit het SV650 topic rijden met een roadsitalia uitlaat, zal ff vragen of zij iets kunnen toelichten.
 
Bij deze een toelichting van iemand uit het SV650 topic. ;) Heb de Roadsitalia nu 1,5 jaar in bezit en de uitlaat bevalt me nog steeds prima. Wat betreft de kwaliteit, het is geen akra maar dat lijkt me logisch. Voor het geld is het gewoon een leuke uitlaat met e-keur en ik het geval van de sv inclusief mid-pijpen waardoor zagen in de originele uitlaat niet nodig is.

Als je wat meer geld beschikbaar hebt zou ik wel nog even verder kijken maar voor de prijs is het dikke prima. :Y
 
@ Pinpoint: bedankt voor het onder de aandacht brengen bij de SV650-rijders!

@ -46-: Kijk, dat klinkt inderdaad wel positief. Helaas is het budget beperkt, vandaar mijn interesse in deze dempers. Om welke reden zou je verder kijken? Pasvorm/geluid/looks? Of meer: hij doet wat hij moet doen, maar 10 jaar gaat hij niet redden? In geval van 't laatste: de kans dat ik een motor 10 jaar heb acht ik niet groot, dus dan is dat verwaarloosbaar...
 
Hier nu ook al een jaar een roadsitalia. Goede keuze inderdaad voor het geld, vooral omdat er een e-keur op zit en je gewoon de DB-killer eruit kan halen.
Mijne ziet er nogsteeds goed uit, geen rare dingen.

Er zijn soms goedkopere uitlaten te vinden, maar die hebben (bijna) nooit e-keur
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan