Tsja... van de Heyden. Weet je op mij kwam de zaak positief over. Ik ben een echte kawa-man en dit is een kawa dealer voorzover dat echt waarde heeft. Ze hebben altijd veel staan. Ik heb er in '99 een ZX10 gekocht. Het was mijn tweede ZX10 en deze, zo viel me op, was een stuk pittiger en maakte veel meer geluid. Was niet erg, geluid is koel.
Enfin na de garantie periode begon het gekut: diverse onderdelen gingen stuk, er waren problemen met het electrisch systeem mbt de ontsteking. Bleek dit allemaal gemodificeerd te zijn. En andere unit, andere bobines, kabelboom geheel anders. Nou dat repareerd lekker kan ik je zeggen. Sommige onderdelen moesten speciaal in de vs besteld worden. Daarnaast was het een verschrikkelijke zuiperd. Als ik heeeel netje (lees: heeeeeel netjes) reed dan haalde ik 1:10 of soms 1:11. Een dagje flink gassen bracht dit al snel tot 1:7 of zelf een keer 1:5 en dat vind ik heel erg duur.
Ik zou gewild hebben dat ze dit bij de aankoop verteld hadden. Zo van "ja meneer fijne fiets maar wel vanalles aan verbouwd" Had ik 'm mooi voor de liefhebber laten staan.
Dan de werkplaats. Als je daar naarbinnen loopt dan kom je alleen maar pubers in een te groot overall tegen. Geen goed teken zeg ik.
Dus toen ik m'n volgende motor kocht, de ZZR1100, heb ik heel naukeurig gekeken of er zaken gemodificeerd waren. Origineel zijn deze motoren ook al heel fijn. Als ik een racemonster wil ga ik wel met rossi praten ofzo.
Enfin de moraal: kijk heel goed wat voor vlees je in de kuip hebt en ga elders voor onderhoud.
MAzzel,
Roland
Enfin na de garantie periode begon het gekut: diverse onderdelen gingen stuk, er waren problemen met het electrisch systeem mbt de ontsteking. Bleek dit allemaal gemodificeerd te zijn. En andere unit, andere bobines, kabelboom geheel anders. Nou dat repareerd lekker kan ik je zeggen. Sommige onderdelen moesten speciaal in de vs besteld worden. Daarnaast was het een verschrikkelijke zuiperd. Als ik heeeel netje (lees: heeeeeel netjes) reed dan haalde ik 1:10 of soms 1:11. Een dagje flink gassen bracht dit al snel tot 1:7 of zelf een keer 1:5 en dat vind ik heel erg duur.
Ik zou gewild hebben dat ze dit bij de aankoop verteld hadden. Zo van "ja meneer fijne fiets maar wel vanalles aan verbouwd" Had ik 'm mooi voor de liefhebber laten staan.
Dan de werkplaats. Als je daar naarbinnen loopt dan kom je alleen maar pubers in een te groot overall tegen. Geen goed teken zeg ik.
Dus toen ik m'n volgende motor kocht, de ZZR1100, heb ik heel naukeurig gekeken of er zaken gemodificeerd waren. Origineel zijn deze motoren ook al heel fijn. Als ik een racemonster wil ga ik wel met rossi praten ofzo.
Enfin de moraal: kijk heel goed wat voor vlees je in de kuip hebt en ga elders voor onderhoud.
MAzzel,
Roland