Inmiddels is het soort van opgelost.
Na 2 weken wachten op reactie, kreeg ik er eindelijk 1.
Ik mocht het onderdeel retour sturen, en ik zou weer geld krijgen.
Er werd niets gezegd over de hoogte (want de bestelling bestond uit meerdere delen)
En er werd gezegd dat de handelaar niks meer had liggen, ging s 'middags de deurbel.
Een pakketje met daarin het onderdeel.
Lekker vaag allemaal, maar ik heb uiteindelijk wel mijn onderdeel.
Het gaat hier om Motorparts-online.com
Ik heb hier nu meerder bestellingen gedaan, en bij alle bestellingen is het misgelopen
Onderdelen niet goed gelabeld, bv je bestelt een Honda CBR knipperlicht, en je krijgt er 1 van een VFR. Of je krijg je onderdelen zwaar beschadigd omdat ze niet goed zijn ingepakt.
Of je krijgt je onderdelen pas na 2 weken ....
Kijk dat er dingen mis gaan, OK dat kan.
Je hebt ook te maken met 2de hands onderdelen.
Maar dat er ZO slecht gecommuniceerd word met de klant, kan wat mij betreft echt niet.
Het gekke is, is als je iets bestelt en ze krijgen geld van je.
Dan loopt de communicatie soepeltjes .....