Ervaringen rijscholen Noordwijk (en omgeving)

~Torch~

MF'er
2 okt 2003
210
0
de kogel is door de kerk............. ik wil op korte termijn beginnen met motor rijlessen!!!!!!

Alleen.......... welke rijschool?? :?

Iemand hier die ervaring heeft met rijscholen in genoemde regio??

Thnx!! :}
 
Heb er geen ervaring mee, maar de instructeur van rijschool de Jong (een Triumph-rijder, privé) is wel een toffe peer en kan ook leuk en enthousiast vertellen over het motorrijden.

Een proeflesje verteld je ook al heel veel als je twijfelt.

succes.
 
Loop is binnen bij Tempo in Leiden (hooigracht 071-5122046) en maak een afspraak voor een proefles.
Is mij onwijs goed bevallen, proefles gedaan, 10 lessen gehad en in 1 keer geslaagt. relaxte leraar(anoep).
Ondanks dat het niet onwijs dicht bij je in de buurt is zeker de moeite waard.
Succes met je keuze en alvast veilige Km's :]
 
Heb er geen ervaring mee, maar de instructeur van rijschool de Jong (een Triumph-rijder, privé) is wel een toffe peer en kan ook leuk en enthousiast vertellen over het motorrijden.

Thanx! ben gelijk ff langsgereden! heb ff praatje gemaakt en inderdaad, lijkt me een toffe peer! *D
53 euro voor 1,5 uur lijkt me ook wel redelijk toch?
trouwens; 10 tot 15 lessen is gemiddeld zei ie... :?
 
Thanx! ben gelijk ff langsgereden! heb ff praatje gemaakt en inderdaad, lijkt me een toffe peer! *D
53 euro voor 1,5 uur lijkt me ook wel redelijk toch?
trouwens; 10 tot 15 lessen is gemiddeld zei ie... :?
Is dat niet Sicco de Jong? Jarenlang mijn 'zwager' geweest.
Rustige kerel -- ik heb toendertijd ook nog eens wat rondjes op zo'n parkeerplaats in Noordwijk gereden.
 
Op donderdag 02 oktober 2003 18:37 schreef Appie het volgende:Is dat niet Sicco de Jong? Jarenlang mijn 'zwager' geweest.

yep, that's the man.......
 
Ik ben net weer terug van een les bij Nico (van rijschool de Jong, Noordwijk)...
Bevalt mij goed heb dr ook mn autorijbeweijs gedaan en je komt er vaak (iig ik wel) toch wat bekende gezichten tegen van mede dorpsgenoten...

Zeg Torch was jij niet meneer die even kwam vragen hoe of wat?? (rond een uurtje of 18.00?? zou nl wel heel toevallig zijn :P )

Nu ik zo zit te lezen... toevallig stond ik daar ook toen je langskwam *D
 
Laatst bewerkt:
Zeg Torch was jij niet meneer die even kwam vragen hoe of wat?? (rond een uurtje of 18.00?? zou nl wel heel toevallig zijn :P )

Geheel toevallig was ik dat ja! ;)

Aangenaam! Maarre Dennis????....... wil je dat ge-meneer wel ff laten ja!!!! :(
 
Laatst bewerkt:
We hadden alletwee geen ervaring daarmee :+ , ach ik vond het niet zo moeilijk zat vandaag alleen 2x te kl*tten in zn vrij |(
 
Ik kan je Jan Halvemaan uit Noordwijkerhout zeker aanbevelen.

Ik heb daar drie jaar geleden mijn rijbewijs gehaald. Sindsdien
hebben 4 vrienden van mij en mijn vriendin daar hun rijbewijs
gehaald(Allemaal Noordwijkerhouters behalve mijn vriendin die
komt uit Noordwijk). Drie slaagden gelijk de eerste keer en twee
hebben er twee keer over gedaan.
 
Halvemaan????
is dat niet die tuinkabouter die aleen maar in zn BMWtje achter zn leerlingen meerijdt?
N goeie rijschool rijd zelf ook MOTOR!
 
mensen....... allemaal bedankt voor jullie reacties........... heb ff tijdje 'research' gedaan ennuhhh zit zwaar te denken over een cursus van een paar dagen..... maar wacht zowieso tot het voorjaar, mij te slecht weer nu |(
anyways........... thnx! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan