Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ


Ik had de code 60 vlag ook gezien maar bij de volgende posten was idd geen vlag te bekennen dat maakte het wel verwarrend. Je mag toch verwachten dat de baco’s alert reageren. Het lijkt mij eerlijker om in dit soort gevallen de uitslag van de voorlaatste ronde aan te houden dan hoeft Rick geen deuk meer in zijn tank te slaan
 
Laatst bewerkt:

Goed idee!

Waarom stopte jij in de 2de wedstrijd? Pech met de motor?
 


Hahaha nja tank is er nog goed vanaf gekomen gelukkig maar ik zag de bui nogal hangen probleem was dat ik tussen strubben en stekkenwal nu zelf aan t twijfelen was of ik m wel gezien had. Daarna werden we afgevlagd op start finish en was ik er van overtuigd dat ze de doorkomst zouden hanteren.

Maar idd.. eind goed al goed mijn emoties lopen soms wat hoog op
 


Mooi man, ik heb jou ook gefilmd, alleen moet hem nog online zetten. Race 1 moeten staken met rem problemen en race 2 kwam ik net een ronde te kort op jou anders hadden we nog een spannende laatste ronde gehad!
Je bent trouwens wel lekker snel richting de Ramshoek
Want jij hebt toch een blauw witte R1 en ook geel in je pak? Ik ben de grote jongen met de rode fireblade.
 

Ik ga hier inhoudelijk niet op reageren, ik was er trouwens ook niet eens bij, maar het is misschien wel goed om hier te vermelden dat een baco nooit op eigen initiatief de rode vlag mag tonen. Dat gaat altijd in opdracht van Race Control.
 
Laatst bewerkt:

Nr 323 ? Dan zijn we elkaar wel paar keer tegen gekomen ja

Motor is blauw met fluo gele striping, zwart/wit pak met blauw/gele helm

Altijd goed om jezelf terug te kunnen zien ! Zie graag je filmpjes nog online verschijnen
 
Nr 323 ? Dan zijn we elkaar wel paar keer tegen gekomen ja

Motor is blauw met fluo gele striping, zwart/wit pak met blauw/gele helm

Altijd goed om jezelf terug te kunnen zien ! Zie graag je filmpjes nog online verschijnen

Jep, race 1 en race 2 duurde 1 ronde te kort anders waren we elkaar weer tegen gekomen, ik moest van de laatste plaats komen en moet de filmpjes nog steeds online zetten!
 
 


Bij mij? Wat gemist hahaha.
 
Laatst bewerkt:
We hadden al in april aangegeven over de licentiehoudersgroep. Dat dit niet zo kon. Blij dat er actie op is genomen! Light-medium- fast is veel beter inderdaad!

Ik had de zondags veel geluk dat ik niet door oliespoor onderuit ging. Reed achter hem.
 
LIGHT zijn rijders met rondetijden van 2.20 tot 2.02
MEDIUM zijn rijders met rondetijden 2.02 tot 1.56
FAST zijn rijders met rondetijden van 1.56 of sneller]
Blij toe dat ze niet teveel naar jouw indeling hebben geluisterd.
Al snap ik het verschil niet helemaal met de ZAC klassen indeling; 2m03 Rookie.

Gewoon 3 groepen, bv: onder 1:55, 1:56-2:00 en boven 2:00.
En nog beter om na 3 sessies alle tijden op een hoop en 2 strepen zetten voor 3 nieuw ingedeelde groepen.
 
Laatst bewerkt:
Blij toe dat ze niet teveel naar jouw indeling hebben geluisterd.
Al snap ik het verschil niet helemaal met de ZAC klassen indeling; 2m03 Rookie.

Daarom zei ik ook bv die tijden gewoon even uit de duim gezogen.
Omdat vrij rijden en de race klassen los van elkaar staan. Hoe ze precies op die tijden komen weet ik niet, vermoed dat ze gewoon naar alle tijden bij het vrijrijden hebben gekeken.