Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Gezocht: Plekje in de Eurocup 600 Light klasse voor 14 juni.

Zou graag die dag mijn eerste race rijden! Degene die iets weet kan contact opnemen via pb of martijn.hiddink @ gmail punt com.
 
Nou, welkom in het grote Assen cup topic :/

Heb je 1x een ander circuit, schrappen ze die ook nog eens!

5u endurance is ansich wel leuk.
4187F966-B0E4-4DE5-B1AD-70A1781FEAA5.jpeg
C9A6FDB4-52E3-4275-8789-FF10BB3C1787.jpeg
 
Nou, welkom in het grote Assen cup topic :/

Heb je 1x een ander circuit, schrappen ze die ook nog eens!

5u endurance is ansich wel leuk.
Bekijk bijlage 1638116Bekijk bijlage 1638117
Precies dit, ik hoop toch ze volgend seizoen wat andere banen er tussen gaan plannen. Er liggen er zat bij de buren, Oschersleben, Nurburgring, Hockemheim, Lauzits, Zolder, Spa? En eventueel Mettet. Ok bij een aantal van die banen zal je ook met geluid geneuzel zitten, maar er zullen er toch wel 1 of 2 tussen zitten waar we onze mooie hobby kunnen beoefenen?
 
  • Leuk
Waarderingen: M14
Precies dit, ik hoop toch ze volgend seizoen wat andere banen er tussen gaan plannen. Er liggen er zat bij de buren, Oschersleben, Nurburgring, Hockemheim, Lauzits, Zolder, Spa? En eventueel Mettet. Ok bij een aantal van die banen zal je ook met geluid geneuzel zitten, maar er zullen er toch wel 1 of 2 tussen zitten waar we onze mooie hobby kunnen beoefenen?

Mettet? Nee dank je. Zolder 2 jaar geleden geweest met de ZAC en iedereen had gezeik de hele dag. Halverwege de dag is de helft naar huis gegaan. Frank heeft toen ook aangegeven nooit meer terug te gaan naar Zolder en dit wordt (toen door de aanwezige) toegejuicht.

De andere circuits zijn zeker opties. Maar ik denk ook duurdere opties.
 
Laatst bewerkt:
Wat houdt die type 2 dag in qua dB limiet? Type 1 is volgens mij 101dB dynamisch gemeten.
Geen idee, nog steeds gewoon zo stil mogelijk zijn.

Precies dit, ik hoop toch ze volgend seizoen wat andere banen er tussen gaan plannen. Er liggen er zat bij de buren, Oschersleben, Nurburgring, Hockemheim, Lauzits, Zolder, Spa? En eventueel Mettet. Ok bij een aantal van die banen zal je ook met geluid geneuzel zitten, maar er zullen er toch wel 1 of 2 tussen zitten waar we onze mooie hobby kunnen beoefenen?
Kosten zijn nog wel een ding, ik denk dat Frank niet snel een dergelijk groot (duur) circuit zal boeken.
 
Mettet? Nee dank je. Zolder 2 jaar geleden geweest met de ZAC en alleemaal gezeik gehad de hele dag. Halverwege de dag is de helft naar huis gegaan. Frank heeft toen ook aangegeven nooit meer terug te gaan naar Zolder en dit wordt (toen door de aanwezige) toegejuicht.

De andere circuits zijn zeker opties. Maar ik denk ook duurdere opties.
Duidelijk, ik rij pas dit jaar mee, dus alle in's en out's weet ik niet. Ik heb afgelopen weekend zitten kijken naar de idm en oschersleben lijkt mij een hele vette baan! Daarnaast is het zac circus al eens op lauzits geweest toch? Dijon is wat verder weg maar een hele vette baan volgens mij. Kosten voor een dagje zijn wel een ding natuurlijk... en dan niet alleen de dag zelf, maar alles wat er bij komt kijken. Dat allemaal gezegt hebbend, 11 races Assen word wel een klein beetje eentonig. Magoed het is wat het is...😅
 
Duidelijk, ik rij pas dit jaar mee, dus alle in's en out's weet ik niet. Ik heb afgelopen weekend zitten kijken naar de idm en oschersleben lijkt mij een hele vette baan! Daarnaast is het zac circus al eens op lauzits geweest toch? Dijon is wat verder weg maar een hele vette baan volgens mij. Kosten voor een dagje zijn wel een ding natuurlijk... en dan niet alleen de dag zelf, maar alles wat er bij komt kijken. Dat allemaal gezegt hebbend, 11 races Assen word wel een klein beetje eentonig. Magoed het is wat het is...😅
Dijon zouden we 2 jaar terug heen gaan maar toen begon dat virus lastig te doen. Volgend jaar ziet RSZ het buitenland weer beter zitten dus zal best weer wat komen, maar de grote circuits (buiten Assen/CPZ) zijn we eigenlijk nooit geweest.

En in het verleden is gebleken dat er vaak geroepen word buitenland te willen rijden maar dat de inschrijvingen dan toch tegen vielen.
 
Mettet? Nee dank je. Zolder 2 jaar geleden geweest met de ZAC en iedereen had gezeik de hele dag. Halverwege de dag is de helft naar huis gegaan. Frank heeft toen ook aangegeven nooit meer terug te gaan naar Zolder en dit wordt (toen door de aanwezige) toegejuicht.

De andere circuits zijn zeker opties. Maar ik denk ook duurdere opties.

Wat is er mis met Mettet? Ik vind het een leuk circuit om te rijden.

Betreft Zolder, er zijn ook geluid-dagen, waarbij zo'n beetje met open demper kan worden gereden. In het verleden heb ik er vaak gereden en ook op de stille dagen nooit problemen ervaren. Maar goed, de ervaring die je beschrijft bestaat en dat is jammer. Zolder ligt mij weer erg goed.
 
Wat is er mis met Mettet? Ik vind het een leuk circuit om te rijden.

Betreft Zolder, er zijn ook geluid-dagen, waarbij zo'n beetje met open demper kan worden gereden. In het verleden heb ik er vaak gereden en ook op de stille dagen nooit problemen ervaren. Maar goed, de ervaring die je beschrijft bestaat en dat is jammer. Zolder ligt mij weer erg goed.

Wat is er mis met Mettet? Naast de reistijd en dat het geen circuit is?
 
Ik weet niet wat anderen tegen Mettet hebben, maar ik niets. Ja het is een nogal kort Mickey Mouse baantje, maar dat is het snel. Echter voor RSZ begrippen denk ik een prima baan?

Ik vind het persoonlijk niks. Het is inderdaad een Mickey Mouse baantje. Ik zou ook graag andere banen dan alleen Assen willen rijden, maar ik vind Mettet geen alternatief. Dijon zoals je aanhaalde is fantastisch en hoor daar goede verhalen over. In Duitsland zijn er ook leuke alternatieven. Echter zijn dit dure alternatieven.

Ik hoop dat er volgend meer variatie komt; nu vanwege COVID-19 logisch dat RSZ in Nederland blijft. Ik ben voorstaander, maar niet banen zoals Metter & Zolder; Zolder geen fijne ervaring geweest.
 
Dan blijft er niet veel over.
Vind mettet wel n fijn baantje. Is vanuit noord holland wel ver, maar nog steeds te doen.
Croix was ook wel leuk, maar de baaneigenaar heeft t zelf verkloot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan