Ex-lessersrit (Midden Nederland) Zondag 13 september

We houden de weersvooruitzichten even goed in de gaten.. Het lijkt allemaal mee te vallen a.s. zondag.

@sylvester, is de diagnose al definitief ? :-(
 
Helaas moet mijn "onder voorbehoud" status aangepast worden naar niet aanwezig... of je schrapt me compleet van de lijst:p Had mijn motor afgelopen zaterdag op willen halen bij de dealer... 35kw kit was nog niet binnen, laat staan ingebouwd.

Nou wordt het op zn vroegst komende zaterdag de motor ophalen, lijkt me niet verstandig om de dag daarna meteen een rit te rijden.

Wellicht doe ik mee met een volgende ex-lessersrit:)
 
Ssssttt ik wil het niet horen ;(

Maar even afwachten tot zaterdag...het kan nog veranderen.
 
Helaas moet mijn "onder voorbehoud" status aangepast worden naar niet aanwezig... of je schrapt me compleet van de lijst:p Had mijn motor afgelopen zaterdag op willen halen bij de dealer... 35kw kit was nog niet binnen, laat staan ingebouwd.

Nou wordt het op zn vroegst komende zaterdag de motor ophalen, lijkt me niet verstandig om de dag daarna meteen een rit te rijden.

Wellicht doe ik mee met een volgende ex-lessersrit:)

tuurlijk wel dan kan je hem gelijk leren en we kunnen je gelijk helpen te begrijpen
 
ik ben zondag min of meer verplicht vrij (in het bus-OV mag je niet meer dan 6 dagen achtereen werken. vandaag dag 2 van 6). ondanks dat ik mijn motorrijbewijs al bijna een jaar heb, lijkt me wel leuk om met andere 'beginnelingen' mee te tuffen. rondje Veluwe is altijd wel mooi. ik ben er dan met de Honda ST1100 Pan European. ik rijd vanuit Hilversum rond half 10 bij Baarn-Noord de A1 op.

'k zal vandeweek eens proberen of ik de route in mijn telefoon of tablet kan krijgen.

wat Buienradar nu over zondag zegt: tussen 10 en 18 uur tussen 0 en 1,5mm neerslag per uur bij ongeveer 20 graden. doorwaai-jassie maar aan.

:]
 
Ik moet me helaas afmelden. Heb de afgelopen 2 weekenden al allerlei leuke ritten gemaakt (oa Eiffel), zou deze er graag achteraan geplakt hebben, maar dat gaat niet lukken vrees ik. :N

Mocht ik wel nog kunnen komen dan laat ik het hier vantevoren nog wel even weten.
 
Laatst bewerkt:
Geen probleem ferde, ik zet je er bij !


Oke super. Mijn roze pasje heb ik ook nog maar sins een jaartje in bezit maar dit zal dan mijn eerste meeting worden. :]
Ik zit op dit moment nog in Kroatie maar rij as zaterdag weer terug naar NL.
Dus zondag na een goede nacht slapen moet zeker lukken.
Ik heb Bolderkop al een pm gestuurd om eventueel vanuit HIA te rijden.
 
Ok... inmiddels startpost weer aangepast.
Mochten er nog meer aan/af meldingen zijn, dan hoor ik dat graag :-)
 
ik meld me voor komende zondag af. er is iets (overigens niet ernstigs) tussen gekomen waardoor ik niet kan.
 
Ik moet helaas afzeggen familie lid is opgenomen in het ziekenhuis met zwaar letsel is nu even afwachten hoe en wat daar door ook stuk minder op de moter te vinden volgende keer beter jullie veel plezier heren en dames
 
Genoteerd Sven ! tot morgen !

@tomvdm.... Damn kerel, das niet fijn. Sterkte daar !
 
Van ovb naar afwezig.
Een weekje eifel was toch best zwaar voor de schouder, ondanks dat het al 6 maanden geleden is. Het was er heerlijk, maar merk dat ik nog wel te veel wil :(

Hopelijk echt de volgende keer aanwezig. 3 maal is scheepsrecht namelijk!
 
Even mijn eerste post maken in dit forum :D.

Heb begin juli mijn motor rijbewijs behaald. Helaas nog wel 35 kw.
Mij lijkt het wel leuk om mee te rijden als er nog een plekje vrij is.

ik kom vanuit Ermelo op een Honda CB600F (Hornet) die terug gevoerd is naar 35kw
 
Hey jongens, ik moet deze rit overslaan.
Mijn dynamo is overleden en deze is niet optijd binnengekomen helaas

Voor degene die wel gaan veel plezier en rij veilig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan