[(ex)-Student / Jonge] Motorrijders Rotterdam-Dordrecht (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
mocht ie hem op kunnen knappen voor circuitgebruik, zou ik gelijk een repsol setje erop knallen


Thanks for de link en voor de beterschapswens. Even kijken hoe ik door de nacht heen kom. Daarna morgen maar even het oordeel van mijn dealer afwachten wat de schade is...en dan maar kijken of hij te redden is. Als dat kan eerst de belangrijke onderdelen fixen (clipon, rempendaal, luchtinlaat....en daarna maar eens kijken wat voor kappenset ik neem. Maar origineel ga ik zeker geen nieuwe kappen kopen wat dat kost me echt te veel en ga ik ook echt niet doen.

Als de motor te redden is dan wordt het echt een basis voor een circuitmotor en niet meer een 'poserbike'.....wat hij stiekem....voor zijn leeftijd nog best was....
 
@ cobra Ooltgensplaat zal je niet snel vergeten denkik? Gelukkig hebje niks verder? Het is beter dan het verhaal wat onze vriend van rijkswaterstaat zei. Beterschap en sterkte met de spierpijn!
@ Peter volgende keer beter! Morgen avond rijden we weer
@flux volgende keer weer een stukje! Het was relaxed rijden
@ Jaap heb je maandag banden gekocht?.
 
mocht ie hem op kunnen knappen voor circuitgebruik, zou ik gelijk een repsol setje erop knallen


circuit? bij dit kappen set zitten alle uitsparingen voor verlichting er in , hoop voor m dat zn frame nog recht is en dat t bij plastic schade blijft , als je dan voor +- 650/700 euro een volledig nieuw kappenset er op kan zetten zeg ik kaasie. maar dat horen we vast en zeker 1 dezer dagen.
 
Ik geloof dat ik er aan vast zit he??? |(
Tsja... dan moet ik maar even een datum gaan zoeken voor die BBQ inderdaad... Ik zou niet durven om jullie teleur te stellen :+

uiteraard zit je er aan vast :P
idee is om iedereen 10 euro te laten betalen en dat jij dan de boodschappen haalt, moet met 10 euro de man makkelijk lukken, wat je over houd is naar mijn idee ene fooitje voor de gastvrijheid :P

iemand al ene idee wat voor rondje we morgenaaf gaan doen? want als ik mn tomtom niet hoef te gebruiken zou ik even kunnen knutselen om mn camera op die houder te monteren voor wat rijdend beeld
 
@Cobra, -O- de t*fus zeg, 'gelukkig' heb je geen verwondingen aan je organen of breuken. Sterkte met de nacht door komen en het verdere herstel. Natuurlijk ook succes met herstel van je motor (als dat nog kan).

@LeeRoyV, dat is wel erg balen :(, jij ook sterkte met herstel van je motor
 
circuit? bij dit kappen set zitten alle uitsparingen voor verlichting er in , hoop voor m dat zn frame nog recht is en dat t bij plastic schade blijft , als je dan voor +- 650/700 euro een volledig nieuw kappenset er op kan zetten zeg ik kaasie. maar dat horen we vast en zeker 1 dezer dagen.

zijn op die wijze ook circuitkappen voor te krijgen zonder de lichtuitsparingen, meot je alleen ff zoeken
 
@ leeroy wat een k** je zou em wat aandoen!
@ Marloes jaja alles wat je zegt wordt tegen je gebruikt!
@ peet gewoon mee gaan! Ik moet zelf ook hopen dt ik op tijd klaAr ben.
@ flux goed idee 10 euro de man is te doen. Of iedereen neemt wat mee dat kan ook. Goed gemarineerd vlees en groenten voor Marloes :p
 
uiteraard zit je er aan vast :P
idee is om iedereen 10 euro te laten betalen en dat jij dan de boodschappen haalt, moet met 10 euro de man makkelijk lukken, wat je over houd is naar mijn idee ene fooitje voor de gastvrijheid :P

iemand al ene idee wat voor rondje we morgenaaf gaan doen? want als ik mn tomtom niet hoef te gebruiken zou ik even kunnen knutselen om mn camera op die houder te monteren voor wat rijdend beeld

10 euro kan makkelijk , zo had ik met de MFMM een after party BBQ georganiseerd bij onze motorclub , voor die 10pp heb je vlees saus stokbrood salade saus , als je beetje slim inkopen doet is dat geen probleem als er hulp bij nodig is geef maar een seintje :) , en als je een makro pas hebt of sligro dan is het helemaal geen probleem.
 
haha jah, de mannen eten met een bbq toch geen salade :P
maar american style kan wel, alleen dan neit dat iedereen hetzelfde meeneemt, ik zie het al voor me, heel de avond door alleen maar kipsate :P
 
Ik heb wel een makro pas en ook bereid om te helpen

uiteraard ben ik ook bereid te helpen, makro pas heb ik dan weer niet en een winkelwagentje ook niet, met vuur spelen vind ik dan wel weer leuk :P
maar dan kunnen we evt. overdag een ritje doen met bbq als afsluiting.
dan wil ik wel ff kijken of ik nog ene ritje in elkaar kan zetten/modificeren (niet dat we iedere meeting hetzelfde rondje doen omdat niemand anders voor wil/kan rijden :P)
kunnen we mss ff echt zeeland in duiken, of het ietsje noordelijker pakken.
ik ga wel eens ff puzzelen
 
uiteraard ben ik ook bereid te helpen, makro pas heb ik dan weer niet en een winkelwagentje ook niet, met vuur spelen vind ik dan wel weer leuk :P
maar dan kunnen we evt. overdag een ritje doen met bbq als afsluiting.
dan wil ik wel ff kijken of ik nog ene ritje in elkaar kan zetten/modificeren (niet dat we iedere meeting hetzelfde rondje doen omdat niemand anders voor wil/kan rijden :P)
kunnen we mss ff echt zeeland in duiken, of het ietsje noordelijker pakken.
ik ga wel eens ff puzzelen


ik vraag mn broertje of ie ff tuft met de auto van de zaak kost ook niks , zolang het niet met de TT gepland word dan kan t wel , dan doet hij en zn vriendin ook wel mee :) .

en een rit van te voren is ook wel een goed id :] :] *D
 
JAAAAAAA Mensen daar is tie weer!!! Het was een leuke rit/dag vandaag tot een uurtje of half vier vanmiddag.

Nadat we het terrasje in Oud Beijerland hadden verlaten. Zijn Björn en Philip en ik nog verder gegaan met het afmaken van de geplande rit. Ik moet eerlijk zeggen dat de rit echt mooi was. Na ongeveer 100km hebben we nog evne gestopt in Numansdorp voor een hapje en een drankje.
Daarna zijn we weer snel verder gegaan om de laatste (ongeveer) 30 kilometer af te maken.

Maar toen nadat we nog paar bochten hadden gehad sloeg het noodlot toe...in Ooltgensplaat ligt een mooie weg met een paar verschrikkelijke mooie bochten :] *O* Na een keer heen en weer terug te hebben gereden gingen we nog een keer heen... Eerste bocht...prima doorgekomen, ging lekker. Tweede bocht...gas los...tandje terug...klaarmaken voor de bocht...kijken en insturen. Maar met dat ik in de bocht lig voel ik ineens mijn achterkant wegglijden met als gevolg een vreselijk schurend en schrapend geluid.....en toen was het te laat.. de motor ging tegen de vlakte en samen gleden we door de bocht. Uiteindelijk belandde we in een greppel naast de weg van ongeveer een meter diep. De motor tuimelde nog een keer en kwam met zijn neus in de richting te liggen waar we vandaan kwamen. Ik ging naar mijn idee achteruit de greppel in en sloeg 1 a 2 keer achterover over de kop. En kwam gebroederlijk naast mijn motor tot stilstand....

Na een moment even op mijn hurken te hebben gezeten om bij te komen ben ik eerst bij de motor weggelopen. Eigenlijk ook zonder gedachte en zonder besef dat ik net met 80 in een greppel was belandt en mijn motor wellicht helemaal aan bonken was.

Samen met Björn en Philip vervolgens toch maar de motor uit de greppel gehaald en even staan nadenken over wie ik ging bellen. Na wat telefoontjes te hebben gepleegd heb ik mijn verzekering gebeld en die zou een sleepdienst sturen.

Dus zo gezegd, zo gedaan even 45 minuten wachten... Nou uiteindelijk kwam de sleepdienst en hebben we met z'n vieren de motor op de vrachtwagen gereden en vastgesnoerd.
Björn en Philip gingen samen met zijn tweeen verder/huiswaarts en ik ben met de beste man van de sleepdienst meegereden naar Oude Tonge om daar mijn motor heen te brengen als tijdelijke plaats voor vandaag. Daar een formuliertje ingevuld en het verzoek gedaan of ze hem morgen naar mijn dealer in Ridderkerk zouden brengen.. Dus dat wordt als het goed is gedaan.

Op de weg naar huis heb ik nog heel gezellig met een alleraardigste taxichauffeuse zitten kletsen. Ze vroeg of ik nog naar het ziekenhuis ging. Dus ik zei dat ik morgen wel even naar de huisarts zou gaan...waarop zij mij met een schuin oog aankeek...en zei 'ze hebben ook zoiets als een spoedeisende hulp, zou je daar nu heen gaan?' 'bij het instappen had je wel veel pijn zag ik'

Dus dat advies maar ter harte genomen. Dus toen ik thuis kwam mijn overall uitgegooid en mijn broertje gebeld. Samen zijn we naar het ziekenhuis gegaan.

Daar werd ik naar een kamertje begeleidt en werd ik door een uiterst charmante dokter geholpen. Ze zou wel even kijken waar het pijn deed. Nadat ze mijn schouders, ruggenwervel, armen, hoofd had nagekeken. Kwam ze bij mijn rechter onderrug. Daar duwde ze op en vlak voordat ze dat deed 'doet dit pijn?' WWWHHHHHHAAAAAA alsof ik door de grond ging....dus meteen een reactie van achter (beetje giechelend) 'oh sorry sorry!' Echt alsof ze het expres deed. Mijn broertje rolde van zijn stoel van het lachen en de dokter moest ook wel een beetje lachen... Nou enfin, ze ging even overleggen met een andere dokter. Na nog een half uur te hebben gewacht kwam de charmante dokter weer terug met mannelijke -O- versterking...die deed een zelfde onderzoek en drukte ook op mijn rug.... Wel grappig dat de vrouwelijke dokter haar gezicht al plooide voordat de andere dokter op mijn rechter onderrug duwde....ze wist dat dat pijn ging doen...

Ik had verteld dat ik met 80 de bocht uit was gegaan en ook met die snelheid ook in de greppel terecht was gekomen. Ze vonden het erg bijzonder dat ik niets en nergens pijn had behalve aan mijn rechter onderrug. Maar toch waren ze wel onder de indruk van het verhaal.

Na weer een tijd te hebben gewacht moet er een echo gemaakt worden. Mijn organen zagen er goed en gezond uit. Maar mijn nierstreek was wel erg beurs. De dokter wilde me in het ziekenhuis houden te observatie. Gewoon dat ik lekker kon slapen en dat ze morgen nog eens zouden kijken. Wat het zou eventueel mogelijk zijn dat er iets zou gebeuren met mijn long (klaplong) of een bloeding die toch op zou treden. Maar omdat hij zei dat die kans heel klein was heb ik besloten gewoon naar huis te gaan en bij mijn ouders lekker te gaan eten en vannacht maar een nachtje bij mijn ouders te slapen....


Op dit moment voel ik me wel OK maar bewegen is echt pijnlijk, ik ga door de grond als ik opsta of ga verzitten. Heb net gegeten en ben bij mijn ouders. Ik denk dat ik vannacht maar vroeg ga slapen.

Hoe het met mijn motor is weet ik niet. Hij zag er behoorlijk gehavend uit. Morgen gaat hij naar mijn dealer dus misschien dat ik daar zo halverwege de middag even heen ga, maar dat zie ik morgen wel hoe ik me voel.

Gelukkig hebben we de foto's nog.....Flux kom er maar in :Y

-O- -O- -O-

Nee joh, damn man fucked up!

Gelukkig dat jij er niet al te erg aan toe ben. Sterkte man -O-
 
@de groep..iheb ik weer..
....kon lekker schakelen..zit ik broodje te eten..rijd n dronke k**punjabi op zn fiets me motor omver...gvd k*******...stuurhendel gebroken..knippelrichten/spiegel/schakelpook/voetsteun
verrot..nog meer krassen op me kappen..
gelukkig dooor politie ter plaatse aangegouden etc..werd daarnet gebeld door agent..alles op camera te zien...gelukkkig hulp van de politie..aangifte afspraak staat...
-O-

Slecht daggie voor de mensen uit dit topic is het niet -O-

Mag aannemen dat alles vergoedt wordt door dronkenmans/verzekering
 
uiteraard zit je er aan vast :P
idee is om iedereen 10 euro te laten betalen en dat jij dan de boodschappen haalt, moet met 10 euro de man makkelijk lukken, wat je over houd is naar mijn idee ene fooitje voor de gastvrijheid :P

iemand al ene idee wat voor rondje we morgenaaf gaan doen? want als ik mn tomtom niet hoef te gebruiken zou ik even kunnen knutselen om mn camera op die houder te monteren voor wat rijdend beeld


Hmmmmm.. jij ziet het helemaal voor je he? Ik zal er eens een nachtje over slapen :o

@ Cobra: ik ben geschrokken van je verhaal! Heel veel beterschap, voorzichtig aan en ik hoop dat je motor uiteindelijk nog te redden is. Hoewel jouw gezondheid natuurlijk veel belangrijker is... echt rot voor je man!!!
 
Laatst bewerkt:
Misschien cross ik nog wel een stukje mee morgenavond :], kan het alleen nog niet met zekerheid zeggen :)

:^

Ik ga eerst langs de motorzaak voor onderhoud, hoe laat wilden jullie dan gaan rijden?
Neem aan rond 7 uur ofzo?

Anyways, denk dat het voor mij moeilijk gaat worden, maar als ik het niet redt ga ik wel fitnessen :P Moet ook nog
 
Hmmmmm.. jij ziet het helemaal voor je he? Ik zal er eens een nachtje over slapen :o

@ Cobra: ik ben geschrokken van je verhaal! Heel veel beterschap, voorzichtig aan en ik hoop dat je motor uiteindelijk nog te redden is. Hoewel jouw gezondheid natuurlijk veel belangrijker is... echt rot voor je man!!!

ik zie het idd al wel voor me, alleen het weekend vanaf 24 juni tot die maandag ben ik er niet evenals het weekend van 5 en 19 augustus.
uiteraard moet je plannen wat jou het beste uitkomt en dan zijn die weekenden het best als je me er neit bij wil hebben :P

enneuh de reactie richting wim viel me nog mee... wij drieen hadden al bedacht dat je ging zeggen dat je mss toch in het verkeerde topic zat met die snelheidsduivels :P
 
@ acidman :

dit was mn eerste motor ook echt in de zelfde kleur ook
49203605.jpg


@ marloes , ik ben er ook niet van 24 tot 27 juni , dan zit ik ergens in assen op een camping *D
 
daarna zo 1
46182151_1.jpg


toen deze
1982_DR500S_500.jpg


toen deze , die van mij zag er ook ongeveer zo uit maar dan niet matzwart maar gewoon blauw
y736dr800.jpg


toen deze maar dan menie oranje
rd350ypvs.jpg


toen deze
3972388572_8d6bc10451.jpg


deze ook nog :P 125cc
YAMAHA_DT125.01.jpg


en toen naar de motoren die jullie al gezien hebben op foto ,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan