Examinator "Bosch" Wie kent em?

Blue

Die hard MF'er
18 mei 2004
602
0
Zwanenburg
Hallo vrienden van het Motor Forum.

Dinsdag 11 Januari om 11.30 uur is het zover. Ik mag examen doen voor de BV's.
Op de lijst bij de rijschool zag ik de naam van mijn examinator staan.
Een zekere heer Bosch. Ik ga examen doen in Amsterdam-Sloterdijk.
Heeft een van jullie deze meneer een keer gehad met examen?
Kunnen jullie mij wat vertellen over deze man?

Graag hoor ik van jullie.

Elly
 
die gast ken ik, hij heeft een slagings% van minder dan 3. Hij pakt je op alles, en als er niets is verzint hij wel wat :(















:+
 
Hij heeft mij laten zakken omdat ik m'n hand het uit moeten steken omdat m'n knipperlicht achter kapot was.... :(
Hoe ik dat had moeten zien? :?
 
ik heb hem als examinator voor de het auto examen gehad,
ben geslaagd dus voor mij is ie ok
 
volgens mij heeft ie mij gewoon laten slagen, die naam komt mij iig bekend voor en heb ook examen gedaan op Sloterdijk...

Gewoon je eigen rit rijden en dus lekker die auto eruit rijden waar het kan (tot maximum snelheid natuurlijk). :9
 
de naam kwam mij ook bekend voor, zo bekend dat ik het heb opgezocht, en wat blijkt.......














:+
was helemaal niet mijn examinator, misschien klinkt het bekend omdat ik in denbosch woon of zo.

Iig succes met afrijden!!
 
dubbel

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/155888/74db2df3b9fb47d4fe7e322eb051792d (Sircigar.jpg)​
 
Ik heb hier een foto van hem maar ik geloof dat hij meer op jongens valt ipv vrouwen dus je hebt pech.

full
 
Ik heb die hond ook gehad, en liet me zakken omdat ik bij het testen van m'n achterremlicht niet m'n hand achter het licht hield, maar m'n hoofd naar achteren strekte :r Hond. Daarna wel geslaagd, voor de 2e keer dus. Als je 'm ziet weet je genoeg, hij onderzoekt je van top tot teen. Maar aan de andere kant, hij kan nooit iedereen naaien want dat valt op, dus misschien heb je geluk? Succes.
 
Hij heeft mij laten zakken omdat ik m'n hand het uit moeten steken omdat m'n knipperlicht achter kapot was.... :(
Hoe ik dat had moeten zien? :?

Tja, als je van tevoren je verlichting niet controleerd (is volgens mij een examenonerdeel) is het je eigen schuld |(
 
Haha, ik ben in België in Alken afgereden, en daar was ook een zeer beruchte "Bosch" een echte klootzak, buisde iedereen... Iedereen had er al van gehoord, niemand kende hem ;-) Is misschien gewoon geheim examen centra code
 
Terug
Bovenaan Onderaan