Extra circuitdag motorsportlifestyle 5 oktober as!

is goed, ik plak alvast ff de de route op mijn tank, dan verdwalen we tenminste niet onderweg ;) .
En ik neem denk ik ff een kalender mee, dan kan ik eindelijk eens zien hoelang ik over zo`n rondje doe.
 
is goed, ik plak alvast ff de de route op mijn tank, dan verdwalen we tenminste niet onderweg ;) .
En ik neem denk ik ff een kalender mee, dan kan ik eindelijk eens zien hoelang ik over zo`n rondje doe.

Doe dat! Doe je dan ook zo'n fel hestje aan, weet ik hoe je eruit ziet als ik verdwaal :+
 
Moet toch es wat regenbanden gaan kopuh , anders sta ik 5 oktober zoals het er nu uitziet weer te ouwehoeren met een baco omdat ik niet ga rijden met slicks :(
Niet dat baco's geen gezellige gasten zijn maar je ziet ze liever vanaf het circuit, terwijl je lekker aan het zjoeven bent op de moto. :+
 
Je kan je via de site inschrijven,of.

Op de dag zelf in het mediacenter melden(voor 8.00uur) en inschrijven...trappie op links de deur in.
Dan de keuring en koffie _O-

Is dat nog steeds mogelijk of loop je het risico dat het al vol is omdat iedereen nog net ff dat laatste dagje wil pakken? :P Ik overweeg te gaan, maar met het schijtweer de afgelopen dagen heb ik geen zin om daar m'n geld aan uit te geven. Al was het vandaag relatief mooi weer.

Als je ook in de ochtend kunt inschrijven dan sta ik wel wat vroeger op en check even het weerbericht en de buienradar. Mooi >> circuit, niet mooi >> school :+ B| :z
 
Zijn er meer MF-ers die rijden in groep 1? :]

Heel mischien gaat een maatje van me in groep 1 rijden. Hij was een paar jaar geleden vrij snel op het circuit maar heeft 2 jaar alleen rustig op straat gereden omdat hij ziek was/is. Ik zal het straks eens aan hem vragen.

Ik lees 90% kans op regen, dus dat nat worden zal er wel inzitten :+

dat scheelt me weer een tientje :}
 
Daar dus :]

full
 
De groep telt welgeteld 2 man, en van deze groep ziet 50% van het circuitrijden af als het regent B| (jawel, het is die rooie die onder je reageerde :+ :+ )

Maar kom je langs de A200 dan? Anders even stoppen bij de BP Halfweg rond 7.15 8-)
Vele wegen die naar zandvoort leiden! :Y Dus rij wel langs de BP. Aan welke kant van de weg staat ie (richting Zandvoort of richting Amsterdam, ken 'm niet goed maar voor m'n gevoel dat laatste).

Maarruh, als het regent hoef ik dus niet te wachten? :?

jij: groene ZX6R ?
ik: ZX6R (geengroene)
 
Vele wegen die naar zandvoort leiden! :Y Dus rij wel langs de BP. Aan welke kant van de weg staat ie (richting Zandvoort of richting Amsterdam, ken 'm niet goed maar voor m'n gevoel dat laatste).

Maarruh, als het regent hoef ik dus niet te wachten? :?

jij: groene ZX6R ?
ik: ZX6R (geengroene)

Die BP staat in de richting van Amsterdam, van Haarlem af. Dus om daar af te spreken is nogal om gok ik :+
 
Vele wegen die naar zandvoort leiden! :Y Dus rij wel langs de BP. Aan welke kant van de weg staat ie (richting Zandvoort of richting Amsterdam, ken 'm niet goed maar voor m'n gevoel dat laatste).

Maarruh, als het regent hoef ik dus niet te wachten? :?

jij: groene ZX6R ?
ik: ZX6R (geengroene)

Ik ga 100% zeker, heb niet voor nix betaald :P

Na Halfweg na de rechts links combinatie in de richting van Zandvoort komt een afslag, als je daar naar rechts gaat en de weg volgt kom je toch bij een tankstation (de BP bij het begin van de A200). Weg loopt wel ff terug.

Maarjah, beetje laat en ook voor mij onduidelijk. Ik wacht gewoon eventjes bij het tankstation en als we elkaar mislopen dan rij je gewoon op eigen houtje door... :+
 
Ik ga 100% zeker, heb niet voor nix betaald :P

Na Halfweg na de rechts links combinatie in de richting van Zandvoort komt een afslag, als je daar naar rechts gaat en de weg volgt kom je toch bij een tankstation (de BP bij het begin van de A200). Weg loopt wel ff terug.

Maarjah, beetje laat en ook voor mij onduidelijk. Ik wacht gewoon eventjes bij het tankstation en als we elkaar mislopen dan rij je gewoon op eigen houtje door... :+
Heb even gekeken op Mappy.com!
Inderdaad afslag nemen, dan naar links (onder weg door), dan weer naar links (de 2e, 1e komt weer uit op snelweg terug naar Amsterdam -O- ), aan deze weg zou die moeten liggen.
Ik sta er uiterlijk 7:15uur :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan