Fabio Quartararo

NR34

Give us a number 1 score!
1 aug 2008
49.960
12.403
Heeft het in een tijd waar steeds minder mensen op fora kijken nog zin om een Rijderstopic aan te maken? Verwachten we dat Fabio in de toekomst wel van Marquez kan winnen, wat heel goed voor de sport zou zijn? Hopen we dat er helden op staan die het Marquez eindelijk moeilijk kunnen gaan maken? Omdat die laatste vraag volmondig met ja kan worden beantwoord en omdat Fabio een eigen topic verdient, is hij bij deze geopend. Hopelijk kan Fabio wel flikken, wat Zarco net niet gelukt is!

Fabio.jpg


Groot nieuws voor Fabio en zijn fans op 29-01-20:

1580314009126.png



 
Laatst bewerkt:
Wat een held! Zonde dat hij het niet af kon maken.

Inderdaad. Hoewel je het zag aankomen helaas. Maar hij deed er wederom echt alles aan. En heb het van Zarco ook eerder gemeld: Zijn tijd komt nog wel, eens zal hij hem verslaan! Bij Zarco bleef het door omstandigheden uit. Hopelijk gaat het Fabio wel lukken. Dat zou de sport echt leuker maken!
 
Inderdaad. Hoewel je het zag aankomen helaas. Maar hij deed er wederom echt alles aan. En heb het van Zarco ook eerder gemeld: Zijn tijd komt nog wel, eens zal hij hem verslaan! Bij Zarco bleef het door omstandigheden uit. Hopelijk gaat het Fabio wel lukken. Dat zou de sport echt leuker maken!
Vind dat hij volgend jaar op een full fabrieks yamaha moet zitten, kan alleen maar ten goede komen van dat team.
 
Hij zal ongetwijfeld binnenkort races gaan winnen. Ook races waar hij voor MM zal finishen zonder dat deze een fout maakt.
Maar of hij consequent topresultaten aan elkaar kan rijgen zoals MM dat de laatste jaren doet, dat weet ik nog niet.
Dus een kampioenschap behalen kon wel eens lastig worden zolang MM zo blijft rijden op de Honda. Maar wie weet?
 
Hij zal ongetwijfeld binnenkort races gaan winnen. Ook races waar hij voor MM zal finishen zonder dat deze een fout maakt.
Maar of hij consequent topresultaten aan elkaar kan rijgen zoals MM dat de laatste jaren doet, dat weet ik nog niet.
Dus een kampioenschap behalen kon wel eens lastig worden zolang MM zo blijft rijden op de Honda. Maar wie weet?

Ik stel strafgewichten voor achterin de kofferbak bij MM!
 
Hij krijgt hetzelfde materiaal als YFR , hij blijft wel bij Wilco en co
Zou mooi zijn, laatst gelezen dat Fabio zich top voelt bij Wilco en het Petronas team. Omdat Fabio als extreem talent de GP's binnenkwam, heeft hij van teambazen veel druk ervaren. Pas sinds vorig seizoen toen hij bij Speed-up Moto2 zat, kon hij echt rijden zoals hij wilde. Mede omdat van Speed-up niet teveel verwacht werd.
 
Dat is kennelijk de kracht van Wilco Zeelenberg. Jorge Lorenzo had daar ook veel profijt van. Wanneer gaat Lin Jarvis met pensioen?;)
 
Verwacht eigenlijk wel dat Fabio Quartararo in 2021 doorschuift naar het Yamaha fabrieksteam.
 
Verwachten we dat Fabio in de toekomst wel van Marquez kan winnen, wat heel goed voor de sport zou zijn?
Hopen we dat er helden op staan die het Marquez eindelijk moeilijk kunnen gaan maken?
Omdat die laatste vraag volmondig met ja kan worden beantwoord en omdat Fabio een eigen topic verdient, is hij bij deze geopend. Hopelijk kan Fabio wel flikken, wat Zarco net niet gelukt is!

:Y

Met pijn in mijn hart zie ook ik dat het Rossi-tijdperk nu toch echt voorbij is. Maar het blijft mijn MotoGP held !!

Van Marquez zie ik dat ie goed rijdt, maar ik heb helemaal niets met de persoon :N

Fabio komt op mij over als 'de nieuwe opkomende generatie'. Benieuwd wat hij de komende jaren kan laten zien, ik denk dat ik een nieuwe favoriete rijder heb *D
 
:Y

Met pijn in mijn hart zie ook ik dat het Rossi-tijdperk nu toch echt voorbij is. Maar het blijft mijn MotoGP held !!

Van Marquez zie ik dat ie goed rijdt, maar ik heb helemaal niets met de persoon :N

Fabio komt op mij over als 'de nieuwe opkomende generatie'. Benieuwd wat hij de komende jaren kan laten zien, ik denk dat ik een nieuwe favoriete rijder heb *D

Ja hier hetzelfde. Ik heb mijn hoop eerder gezet op Zarco. Maar die heeft gewoon heel dikke pech gehad dat de samenwerking tussen Tech3 en Yamaha na een kleine 20 jaar stopte, net toen het bij Zarco best goed ging. Nu dus hopen op andere helden, om te beginnen bij Fabio. Go Fabio, Gooooo! En voor Rossi blijven we juichen zolang hij rijdt :Y
 
Hij neemt het zitje van Rossi over. Die ontwikkeling kun je nu al zien aankomen.
 
:Y

Met pijn in mijn hart zie ook ik dat het Rossi-tijdperk nu toch echt voorbij is. Maar het blijft mijn MotoGP held !!

Van Marquez zie ik dat ie goed rijdt, maar ik heb helemaal niets met de persoon :N

Fabio komt op mij over als 'de nieuwe opkomende generatie'. Benieuwd wat hij de komende jaren kan laten zien, ik denk dat ik een nieuwe favoriete rijder heb *D
Fabio wordt een publieks lieveling....is ook leuk ventje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan