Fazer1999 koppeling kabel gaat niet meer terug

Patrick r6

Rookie
24 apr 2023
7
1
Als ik hendel helemaal inknijp veert hij heel.iets voor rest bij hij staan motor voor voor rest prima maar koppeling wel handig met optreken
Dacht eerst kabel door midde maar kan hem tot aan de kap bedienen video er maar bij
 

Bijlagen

  • 20230424_180706.mp4
    45,6 MB
Ik snap dat je niet gelijk snapt wat er wordt bedoeld met de vraag in het begin, maar zou het ook kunnen zijn, dat om wat voor reden dan ook iemand gewoon slecht is in lezen en schrijven. Om iemand gelijk daar over te veroordelen vindt ik nog al wat. Er wordt mischien wat onduidelijk gevraagd. Door de vraag te stellen wat bedoel je nu eigenlijk kom je ook een heel eind. Je laat op deze manier iedereen in zijn waarde. vriendelijke groet.
 
Ik snap dat je niet gelijk snapt wat er wordt bedoeld met de vraag in het begin, maar zou het ook kunnen zijn, dat om wat voor reden dan ook iemand gewoon slecht is in lezen en schrijven. Om iemand gelijk daar over te veroordelen vindt ik nog al wat. Er wordt mischien wat onduidelijk gevraagd. Door de vraag te stellen wat bedoel je nu eigenlijk kom je ook een heel eind. Je laat op deze manier iedereen in zijn waarde. vriendelijke groet.
Iets meer moeite doen om begrijpbaar te zijn mag best.

Je lezers in hun waarde laten zegmaar ;)
 
vreemde opmerking dat het veertje los/gebroken is .
je kan op dat filmpje zien dat de kabel niets bediend of zou je zonder kracht de koppeling in kunnen trekken ??
normaal druk je de koppeling tegen een veerdruk in en dat zie ik op het filmpje niet gebeuren
Kap eraf en dan kan je zien waar het mis gaat .
Bij mijn bmw kost het totaal geen moeite om de koppeling in te trekken. Zeker in vergelijking met mijn MZ. Dat is gewoon eennworkout voor je hand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan