Fehn Wochenende nr.6

Status
Niet open voor verdere reacties.
@EGJ Je zou ook een suggestie-vrijdag route kunnen opstellen en via het topic beschikbaar kunnen stellen... Jij kent immers daar de omgeving beter dan dat wij dat kennen en op deze manier kan men wel via een toeristische route* naar het Fehn rijden... Wellicht heb je de routes van de voorgaande vrijdag-Fehn-routes nog ergens opgeslagen?

*Afhankelijk van een eventuele vrijwilliger voorrijder of op eigen initiatief :Y
 
Anders wil ik de vrijdag route wel organiseren, so many roads to ride, so many troubles to fight ;)
 
Ik zie er nog een voordeel in.
Je zou dan met de auto (incl motor) kunnen komen.


Al is het alleen maar om 1 keertje droog over te komen. :X
Waarom denk je dat wij altijd met de auto komen O-)





Helaas zit zelf rijden er weer niet in dit jaar, nog te weinig kilometers kunnen maken en de polsen werken op dit moment vreselijk tegen (kopje vast houden is al een probleem :X )
 
Hmmm :? , is het dan erger dat ik niet weet wie kim is, of dat jij wel weet wie kim is ? :X


Ik wacht nog wel even met goochelen :/


kim-kardashian-po-breaktheinternet-paper-cover-maxsize-paper-1441820374.jpg
:+
 
Waarom denk je dat wij altijd met de auto komen O-)





Helaas zit zelf rijden er weer niet in dit jaar, nog te weinig kilometers kunnen maken en de polsen werken op dit moment vreselijk tegen (kopje vast houden is al een probleem :X )

Wij hebben dit jaar ook nog niet veel gereden -O- Ik bekijk van te voren wel of ik achteropzitdame ga worden of zelfstuurdame :Y
 
Wij hebben dit jaar ook nog niet veel gereden -O- Ik bekijk van te voren wel of ik achteropzitdame ga worden of zelfstuurdame :Y
Het is meer dat ik het lichamelijk nog niet trek om lange afstanden te rijden, had er niet op gerekend zo'n lange periode met de trein naar het werk te moeten gaan -O-

Maar kleine stukjes lukken alweer *O*
als mijn polsen niet zo vervelend doen als de laatste dagen
 
Wat mij betreft mag de vrijdag route ook wel vervallen.

Ik bedenk wel een route om vanuit huis naar het Fehn te komen. :]

En wellicht ook met auto en banaanhangwagen met de brommers zodat Daphne op zaterdag zelf kan sturen.

Elk voordeel heeft zo z'n nadeel (en omgekeerd) 8-)
 
Sorry voor het onwijs late antwoord!
Lang geen wifi/data gehad, veel gewerkt en natuurlijk ook verhuisd..
We hebben inderdaad niet het geld om mee te kunnen dit jaar, er zijn rekeningen afgeschreven die niet terecht waren & waarvan het geld pas over een maand of anderhalf maand weer wordt teruggestort..
 
Sorry voor het onwijs late antwoord!
Lang geen wifi/data gehad, veel gewerkt en natuurlijk ook verhuisd..
We hebben inderdaad niet het geld om mee te kunnen dit jaar, er zijn rekeningen afgeschreven die niet terecht waren & waarvan het geld pas over een maand of anderhalf maand weer wordt teruggestort..

Een goede reden om het dan nu gelijk apart te zetten voor volgend jaar :P
En uh, wanneer begint jouw motorrijles ook al weer ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan