..en dat volstaat ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
..en dat volstaat ...
Ik ga denk ik een topic openen omdat ik mij erger aan al die mensen die zich ergeren
Ja, netzoveel als dat ze zich aan mijn lampen ergeren als ik een duo achterop heb .Dat is niet stoer hoor. Vaak is de auto zwaar beladen (4 passagiers, kofferbak vol). Als er 1 lamp je verblind, dan is ie vaak verkeerd afgesteld.Lampafstelling is wel degelijk een criterium voor de APK.tja, je hebt gele nachtbrillen die het licht filteren, dat scheelt echt enorm! Je kunt het geloof ik bij Pearl proberen. Een oplossing zoeken is beter dan je eraan ergeren!
Ik hoop je zo voldoende antwoord te hebben gegeven!
groet
B
Ik houd mijn helm altijd op om te voorkomen dat mensen schrikken als ik kom tanken
Met jouw duo wil die lamp wel omhoog ja
Denk dat lampafstelling bij APK niet echt (goed) gecontroleerd wordt.
Meer van: het moet ongeveer die kant op schijnen...
Gaat er meer om dat de lampen het doen,
en dat de behuizing heel is.
(ja, op een barstje in het glas wordt ie afgekeurd.)
Ik erger me ook wel aan motoren met verkeerd afgestelde verlichting.
En dan zonder duo of bagage. Of met groot licht door de file.
Ik erger me meer aan mensen die weigeren hun helm van hun harses te halen alvorens te gaan betalen bij een benzine-station...
en over die lampen, ik denk dat je het technisch inzicht van de gemiddelde nederlander zwaaaar overschat.
Afstelling van de lampen wordt ZEER streng op gecontroleerd,en een barst wordt ie niet op afgekeurd MITS... je koplamp vochtvrij is, en het lichtbeeld niet wordt beinvloedt door de barst
Zolang mensen aan mij nog vragen of ze een speaker aan die draadjes die uit de muur komen kunnen aansluiten...
Verder, de lollige mensen hebben zeker nog nooit op een onverlichte weg gereden terwijl er een tegenligger aankwam die half schiphol overstraalde... probeer dan de weg nog maar eens te zien en in te schatten of er niks op de weg ligt of hoe die bocht nou eigenlijjk precies loopt.
Met jouw duo wil die lamp wel omhoog ja
Denk dat lampafstelling bij APK niet echt (goed) gecontroleerd wordt.
Meer van: het moet ongeveer die kant op schijnen...
Gaat er meer om dat de lampen het doen,
en dat de behuizing heel is.
(ja, op een barstje in het glas wordt ie afgekeurd.)
Ik erger me ook wel aan motoren met verkeerd afgestelde verlichting.
En dan zonder duo of bagage. Of met groot licht door de file.
En het feit dat mensen amper hun lampen kunnen wisselen als die kapot zijn. Ze vrotten de lampjes er schuin in of op een andere manier verkeerd aangezien ze heel veel kapot gaan bij moderne auto's en je er amper bij kunt. Verder maakt haast niemand de lenzen/glazen van de koplampen schoon dus krijg je lekker veel strooilicht. Komt omdat men liever lui is. Ze willen wel allemaal xenon maar denken verder niet na, veel winst qua lichtopbrengst haal je met regelmatig opspattend vuil van de lampen te poetsen.
En dat op de vroege ochtendAlweer een klaag topic??
... laat haar het maar niet lezen ....Afstelling wordt echt op gecontrolleerd. Ik heb het met een koekblik meegmaakt, toen ik hem door de ANWB liet testen voordat ik hem kocht. Ik mocht er volgens hen niet mee rijden, want de lamp was te hoog afgesteld ... Dat was na een kleine ingreep natuurlijk verholpen.
Tj, over mijn motor: Ik denk niet dat ie verkeerd is afgesteld. Ik denk wel dat de achtervering wat beter ingesteld kan worden, maar dat is voor van het weekend om dat te testen.
Zin om te testen, Motomarz?
ik erger mij juist aan die rode lampen aan de achterkant en ga er meestal maar snel voorbij.
de oplossing kan soms zo simpel zijn
Ach, oplossing voor fel licht in je spiegel is ook makkelijk:
Spiegel even anders zetten, of anders gaan zitten.
Wat wel irritant is: remlichten van al die auto's die in de file staan,
en maar die rem vast blijven houden...
Misschien een automaat Dan moeten ze wel.
Ik zou zeggen probeer het eens, met H7 lukt het sowieso. Zolang ie maar massa maakt en de stekker op de lamp past doet ie het.Ik weet niet hoe jij een lamp er scheef in doet maar dat gaat je niet zomaar lukken hoor... Ding zal dan niet werken.
En maar klagen over een trillend stuur bij het remmenWat wel irritant is: remlichten van al die auto's die in de file staan,
en maar die rem vast blijven houden...
Met een automaat kun je 'm ff in 'neutral' zetten bij het stoplicht. Als ie in 'drive' staat moet je je voet op de rem houden bij het stoplicht, koppelomvormer zorgt er dan voor dat de motor gewoon blijft draaien in de versnelling zonder vooruit te komen.Jaja, dan rijden er opeens wel heeeeel veeeeeel automaten rond...
enne, als je eenmaal stilstaat met een automaat, kun je ook rustig je gas loslaten.
Toch
gelezen en gereageerd. Misschien is vrijdag niet zo een goed moment om het te proberen, maar je weet maar nooitVolgens mij kan ze er wel tegen hoor
Enne, nee: komend weekend moet ik uitrusten van ons feestje van vrijdag.
(jullie zijn welkom trouwens...stuur maar een mailtje.je hebt mail)
Maar ik wil graag jouw motor eens aan de tand voelen!
(..)
Wat wel irritant is: remlichten van al die auto's die in de file staan,
en maar die rem vast blijven houden...
Met een automaat kun je 'm ff in 'neutral' zetten bij het stoplicht. Als ie in 'drive' staat moet je je voet op de rem houden bij het stoplicht, koppelomvormer zorgt er dan voor dat de motor gewoon blijft draaien in de versnelling zonder vooruit te komen.
Met een automaat kun je 'm ff in 'neutral' zetten bij het stoplicht. Als ie in 'drive' staat moet je je voet op de rem houden bij het stoplicht, koppelomvormer zorgt er dan voor dat de motor gewoon blijft draaien in de versnelling zonder vooruit te komen.