FF een snelle vraag

Mx Madness

Rookie
10 feb 2005
23
0
Zit er nou eigelijk verschil tussen een super motard en een crossmotor of zijn het alleen de wielen en banden??
 
ff een snel antwoord:

- remmen (schijf & klauw & pomp)
- wielen & banden
- voorspatbord
- vering (stuggere veren in de vork)

Als je het goed wil doen dan he.
 
iig de wielen ja, dat hebje goed gezien :)
Daarnaast wil je wel een beetje kunnen remmen op het asfalt, dus een goede remschijf en klauw is wel een must.
Je vering en demping aanpassen is ook wel erg lekker.
 
Tnx ik dacht dat je eigenlijk niet veel aan kon veranderen maar blijkbaar wel maar maakt de vering en remmen nou eiglijk echt wat uit!
 
Tnx ik dacht dat je eigenlijk niet veel aan kon veranderen maar blijkbaar wel maar maakt de vering en remmen nou eiglijk echt wat uit!


Vering is op het circuit toch wel noodzakelijk, de rem (IIG EEN GROTERE SCHIJF) is op straat al noodzakelijk.

Een schijf van motomaster kost rond de 200 euro, incl. adapter voor ori remtang.
 
Vering is op het circuit toch wel noodzakelijk, de rem (IIG EEN GROTERE SCHIJF) is op straat al noodzakelijk.

Een schijf van motomaster kost rond de 200 euro, incl. adapter voor ori remtang.


en die schijf is dan nog een Street versie, de race versie met zwevende schijf, 4 zuiger klauw en bracket zit al tegen de 700 geld aan :X
 
oude types motomaster zijn ook zwevend...de streetkit dan...
lamzakken zijn weer ff te lui om de nieuwe uberpornoflame versie zwevend te maken...
 
oude types motomaster zijn ook zwevend...de streetkit dan...
lamzakken zijn weer ff te lui om de nieuwe uberpornoflame versie zwevend te maken...


Ik meende dat de nieuwe ook zwevend waren maar dat de bevestiging geklonken is in plaats van met borgveren? Of geldt dat alleen voor de racekit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan