[filmpje] City Madness

Redboost

Die hard MF'er
28 mrt 2003
708
1
Zo, dit filmpje is waarschijnlijk al vaker voorbij gekomen, maar voor mij issie nieuw.. Dit filmpje is ongeveer 40 Mb groot, en gaat over een zieke geest die knoelhard door de stad scheurt.. Behoorlijk gevaarlijk allemaal, maar ik kan er niks aan doen, blijft mooi om te zien :9~

Filmpje

[edit]
link verwijderd omdat dit filmpje ook in het filmpjes-topic schijnt te staan.. ;)
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Jep.. is al wel es langsgekomen maar blijft een supercool filmpje!!
Nogal glibberig asfalt lijkt me.
 
Toch lijkt ie nog wel enigzins grip te hebben, als je ziet hoe hij (of zij) soms remt in een bocht.. 8-)
 
holy crap, ligt het aan mij of is het tering langzaam, 4,8 kb/s :Z

Kan langzaam zijn, ik host het via mijn eigen server hiero.. Kep wel ADSL, maar als een paar mensen van mij downen, wordt het wel langzaam..

Maar als het al in een ander topic staat, dan haal ik hem er bij mij af, kost me toch veel bandbreedte en dataverkeer...
 
Gaaf? Die kerel zou moeten rijden op een driewieler. Die knuppel kan totaal niet rijden, meerdere keren gedacht dat ie op zn bekkie zou gaan.. slippend remmen :? Stoer :? Door rood licht en voetgangers voor dr sokken rijden :? :z

Nah.. IMO niet stoer.
 
Ik heb 'm inmiddels ook gezien... Als je altijd zo rijdt, word je niet oud . . .

Maar toch leuk om te zien hoor :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan